vraag me af,of meer mensen hier last van hebben. ik kna al een tijdje niet goed meer slapen. heb continu hele nare dromen,waardoor ik raar wakker word. hierdoor slaap ik ook niet goed en blijf ik de hele dag moe. wie heeft hier nog meer last van en wat zou ik er tegen kunnen doen? alvast bedankt. groetjes miranda
Nou, ik weet niet of ik raar droom, maar weet wel dat ik 's ochtends vreselijk moe wakker word! Dus ik zal wel heftig dromen ja.... Moet ook zeggen, op mijn rechterzijde wordt het schoppen, op mijn rug krijg ik harde buiken en mijn linkerzijde is al helemaal beurd, volgens mij krijg ik doorligplekken Dus bij mij is het meer een combi van denk ik. Geen idee wat je ertegen kan doen, dromen zijn niet te voorkomen......die heb je nu eenmaal!
zou er ook niet een manier zijn,om bv ontspannender in te slapen,waardoor je minder kans hebt op slecht slapen? tis maar een idee,ik weet het echt niet.
Ze zeggen vaak wel dat een uur voor je gaat slapen geen tv kijken ofzo, maar ontspannen, dat helpt al, anders verwerkt je het programma ook in je droom....zeker als het een actiefilm is ofzo.... Ehm, lees dingen over venkelthee, rustthee, warme melk, maar ja, slaperig ben je volgens mij wel, alleen een beetje onrustig....
Ik word om de 2 uur wakker omdat ik naar het toilet moet Op mijn linkerzijde slapen gaat ook niet omdat ons dochtertje dan begint te protesteren Ik ben s'avonds wel moe en val heel snel in slaap maar word gewoon zoveel wakker,heb ook veel rare,enge dromen! Ik laat het gewoon over me heen komen en aangezien ik toch al thuis blijf,leg ik mij namiddag wat op de zetel en slaap dan nog een uurtje
Hoi, Sinds dat ik zwanger bent slaap ik ook ook erg slecht,wordt meestal rond 1 uur wakker omdat ik dan ook naar de wc moet,maar ik kan dan helemaal niet meer slapen,ben dan echt klaar wakker en rond 6 uur gaat de wekker van me vriend en heb ik weer precies hetzelfde,val dan weer in diepe slaap...en wordt dan dood moe wakker...ik weet niet hoe het komt,doe s'middags al geen tukkie meer...het zal er wel bij horen Groetjes,
Heel erg herkenbaar dat het slapen steeds lastiger wordt! Niet alleen doordat ik wakker word als ik me moet omdraaien, maar ook door de onrustige dromen. Ik heb wel gemerkt hoe drukker ik ben voordat ik ga slapen des te zwaarder is de nacht. Als ik ´s avonds bijtijds naar bed ga en nog wat lees dan slaap ik beter. Succes, het hoort er helaas bij!
Hoi, Ik kan inderdaad ook slecht slapen. Ik word stipt om 4 uur wakker en lig dan tot 6 uur wakker, daarna slaap ik gewoon weer verder, tot mijn zoontje wakker wordt. Het rare is dat ik dit bij mijn vorige zwangerschap ook had, ook na ongeveer 5 maanden. De verloskundige zei dat het door hormonen komt, je wordt alvast getraind om zo straks wakker te worden om je kind te horen... Ik slaap normaal ook heel erg vast! Groetjes Jessica
Hier nog een hele slechte slaper. Ik slaap inmiddels al 2 maanden niet echt goed meer. Ik word continu wakker en kan dat echt niet meer slapen. Daardoor haal ik gemiddeld 3 uur op een nacht en dat is echt te weinig als je gewoon de hele week moet werken...... Inmiddels ben ik het ook echt spuugzat. Waar het precies door komt weet ik niet, maar ik lig gewoon niet lekker. Ik sliep altijd op mijn buik en dat lukt al sinds week 10 ofzo niet meer, dus dan maar noodgedwongen op mijn zij. Maar eigenlijk vind ik dat niet lekker liggen...... Maar ik hoef gelukkig nog maar 1 week te werken (volgende week) en daarna gaat mijn verlof in. Dan kan ik in ieder geval op de dag af en toe even op de bank gaan liggen. Kan niet wachten!
ben heel blij om te horen,dat ik in ieder geval niet de enige ben. word er echt doodmoe van. het nare is,dat ik op de dag niet veel kan bijslapen. heb nog een zoon van 6 rondlopen en die speelt er dan ook feilloos op in. mama is moe,dus ik ben nog vervelender dan normaal. ik heb idd ergens gelezen dat het bij de hormonen hoort. nou,die hormonen mogen ze hebben van mij. sorry,voor het geklaag hoor dames,maar kan het ff niet opbrengen,om gezellig te zijn,kan alleen maar moe zijn en huilen,dat lukt nu wel als de beste.
Ook hier heel herkenbaar.Slaap ook erg slecht,niet door dromen,maar meer omdat ik nog altijd erg beroerd ben....helaas ook 'snachts....wordt gewoon wakker van de misselijkheid en het brandend maagzuur...heb al van alles geprobeerd,niks helpt...Ben overdag dus ook erg moe,wat natuurlijk ook niet bevordelijk voor de misselijkheid is......Ik hou me er maar aan vast dat het straks in April over is, en er dan een super mooie beloning voor in mijn armen mag houden! Groetjes,Miranda
Ook last van slecht slapen...naja ik slaap op zich wel lekker, maar ik wordt zo rond 2 a 3 uur ineens klaarwakker om de een of andere reden (bijna elke nacht ) vervolgens 3kwartier draaien en dan val ik glukkig weer in slaap....zal wel voorbereiding zijn op de gebroken nachten alvast denk ik?
straks als jullie baby's er zijn, let er maar eens op, dan ben je nog op precies dezelfde tijdstippen wakker. Dus als je nu elke nacht om 2 uur naar de wc gaat, zul je merken dat straks de kleine ook rond twee uur 's nachts wakker wordt, hij is namelijk gewent..... Dat is wel grappig......