gloeiende borsten

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door conny75, 15 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. conny75

    conny75 Fanatiek lid

    18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Ik heb sinds een paar dagen gloeiende borsten, ze zijn heel warm zo erg dat ik er vannacht niet van kon slapen. Het zijn niet alleen mijn tepels maar heel mijn borsten, heel erg irritant. Kent iemand dit?

    groetjes
    conny
     
  2. sab85

    sab85 VIP lid

    24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    ik herken het niet, ik heb alleen groeiende borsten ;)
     
  3. Ties

    Ties Lid

    1 aug 2007
    73
    0
    0
    Hoi

    Hier nog 1.

    Had ik toen ik zwanger was van de eerste ook heel erg. Maar de eerste twee maanden na het stoppen met de pil had ik wel zere borsten, tepels niet.

    Spannend, kan een teken van zwanger zijn.
     
  4. conny75

    conny75 Fanatiek lid

    18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Ik hoop het dat het een goed teken is ;) ;) heb het nog nooit eerder gehad. Ik heb wel elke maand een paar dagen voor de :evil: pijnlijke borsten maar dit heb ik nog nooit gehad. Het duurd nog even voor ik kan testen.


    groetjes
    conny
     
  5. Ties

    Ties Lid

    1 aug 2007
    73
    0
    0
    id spannend

    Ik hoop dat ik vandaag/morgen geen knallende hoofdpijn krijg.....dan is het nl verkeken zaak
     
  6. conny75

    conny75 Fanatiek lid

    18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Nee dat hoop ik ook voor je, zou zo mooi zijn he een positieve test. Krijg je altijd hoofdpijn als je ongi moet worden? Ik had juist bij al mijn zwangerschappen hoofdpijn.

    groetjes
    conny
     
  7. Ties

    Ties Lid

    1 aug 2007
    73
    0
    0
    Hoii

    Ja meestal wel eerst knallende hoofdpijn, dan nergens last meer van (weer slappe borsten) en dan ongesteld. En toen ik zwanger was 9 maanden nergens last van. Hoofdpijn bedoel ik.

    Vind het erg spannend nu. Erge buikkramp heel erg onderin richting liezen, zere borsten enz.

    Maar maak mezelf elke maand blij voor niets dus probeer mezelf te blijven zeggen....vast niet zwanger.
     
  8. conny75

    conny75 Fanatiek lid

    18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Het is zeker spannend, ik voel de spanning met je mee. Ik ken het probleem van je elke maand, ik ben ook volgens mijn lichaam elke maand zwanger, om gek van te worden. Ik hou mezelf zo voor de gek, onvoorstelbaar Daarom durf ik nu niet meer te hopen dat het ook misschien echt zo is. Dit zou voor mij de 5e zwangerschap worden en nog twijfel ik elke maand opnieuw.

    Meid ik duim heel hard voor je dat je een mooie positieve test in handen krijgt.

    groetjes
    conny
     
  9. Ties

    Ties Lid

    1 aug 2007
    73
    0
    0
    Hoi

    Nou ik ga voor jou duimen!

    Hier erg ehoofdpijn, dus denk dat het eraan komt.
    Ook al 1 druppel roze vloei.

    Ben er ook veel te erg mee bezig, toch maar anders gaan doen
     
  10. monique1982

    18 jun 2007
    21
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Dieren
    Hoi conny75,

    Ik herken 't wel. Voordat ik wist dat ik zwanger was voelden mijn borsten ook warm aan en was het idee idd dt het gloeide. Ik hoop dat het raak is.
    Ga voor je duimen meid!

    xxx
     
  11. conny75

    conny75 Fanatiek lid

    18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    @ties hoe gaat het nu met je? Kan je morgen nog testen.


    @monique ik hoop het dat het raak is, moet zeggen dat het nu een beetje minder is, maar ze beginnen nu echt zeer te doen.

    groetjes
    conny
     
  12. Ties

    Ties Lid

    1 aug 2007
    73
    0
    0
    Hoi

    Hier erg vreemd.
    Gister 1 drup vloei, vanmorgen beetje rozig.
    Verder nog niets.

    Wel buikpijn, hoofdpijn is weg.
    Maar ja, je leest wel meer dat ze eerst dit hebben en dat het dan doorbreekt dus daar ga ik nu nog vanuit.

    En hoe is het bij jullie?
     
  13. conny75

    conny75 Fanatiek lid

    18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    He ties wat zie ik nou aan je banner, jeetje dat is balen.
    Hoe gaat het met je? Hier zijn de symptomen nog behoorlijk aanwezig, heb nu alleen heel erg het gevoel of de :evil: er aan komen. De krampen zijn er al, normaal krijg ik die pas als ik al vloei, maar ja even afwachten maar.

    groetjes
    conny
     

Deel Deze Pagina