Zwanger? Positieve ovulatietest 6 dagen voor nod

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Vivian22, Dec 31, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vivian22

Vivian22 Actief lid

Apr 7, 2012
    182
    128
    43
    Ik had wat steekjes in mijn buik en herkende het van mijn vorige zwangerschappen (miskramen) Heb daarom een ovulatietest gedaan omdat ik geen zwangerschapstest had en was gelijk positief.. Nu 2 dagen later nog een keer gedaan en ook positief. (zwangerschapstest is nega) Ik zit nu 6 dagen voor NOD.. Kan dit betekenen dat ik weer zwanger ben..??:(:)

2. Smnee

Smnee Niet meer actief

Kan ... Hoeft niet. Ik heb ook wel eens knallers gehad, maar geen zwangerschap. Gewoon even wachten tot je NOD, en dan een zwangerschapstest doen

3. Spitsmuis

Spitsmuis Niet meer actief

Een ovulatie test als zwangerschapstest?
    Daar is die test niet voor gemaakt dus ik denk niet dat je van die uitslag uit moet gaan...
    Beter kun je gewoon wachten tot je nod en dan testen.
    Een zwangerschapstest is ook nog veel te vroeg wardoor die negatief is.
    Ga voor je duimen dat je een mooie zw test in je handen krijgt!

4. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Heb je toevallig een foto??

5. Rica

Rica VIP lid

May 16, 2008
    7,521
    105
    63
    Female
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Nou een ovulatie test wordt bij mij wel knal als ik zwanger ben maar dan echt pas op mn nod..hooguit misschien 1 dag ervoor maar zeke rniet 6 dagen voor mn nod, dan test ik met een zw-test nog geens eens posi...
    Het kan wel , alles kan maarja is hij echt wel posi, want dat betwijfel ik namelijk?

6. Vivian22

Vivian22 Actief lid

Apr 7, 2012
    182
    128
    43
    Nou Rica weet niet waarom je twijfelt aan me maar positiever kan niet toch...? zie foto
    Ik dacht misschien zijn er wel mensen die hetzelfde hebben meegemaakt want op internet kom je toch wel tegen dat dit een zwangerschap kan betekenen aangezien hij een stofje herkent die een zwangerschapstest ook meet..
    Ik ga er echt niet vanuit hoor. Zijn al 2 jaar bezig + 2 miskramen dus hou mezelf niet zo snel voor de gek maar vind het wel erg apart;)

Attached Files:

7. Rica

Rica VIP lid

May 16, 2008
    7,521
    105
    63
    Female
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ik bedoel het echt niet lullig hoor.

maar ook kruidvat ovutesten zijn veel mensen niet over te spreken. hij geeft vaak posi aan zonder een eisprong. heb je misschien een ander merk?

ik hoop echt dat je zwanger bent

8. Hippo89

Hippo89 VIP lid

Dec 11, 2012
    7,373
    343
    83
    Female
    Die ziet er indd positief uit maar als je googled op ovu testen van kruidvat Zul je lezen dat kruidvat vaak vals positief geeft

Ik hoop voor je dat je zwanger bent !!

9. Vivian22

Vivian22 Actief lid

Apr 7, 2012
    182
    128
    43
    Okee dat wist ik niet.. Gebruik ze zoizo bijna nooit maar 2 dagen achter elkaar vals is dan wel toevallig maar kan natuurlijk.. Ik heb verder niks in huis dus wacht wel op mn nod :)

10. Jane1981

Jane1981 VIP lid

Sep 21, 2008
    7,451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Kv geeft bijna altijd na ei positief.
    Als je ovulatietesten wilt gebruiken kan je beter naar de site van zwanger&kids of sensitest gaan.
    Daar kan je ze bestellen en een stuk goedkoper.

11. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Uh, Kruidvat ovutesten staan erom bekend dat ze soms wel een week lang achter elkaar knalpositief aangeven. En dan moet je dus maar raden wanneer je eisprong plaatsvindt!

De testen van Sensitest of CB zijn veel beter. Die geven hooguit twee dagen positief, de dagen waarop je dan aan de klus zou moeten.

Maar Kruidvat Ovutesten zijn helaas niet te vertrouwen.

In dezen raad ik je dus aan op je NOD gewoon een zwangerschapstest te doen.

Share This Page