Ophef om zoen op de mond

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door DastyQueen, 14 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

HOU TOCH OP…! MAG EEN MOEDER HAAR DOCHTER NIET EENS MEER OP DE MOND KUSSEN?’
    FASHION EN LIFESTYLE WOENSDAG 08:01
    DELEN:
    Twitter 0 Facebook 0 Google+ 0
    27
    Victoria Beckham kreeg flink wat kritiek op de Instagram-foto waarop te zien is hoe ze dochter Harper op de mond kust, maar er zijn nu ook ouders op de bres gesprongen voor de ontwerpster. Vaders en moeders deelden online foto’s waarop zij kussend te zien zijn met hun kinderen.

Beckham plaatste de foto met haar kind zondag ter ere van de vijfde verjaardag van het meisje. Maar de reacties waren niet allemaal positief. Harper zou ziek van de kus kunnen worden, aldus een van de volgers van de Britse. Een ander schreef dat het net lijkt alsof ze vrijen en weer iemand anders noemde het ‘raar’ als ouders hun kinderen op de mond zoenen.

Gelukkig is er ook veel bijval gekomen voor de vrouw van David Beckham, schrijft Daily Mail dinsdag. “Niets mis met je kind laten zien dat je van hem of haar houdt”, aldus een moeder. Een ander schrijft dat ze haar dochter dagelijks op de mond kust. “Het is triest dat we in een wereld leven waarin van de foto van een moeder die haar dochter kust iets heel anders wordt gemaakt dan wat het is: pure liefde.”

Wat is jullie mening? Ik ben 31 en geef mijn ouders, broer, ooms en tantes, mijn kinderen, neefjes en nichtjes en goede vrienden allemaal een zoen op de mond. Vind het eerder gek als mensen dit raar vinden dan dat ik die zoen raar vind.

2. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    Treurig. Die amerikanen worden steeds gekker.

3. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    Overigens zijn hier al 1001 topics over geweest, die 9 van de 10x in een rel eindigden... ;)

4. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Ik vind t niks. Ik vind op de mond kussen voor partners. Maar ik zou er ook geen stampij over maken. Ik vind er gewoon het mjne van en ik doe het anders.

5. aimee83

aimee83 Niet meer actief

Ik schrok er gewoon van dat er zo over gedacht wordt door sommige mensen. Echt never bij stil gestaan. Ik vind het heel normaal. Doe dat bij mn kinderen altijd.
    Echt super weird die reacties.

6. DastyQueen

Puur uit nieuwsgierigheid...
    Is dat iets wat je zo van huis hebt meegekregen, zoende jij je ouders ook nooit op de mond? En denkt je partner er dan net zo over als jij?

7. gizmolilo

gizmolilo Actief lid

9 apr 2016
    228
    1
    0
    NULL
    Culemborg
    Mensen maken zich altijd zo druk om de gekste dingen wat een ramp zeg een kus op de mond van je eigen kind het word steeds gekker ik zie er het probleem niet van maargoed

8. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Errrr....dit zijn bij uitstek Britten hoor. 😂🙄

9. Veera

Veera Niet meer actief

Ik kus mijn dochter ook niet op de mond. Zie dat persoonlijk ook niet als normaal
    Maar dat een ander dat doet, moet ie zelf weten. Heb wel wat anders te doen dan mij daar druk over te maken

10. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ik heb het zelf ook niet van huis uit meegekregen en volgens mij mijn meeste vriendinnen ook niet. Bij mijn kinderen doe ik het niet bewust en mijn man ook niet, maar als het zo uitkomt of kind vraagt daarom helemaal prima. Schokkend vind ik het zeker niet en om hier stampij om te gaan maken is inderdaad gezeik om niets. Die mensen hebben blijkbaar teveel tijd om handen, get a life! 😏🙄

11. soeee

soeee Niet meer actief

Waar je je druk om kunt maken.. Als een ieder gewoon gewoon doet wat bij hem of haar past (binnen de toegestane grenzen dan), en eens niet zo op een ander let, dan zou het een stuk makkelijker worden.

Ik doe het wel gewoon, dikke kussen op haar mond. Mijn moeder doet het ook bij haar. Mijn vriend liever op haar wang, hij is daar niet mee opgegroeid en komt niet uit een knuffelig gezin. Ik echter wel. Geef mijn moeder soms nog een kus op haar mond en bij mijn vader heb ik dat ook nog tot na mijn puberteit weleens gedaan. Zijn vast mensen die dat raar vinden en dat mag hoor :)

12. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Ik snap echt niet waar ze zich druk om maken.

13. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Tja, op internet wordt overal stampij van gemaakt :D
    Ik vind het niet raar als anderen het doen, maar ik vind het zelf niet fijn (als mensen dat bij mij doen). Behalve mijn partner dan. Zoon vindt het zelf ook niet fijn.

14. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Ik hou van die kleffe zoentjes. Hier alleen maar zoenen op de mond. We draaien wel eens onze wang naar hem toe, maar hij pakt je hoofd en draait die net zo makkelijk weer weg. Wij vinden het prima.
    Ik krijg echt de hele dag door kusjes, en nu vind hij het nog niet erg om het in het openbaar te doen. Wat een ander daar van vindt zal me worst wezen.
    Maar ik slaap ook met alleen een string aan s'anachts en zoon heeft vaak alleen een onderbroek aan. En 's ochtends kruipt hij net zo lief in ons bed om nog 5 minuten filmpje te kijken terwijl papa aan het douchen is.
    Dus wij zijn daar ook helemaal niet moeilijk in. We douchen soms ook samen, of zoon en ik, of hij samen met papa.

15. Harperhazel

Harperhazel Niet meer actief

Ik kus alleen man en kind op de mond. Vind het vrij intiem, dus zou het niet bij mijn vader/moeder/broers o.i.d doen.

16. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    De lekkerste kusjes krijg ik van mijn 2 zoontjes!

17. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Mijn kinderen geef ik dagelijks een kus op de mond. Mijn nichtje zit op zelfde school en krijgt ook elke morgen kus op der mond. Vind dat dood normaal. Als ik ziek ben of verkouden dan uiteraard niet.

Mijn kinderen zien me ook naakt als ik ga douchen en vinden dat ook normaal. Slaap zelf alleen in een broekje ( liefst naakt maar moet er snachts vaak uit) en dochter slaapt in de warmte altijd naakt. Is dat ook raar?

18. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Bij mij in de familie is het inderdaad ongebruikelijk. En bij mijn partners familie ook, maar het boeit hem niet zo.

19. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.183
    16.521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik kus mijn kinderen ook niet op de mond maar ik zou er nooit ophef over maken.
    Te onbenullig en zinloos.

20. DastyQueen

Ik slaap snacht ook vaak naakt of in alleen een boxershort. Mijn zoon begint vaak in zijn boxershort maar word in de ochtend naakt wakker omdat hij die in zijn slaap dan uit heeft gedaan. Ik vind er niets raars aan. Bij ons gaat de badkamer ook nooit op slot dus als ik douche of in bad lig komt mijn zoon geregeld een een heel gesprek voeren met me :p

Deel Deze Pagina