Wij proberen al 2,5 jaar om zwanger te worden. Het is dan ook al 3x gelukt maar alle keren werd het een miskraam. Allemaal rond de 6 weken, dus best vroeg. Inmiddels zijn we begin dit jaar bij de gynaecoloog geweest. Op het moment dat we een afspraak hadden gemaakt en de datum zover was voor het eerste bezoek bleek ik zwanger. Iedere week er heen voor contole, zelfs het hartje zien kloppen maar helaas.. Zij heeft toen bloedstollings onderzoeken gedaan. Alles was goed. En aangezien we gewoon zwanger worden zijn verdere onderzoeken niet nodig en is het eigenlijk lullig gezegt 'gewoon pech' Wel heb ik Ascal (bloedverdunners) gekregen omdat ze zei dat er honderden verschillende bloedstollings afwijkingen bestaan maar de meest voorkomende zijn getest, dus mocht er toch iets zijn dan slik ik bloedverdunners en hopelijk blijft het dan wel goed gaan mocht het weer zover zijn. En ze zei baat het niet dan schaad het niet, kan verder geen kwaad om het te slikken. Soms voelt het echt een beetje dat we aan ons lot worden overgelaten, echt zo van: 'het is gewoon pech en het zwanger worden lukt dus heb geduld' maar dat heb ik nu al 2,5 jaar en ze kunnen dus niks voor ons doen. Tuurlijk ben ik blij dat er niks geks is maar toch.. Hopelijk is het weer snel raak. De laatste keer slikte ik de Etos zwanger worden capsules, toen was ik meteen zwanger, wie weet wel door het Vitex agnus castus extract, sinds deze maand ben ik er weer mee begonnen en heb vandaag mijn eisprong dus ben benieuwd. Zijn er meer meiden met dit vergelijkbare verhaal? Af en toe ben ik het gewoon zo zat en vind ik het toch wel eens tijd worden dat ons geduld en verdriet wat we er van hebben gehad wordt beloond.. Maar goed we blijven positief en dat is denk ik ook wel het enige wat we kunnen doen. Bedankt voor het lezen, lucht wel op Fijn weekend alvast allemaal, liefs
Het gevoel kan ik erg goed zoals wel meerdere dames hier. Na mijn 2e ma kwam er hyperhomocysteïnemie uit en krijg ik Vitb6 en b11 en toen werd ik zw van mijn zoontje en dat ging helemaal super. sinds vorig jaar jul weer begonnen voor een brusje. Was gelijk zw maar bij de 12 wk echo was het met 9 wk toch mis gegaan. In Feb was ik weer zwanger en met 10 wk weer het gevoel dat het mis was en ja hoor weer met 9wk fout. Pas gesprek gehad met de gyn die houden het op pech omdat ik gewoon alles slik wat ik moet slikken. Nu ben ik zelf vit b12 bij gaan slikken. Gisteren gesprek met de ha gehad over Ascal en die vond het een goed plan om dat te gaan slikken. Heb er nu weer een beetje vertrouwen in dankzij de ha niet het zh. Heel veel succes meid
Weet je toevallig ook welke onderzoeken er gedaan zijn? Wat ze precies onderzocht hebben? Ik heb net bij het topic van Banaantje een reactie geschreven over wat er bij mij uit de onderzoeken gekomen is. Wat rottig he meid, als je het gevoel hebt dat je het allemaal alleen en zelf moet uitzoeken. Er worden helaas heel veel fouten gemaakt. Maar met zn allen kunnen we elkaar wel helpen en elkaar informatie geven! In het meerdere miskramen topic heb ik veel geleerd en veel informatie vandaan gehaald. Misschien een idee om daar eens te lezen / mee te schrijven? En je kan altijd alles vragen, aan mij of de meiden daar! Succes!
Laus, je bent helemaaaal niet alleen. Kom naar het meerdere miskramen-topic voor onderzoekstips en informatie! Suus