8DPO symptomen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door LovelyyX93, 30 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LovelyyX93

LovelyyX93 Niet meer actief

Hoi dames!!

Vandaag ben ik dus 8DPO,
    Zijn er hier meiden die nog meer 8DPO zijn en of symptomen hebben gehad op 8DPO?

Ik heb sinds vandaag weer heel veel last van heel veel waterige afscheiding en het loopt er ook gewoon echt uit.
    Ook heb ik paar steekjes in mijn buik en rechts onder in mijn rug.

Heeft er iemand ervaring mee?

Ik hoor het graag :)

2. cupcake85

cupcake85 Actief lid

16 jul 2011
    457
    0
    16
    Zuid-Holland
    Ik ben vandaag ook 8 dpo!
    Ik denk van alles te voelen (gevoelige borsten)maar kan ook zijn dat dat tussen m'n oren zit:D
    Ik heb in ieder geval vanmiddag wel felle steken rond mijn navel gehad. Geen idee waar dat nou weer van kan zijn...

3. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.656
    2.558
    113
    Hooi hooi,

Hier ook op 8dpo als me ovu test niet heeft gelogen en me ei daadwerkelijk is gesprongen.

Ik heb al paar dagen last van hoofdpijn die met vlagen komt. Verder heb ik normaal heel veel last van afscheiding maar ben nu al een paar dagen erg droog heel vreemd. Ook heb ik sinds vandaag wat steekjes in me buik. En weet niet of dit iets zou kunnen zijn maar me navelpiercing is sinds zaterdag heel heftig ontstoken.

Wil niet zeggen of denken dat dit symptomen zijn zodat ik niet echt ga hopen en teleurgesteld ga worden.

Spannend he dames hoop dat we allemaal een positieve test mogen hebben!

4. LovelyyX93

LovelyyX93 Niet meer actief

@cupcake85 ik had vandaag ook wat steekjes maar meer die echt van links onder naar rechts onder ging.. Hopelijk betekend het iets.

@Brinsa die hoofdpijn ken ik, heb dat ook wel een beetje maar misschien maak ik me te druk om iets, haha. En afscheiding heb ik dan weer wel heel erg wat er echt uitloopt en echt waterig is.

Hopelijk is het deze maand ofja op 5/6 juni positief!

5. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.656
    2.558
    113
    Ja ik hoop het ook zo erg! Ik heb mijn nod 7 juni ga ook daarna pas testen, dit omdat ik tot ni toe alleen maar lange onregelmatige cyclussen heb gehad. Wel deze maand een knaller op me ovu test hoeft natuurlijk niks te zeggen maar zou al blij zijn als me cyclus dus korter aan het worden is.

Heb verder echt wel rare steekjes, heb ook altijd last van me darmen helaas maar herken dit nu duidelijk als geen pijn die vanuit me darmen komt! Zou wel leuk zijn als we samen oplopen!

6. reentje23

reentje23 Lid

26 mrt 2016
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames!
    Wat spannend allemaal voor jullie.
    Ik moet zeggen.. ik had voor de 8dpo al behoorlijk last van onverklaarbare diarree 3 dagen lang en voelde me echt zo ontzettend anders dan normaal.. was voor ons pas de 1e ronde hoor dus ik geloofde het niet erg dat het zou kunnen.. maar met 10 dpo had ik dus mooi al een positieve test!! Ben inmiddels 13+3. Hoop dat jullie snel een positieve test mogen vasthebben xxx

7. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.065
    17.022
    113
    Ook ik had op 8 DPO al symptomen:

Gevoelige borsten, hoofdpijn, af en toe steekjes rondom m'n navel en linksonderin in mn buik :)

8. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Op 8 dpo had ik 's ochtends een hangovergevoel bij beide goede zwangerschappen en ik had een licht positieve test. Ook wat gespannen borsten.

9. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.656
    2.558
    113
    @reentje23 ja ik had ook de afgelopen dagen last van dunne ontlasting en vaak moeten.

Heb geen last van me borsten alleen nog steken in me buik. Maar durf eigenlijk negens op te hopen hoor! Het wordt gewoon afwachten nu.

En gefeliciteerd meiden!

Deel Deze Pagina