hoort dit er ook bij?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door shanice81, 16 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shanice81

shanice81 Actief lid

15 mei 2008
    321
    0
    0
    apeldoorn
    Hoi hoi,.,.

Ik ben benieuwd of er meer dames zijn die het ook hebben...
    Ik lig tussen half 11 en 11 uur in bed,vaak nog ff babbeltje maken met mijn mannetje en dan lekker slapen,maar nu ben ik elke ochtend om 5 uur wakken,maar dan ook klaarwakker en ken ik ook niet meer blijven liggen,. en ben de rest van de dag ook niet moe.
    Nu heb ik gelezen dat de slaapritme van de baby ook beetje door de slaapritme van de moeder op z'n laatst wordt bepaald,.ik merkte wel bij mijn dochter toen op de momenten dat ik wakker was zij dat ook na de geboorte was :( dus zit eigenlijk niet echt te wachten op een kindje dat strakjes om 5 uur al wakker is!
    Wie heeft hier ook last van?

Groetjes

2. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    oh als dat zo is heb ik een probleem
    want ik ga om 11 uur slapen praat nog wat met me mannetje en dan slapen om half 12 ofzo
    en ben dan rond 3 uur a 4 uur wakker en dan wc en dan om 6 uur weer wakker. en soms ben ik de hele nacht wakker en soms slaap ik maar 2 uurtjes per nacht

3. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Ook ik ben stipt 6 uur wakker.... en slaap niet meer...ik ga als het kan 's middags even bijslapen

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Zou me er nu nog niet al te druk om maken: je hebt nog wel ff te gaan en dat slaapritme van jou kan nog alle kanten uit, :)
    Ik had ook zo'n periode dat ik zo vroeg wakker was, wat hielp is ff ontbijten en dan toch er nog even induiken... dan sliep ik nog wel weer.
    Nu in m'n laatste weekjes slaap ik minstens tot half 9, :-D Mag die kleine straks ook wel doen...

5. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik ben om de 2 uur wakker 'snachts, lig dan ook echt een uur wakker. Dus ik hoop het niet haha :)

6. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    Ik heb het ook. Wordt netjes om 12, 3 en 6 uur wakker en dan duurt het even voor ik weer in slaap kom. Dit had ik bij mijn vorige zwangerschap ook en onze meid werd ookecht rond die tijden wakker voor de voeding.

7. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ik slaap al sinds januari maar 2 a 3 uurtjes per nacht was tijdens mijn BBZ al zo dus ben het wel gewend maar is wel vervelend

8. HJ1977

HJ1977 Actief lid

6 jun 2007
    447
    1
    0
    Hoera! Ik wordt hier helemaal blij van want ik slaap om 23.00 uur, wordt 1 keer wakker ´s nachts en slaap als het even kan tot een uur of negen!
    Dus laat deze fabel aub een feit zijn! Met deen tweeling op komst kan ik dat wel gebruiken.

9. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Uit eigen ervaring: je kunt het slaapritme van je kindje al vroeg zelf beinvloeden dus.. geen man overboord!

10. Chamisa

Chamisa Actief lid

7 nov 2007
    111
    0
    0
    schippersvrouw
    Zuid Holland
    Heb ik toch misschien slecht nieuws... :( Mijn oudste was meestal tot 's avonds laat actief en 's ochtends rond 6 uur wakker. Nu is ze 8 jaar en slaapt pas 's avonds tegen 10 uur en is 's ochtends vroeg wakker...KLAARWAKKER en komt mij dat ook vertellen... :confused: :confused: Ook als baby al. (maar sliep wel al na een paar nachten door... :D )

De jongste van bijna 4, overdag druk in de buik, 's avonds tot een uur of 01.00 rustig dik een uur lang druk aan het gymnastieken en dan weer rustig tot een uur of 9. Nu al vanaf de geboorte 's nachts zelfde tijd (verschuift zelfs met klok verzetten) wakker/ onrustig. En ze slaapt ook nog steeds uit.

Het barbaartje in mijn buik is vanaf een uur of 4/5 's middags tot 7 uur heel druk aan het judo-en. 's Avonds vanaf 11 uur heeft hij karate tot 1 uur's nachts. En om 4 uur 's nachts tot 10 's morgens doet hij de 11stedentocht. :rolleyes: :confused:

Ik bereid mij berustend voor op het ergste... :D :D

11. valentijn14

valentijn14 Actief lid

8 jul 2008
    280
    0
    0
    Oeeeeee ik herken het helemaal!
    Kijk het is nu 05:16 uur !

Niet normaal gewoon was al om half 5 wakker! :pale:

12. Chamisa

Chamisa Actief lid

7 nov 2007
    111
    0
    0
    schippersvrouw
    Zuid Holland
    Valentijn14... berust er maar in... hahahahahaha ik ben al wakker sinds kwart over 4... :confused: :p

13. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    hmmz ik ben al wakker sinds half 2 :p ging sliep pas om 12 uur

14. shanice81

shanice81 Actief lid

15 mei 2008
    321
    0
    0
    apeldoorn
    heb nu een hele nacht al niet geslapen,ben tot 1 uur tv wezen kijken in bed,denk dan wordt ik wel moe,.maar nee.....boekje gelezen ook niet...bekertje melk...ook niet,.vanmorgen om 5.30 ging vriendlief weg en ik zat mooi beneden hem uit tezwaaien :( maar ben ook niet eens moe. terwijl ik normaal er al vroeg in lig anders ken je me de volgende dag opvegen,en nu energie teveel,.en haha ja de baby die is s'nachts ook druk met rare bewegingen temaken....
    Hoop trouwens wel dat ik er snel vanaf ben en lekker door ken slapen.

Deel Deze Pagina