Binnenkort gaan mijn vriend en ik trouwen. Nu zijn we aan het proberen om zwanger te worden van ons eerste kindje. Zit me alleen af te vragen dat als het komende maand raak is dan zou ik 14 weken zwanger zijn als we gaan trouwen, zou je dat dan al kunnen zien?
ja kijk maar in mijn labum ik paste al amper in mijn jurk met 6! weken en ik vond het toen al heeeeeel zwaar!
zou kunnen hoeft niet hoor. Maar dat is bij iedereen weer verschillend. ik had een heel klein buikje maar dat valt in een trouwjurk wel te verbergen als je niet zo'n hele strake neemt hahah
Het licht inderdaad een beetje aan de grote van je buik af. In mijn album staan foto's met 12 weken en is echt te zien. Ook als je een klein buikje heb zal je het s avond vast al zien. Maar zou dat een probleem zijn? Tegen die tijd heb je het ook wel vertelt neem ik aan. Het ligt er ook een beetje aan wat voor jurk je hebt.
haha ja hoor, ik ging trouwen met 13 weken, wat een stress want mijn jurk paste niet meer. Uiteindelijk groter laten maken, en een hele gave dag gehad
Had jij een strakke jurk? Ik heb er namelijk al een uitgezocht en die is met balijnen en een vrij strak lijfje. Nu heb ik van mezelf al een beetje een buikje dus super straks is het niet . Zijn jullie in de kerk getrouwd of alleen voor de wet?
Ja ik had mijn jurk uitgekozen voordat ik zwanger was dus met balijnen en torseletje erin (ik kon al amper ademen zonder buik laat staan met haha) ligt idd een beetje aan je jurk, die van mij kan je zien op onze site (bij trouwen) Zorg wel dat je lekker optijd zorgt voor jezelf (lekker zitten en makkelijke schoenen)
Ik was 26 weken zwanger toen wij trouwden. Ik had al best een hele buik, maar je zag er echt helemaal niks van in mijn jurk. Ik had ook een strak lijfje, maar die liep bij me navel al uit 1. Niet dat ik de zwangerschap wilde verbergen, maar die jurk stond gewoon het mooist. Toen ik 14 weken was, paste ik geen gewone broeken meer, maar rokjes en jurkjes wel...ales het maar een beetje mee rekte. Het ligt er net aan wat voor jurk je hebt.
toen wij trouwden was ik 23 weken zwanger en had dus best al wel een buikje maar als je gewoon een a-lijn jurk uitzoekt maakt dat echt niet uit dan pas je er nog makkelijk in ben ook een week voor de bruiloft langs de coupeuse geweest zodat de lengte precies klopte met mn buik als je bij de bruidsmodezaak zegt dat je zwanger bent dan houden ze er ook rekening mee met wat ze je adviseren wij zijn trouwens ook voor de kerk getrouwd
Wij twijfelen namelijk nog een beetje of we voor de kerk trouwen omdat we eigelijk niet echt gelovig zijn. Maar mijn vriend vindt trouwen voor de kerk wel erg mooi. Maar om nou met een zwangere buik voor de kerk te trouwen is misschien ook wel een beetje gek. bedankt voor al jullie reacties!
Mijn man is helemaal niet gelovig, daarom zijn we niet voor de kerk getrouwd. Maar voor het buikje zou ik het niet laten hoor
Als je binnenkort trouwt, waarom wacht je dan niet nog even? Drie maandjes, wat is dat nou? Voordelen: je past in je jurk en je mag en lekker glaasje drinken op je eigen bruiloft! Bovendien: ik was de eerste weken goed moe, word nu wat minder). Had er niet aan moeten denken dat ik zo m'n bruiloft mee had moeten maken! En misschien word je wel kotsmisselijk. Je kan tijdens de ceremonie niet even naar de pot rennen! Of je moet een spuugzak naast je leggen... Ik zou lekker nog even wachten met proberen!
Ik wilde juist zwanger zijn toen we trouwden, ik vond het wel speciaal, toch al een beetje met zn 3en
ook dat nog ja haha ik heb amper wat gegeten omdat ik zo misselijk was.. Alcohol drinken wij niet, wij hebben express onze bruiloft overdag gehouden en zonder alchol (geloof dat mijn ma perse een biertje moest hebben en was de enige) omdat we kids erbij hadden vond ik dat erg ongepast.. Waar ik bang voor was was om een miskraam te krijgen vlak voor of tijdens de bruiloft en ik had heel veel bloedverlies *een miskraam bleek achteraf van een van de tweeling die het was* gelukkig zagen we er de week erna duidelijk nog een gezond zitten maar dat gaf ook stress..
Ik ben achteraf ook blij dat ik niet zwanger was op onze trouwdag, maar dat komt ook omdat ik zo vroeg bi en ischias heb. Daarmee had ik het niet gered. en met 8 weken was ik echt heeeeeeel moe. Doen wat je zelf wilt, het is ook de vraag of het lukt natuurlijk. Wij zijn er in april voor gegaan, 6 juni getrouwd en 21 juli is eerste dag laaste ongesteldheid.
Ik vind dat ook geen probleem zeker niet op zoiets als een bruiloft, maar goed ieder zijn/haar mening.
ja wij vinden dat ongepast, niet zozeer 1 wijntje maar meeste mensen zuipen zich klem als het gratis kan en dronken mensen rond kids vind ik zelf wel ongepast.. maar wij drinken zoiezo geen alcohol bij onze kleine... ik drink in het geheel niet (ik sla alle verslavende middelen over behalve chocolade ) dat is een persoonlijke keuze maar goed omdat het onze bruiloft was voeren wij onze persoonlijke wensen ook door omdat het onze dag is..(uuh was)