Rhesus Factor.. Prik..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door chantal1984, 7 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Nou meiden ben net bij de VK geweest en ik moest de prik halen voor die antistoffen van de Rhesus factor en ik was dus de hele week al ziek van de zenuwen :) ik was zo bang hahaha moest er niets van hebben ( mietje ;) ) Maar ik wil ff zeggen voor de mensen die hem nog moeten gaan halen dat het echt helemaal niets voor stelt en dat je er echt helemaal niets van voelt... :D ... Ik zag namelijk dat er al wat topics waren met de vraag of het pijn deed dus bij deze ... Bij mij deed het geen pijn en geloof me ben echt een mietje in zulke dingen hahaha :) ( en ik moet gaan bevallen ;) )

2. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    hihii Knap van je !

(ik heb hem zeker al 3x gehad...... )

3. Chantalleke

Chantalleke Bekend lid

6 feb 2007
    606
    0
    0
    doktersassistente
    Apeldoorn
    Hier nog zo'n flinkerd ! Echt reuze moedig van je .
    Na afgelopen weekend (mk) wou ik dat ik 'm kreeg, en snel ;)
    Liefs van Chantal

4. chantal1984

Ow jee dat is wat minder.. Gaat het alweer een beetje met je ?

Liefs je naamgenootje ;) Chantal

5. nicci83

nicci83 Bekend lid

10 jul 2006
    591
    0
    0
    yep daar ben ik t ook mee eens, ik heb t ook niet echt op naalden dus was ook echt mezelf helemaal gek aan maken van "angst" maar voelde idd ook niets ervan ;)

6. Niet meer actief

ik voelde er ook helemaal niks van ;) zolang je je spieren ontspant dan is de kans klein dat je het voelt!

7. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Bedankt voor dat berichtje. Ik ben al een stuk gerustgestelder keek er enorm tegenop. (En het duurt dan nog zo lang :D !)

8. chantal1984

Je wilt niet weten hoe ik er tegen op keek mij hemel ik werd er af en toe gewoon niet goed van :) maar het valt echt mee en ik heb hem in mijn boven been gehad en dat viel mee hoor... Ik weet niet of je bloed prikken pijn vind doen ? maar voor mijn gevoel was het net zo pijnloos als bloedprikken :D ( eigenlijk gek dat ik dat dan niet eng vind dat bloed prikken ) je voelt trouwens wel de vloeistof je been in gaan maar dat is meer een raar gevoel dan een onprettig gevoel dus meis je kan het ! :D

9. Niet meer actief

ik voelde ook de vloeistof niet hoor! Echt helemaal niks.. ik heb dit liever dan bloedprikken!

10. chantal1984

Nou bloed prikken heb ik nooit echt last van maar dit was ook een eitje hahahahaha....

11. Niet meer actief

ik vind bloedprikken ook niet erg.. alleen moeten ze wel goed prikken haha en mijn vk deed dat dus niet ;)

12. sabrina27

sabrina27 Actief lid

21 aug 2006
    279
    0
    0
    ik ben ook altijd bang geweest voor naalden en de 1ste keer had ik er voor gekozen in mijn bil dan zag ik het niet het prikken zelf geen last gehad had alleen daarna een dikke bil hahaha heb er intotaal 6 gehad 1 bij elk van me 2 zwangerschappen en 2 na de geboorte van de kids en die 5 heb ik in me been gehad en totaal geen last van gehad.

Deel Deze Pagina