Lekkende borst?!?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Trees, 24 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trees

Trees Niet meer actief

Ik heb vanochtend toch wat raars ontdekt!? Er komt wat dikkig wit spul uit mijn tepel. Als ik erin knijp meer. Dit is compleet nieuw voor mij en heb werkelijk geen flauw idee waardoor dit veroorzaakt kan worden. Ik zit pas op drie dagen na mijn eisprong en het lijkt me wat vroeg om daar verband mee te houden. Ongeveer 2,5 maand geleden heb ik een miskraam gehad, kan het daar mee te maken hebben? Kan iemand me vertellen wat dit is?

Thanx!

2. Ramona82

Ramona82 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
    ik vind het niet raar hahaha ik had het ook nadat ik gestopt was met de pil en heb het daarna de hele zwangerschap gehouden...(zijn je hormoontjes ) :p
    grtz Ramona

3. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    hoi hoi

ik heb er al 6 jaar last van
    vanaf mn 5e maand zwangerschap tot nu is het nooit meer over gegaan
    niet dat t lekt maar wel dat als je erin knijpt er vocht/melk uit komt
    mocht je het niet vertrouwen of mocht je pijn aan je borsten krijgen dan moet je even naar de huisarts want dan kan het ook een ontsteking zijn heb ik ergens gelezen
    suc-6 ermee

4. Trees

Trees Niet meer actief

Toch begrijp ik het niet helemaal, want ik ben nu niet zwanger. Ik ben tien weken zwanger geweest, maar dat is alweer elf weken geleden en aangezien mijn cyclus alweer op gang is lijkt het me niet dat het door zwangerschapshormonen komt? Toch?
    Ik ben trouwens al zeven jaar van de pil af en heb dit nog nooit meegemaakt. Komt het mischien toch dat in die tien weken zwangerschap melkkliertjes zijn aangelegd? Ik roep maar wat geks hoor, ik snap het anders ook niet :( Ik ben daarvoor nog nooit zwanger geweest en heb er vandaag pas voor het eerst last van.
    Ga voor de zekerheid ook maar eens even googlen op ontstekingen...

In ieder geval alvast bedankt!

5. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Ik heb ook nog steeds een druppie melk uit m'n borsten terwijl het inmiddels al 4 jaar geleden is dat ik bv gaf. Volgens mij heeft het gewoon te maken met dat je zwanger bent geweest. Mijn zus geeft zelfs nog een druppie, terwijl haar jongste alweer bijna 12 is :confused:!

idd opletten voor ontstekingen, maar als het niet erger wordt is er niks aan de hand (maak het dus niet erger door er steeds aan te knijpen he ;) )
    Succes!

6. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Oooh, dat heb ik ook! Er komt best veel uit mijn borsten, ik heb dat rond de kerst ontdekt... En als ik er in heb geknepen of mijn vriendje zat er gewoon aan gingen ze nog zeer doen ook!
    Nou ja, toevallig was mijn cyclus ook nog van slag, maar dat had er uiteindelijk niets mee te maken!

De gyn zei tegen mij: sommige dingen zijn gewoon onverklaarbaar!
    Dus ik heb altijd melk productie! ;)

7. Trees

Trees Niet meer actief

haha dat zal dan wel weer verklaren, waarom ze vandaag wat gevoeliger zijn :)

Tezzz en Lola bedankt voor jullie antwoorden. Ik heb ergens gelezen dat je al aan het begin van je eerste zwangerschap melkkliertjes voor de rest van je leven aanmaakt. Dat zal er vast wel iets mee te maken hebben...ach en zo ontdek je weer eens wat nieuws van je lijf ;)

8. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ja van dat knijpen kunnen ze behoorlijk zeer gaan doen dan hoor! hahaha!
    Ook als mijn vriendje er te lang aan gezeten heb, dan doen ze zo'n pijn!

9. Trees

Trees Niet meer actief

Vind het ook niet charmant als mijn vriend erin zitten te knijpen en er komt van alles uit, hihi :)

Deel Deze Pagina