hoi, ik heb even n vraagje.. paar weekjes geleden was ik n paar keer misselijk vooral snachts/smorgens.. dat is overgegaan.. paar dagen geleden had ik 3 ochtende erge hoofdpijn sochtends en spierpijn in mn bovenbenen voelde me n btje appart.. (had ook n paar dagen van die "bruinige afscheiding") (weet iemand waar dat vandaan komt?) slik morgen de laatste pil van mn strip maar heb gister n test gedaan omdat k zon appart gevoel had steeds.. test was negatief.. (weet niet of ik te vroeg heb getest? nu ging ik net naar de wc en had van dat doorzichtige slijm met ook bruine dingetjes/draadjes (sorry dat t n btje ontsmakelijk klingt) maar dat heb ik dus nog nooit gehad (dat slijm) kan t zijn dat t afgestoten is ofzo? heb ook al sinds 2 weken kramp in mn buik... hopelijk weten jullie antwoord op mn vragen..
He meis, Ik denk dat je gewoon wat eerder ongesteld geworden bent. Ik weet niet of je al lang de pil slikt en of mss ben je over gegaan naar een andere pil. Een zwangerschap, zou kunnen maar als het 2 wkn geleden al begon en nu een negatieve test lijkt het me niet dat je zwanger bent. Of het een vroege miskraam is, vraag ik me ook af want dan zou je toch, al is het maar een vage, positieve test gehad moeten hebben lijkt mij. Maar ik zou als ik jou was ff bellen of je ook nog voor het weekend naar de huisarts kan dan weet je mss meer. Succes in elk geval meis...
hoi, dankje voor je antwoord.. nee slik al 5jaar dezelfde pil en had dit nooit eerder gehad, was ook niet echt bloed wat ik had.. maar ik wacht wel even af of ik volgende week onges. wordt..