Vrachtwagenchauffeur mannen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Muisje88, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Muisje88

Muisje88 Bekend lid

9 jul 2010
    720
    0
    0
    Nagelstyliste en kapster
    Friesland
    Hallo dames,

Mijn vriend is vrachtwagenchauffeur en we zijn net begonnen voor een brusje. Maar hij is vrachtwagenchauffeur hoe hebben jullie dit aangepakt??!
    Iemand tips/ ideeen of zitten jullie ook in zn situatie of gezeten? Lijkt me leuk om te kijken of dr meer mensen zijn.

2. Muisje88

Muisje88 Bekend lid

9 jul 2010
    720
    0
    0
    Nagelstyliste en kapster
    Friesland
    Niemand??

3. HopeFaith

HopeFaith Niet meer actief

Mijn vriend is ook vrachtwagen chauffeur maar rijd binnenland. Rijd de jouwe buitenland?

4. Muisje88

Muisje88 Bekend lid

9 jul 2010
    720
    0
    0
    Nagelstyliste en kapster
    Friesland
    Hij rijdt wel eens in het buitenland maar dan is het belgie, duitsland dus niet heel ver weg.
    Hij is elke dag thuis of veel weg?

5. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Mijn man is ook een vrachtw. Chauffeur. Hij is wel elke avond laat (rond 9uur) thuis. Hij is weleens vroeg rond de 4 uur smiddags thuis.Hij rijdt in belgie, nederland en heel soms gaat hij naar de grens van frankrijk.

6. Muisje88

Muisje88 Bekend lid

9 jul 2010
    720
    0
    0
    Nagelstyliste en kapster
    Friesland
    Lekker dat hij thuiskomt. Dat heb ik helaas niet! Hij is nu vaak wel een paar nachten weg. Maarja..

7. HopeFaith

Mijne rijd binnenland dus is elke dag om 4u wakker en voor 19u thuis. Ik kan je geen tips geven hoe wij het aanpakken aangezien wij in de mmm zitten. Dus zijn werk heeft niks te willen en geeft hem vrij wanneer het ziekenhuis hem nodig heefft:)

Hij wilt wel buitenland rijden maar is moeilijk te vinden met rijbewijs c.

8. Muisje88

Muisje88 Bekend lid

9 jul 2010
    720
    0
    0
    Nagelstyliste en kapster
    Friesland
    Helaas kunnen we niet zelf ons lichaam bepalen.. Fijn dat hij lekker thuis is! En ja das jammer! Kun je het zelf wat volhouden in de mmm? Lijkt me heel erg moeilijk en spannend!

9. HopeFaith

Het is vallen en opstaan. We gaan gewoon door. Ben nu weer volop besig met een icsi poging en probeer nuchter te blijven.

Maar om nog even op jouterug te komen... Het is balen dat hij soms langer van huis is. Het enige wat je dan kan doen is de dagen dat hij thuis is flink te klussen ;)

10. Muisje88

Muisje88 Bekend lid

9 jul 2010
    720
    0
    0
    Nagelstyliste en kapster
    Friesland
    Ja idd. Maar ja dat kun je ook alleen maar.. Positief blijven hoe moeilijk het soms ook is!

11. WorkingMum

WorkingMum Niet meer actief

Mijn man is geen vrachtwagen chauffeur, maar werkt wel op de weg en is vaak van huis.

Hoe heb je het gedaan toen je zwanger wou worden van je dochter? Gewoon goed plannen en meer geduld hebben dan normaal. Wij hadden het geluk dat hij net op het goede moment thuis was ;) het was ook gelukkig snel raak.

Veel succes met zwanger worden.

12. Muisje88

Muisje88 Bekend lid

9 jul 2010
    720
    0
    0
    Nagelstyliste en kapster
    Friesland
    Mijn dochtertje heb ik samen met mijn ex. Dus heb nu geen idee hoe en wat..Ja idd het is net even goed plannen en ja geluk hebben.

Je hoeft ook niet zo hele lang meer zie ik. Voel je je goed??!

13. RiverRV

RiverRV Lid

29 jun 2012
    53
    0
    0
    Mijn man is ook vrachtwagenchauffeur... Heb nog geen idee hoe het gaat lopen... Hij is ook geregeld nachten weg, dus zal een hoop op ons aankomen... Mijn man rijdt over het algemeen in Nederland, maar ook België etc. Wat ik er ergste vind is als zijn rijtijd er op zit en niet verder mag en hij staat gewoon ergens in Rotterdam en dat hij niet verder mag....

14. Muisje88

Muisje88 Bekend lid

9 jul 2010
    720
    0
    0
    Nagelstyliste en kapster
    Friesland
    Ja dat is idd altijd kut! Succes met zwanger worden!! Jullie gaan voor de eerste?

15. HopeFaith

Muisje volgens mij aan haar banner te zien is zij zwanger :)

Die rijtijden zijn altijd hopeloos daarom rijd mijn vriend op een tactograaf en een pas. Op die manier kan die het een beetje omzeilen.

16. RiverRV

RiverRV Lid

29 jun 2012
    53
    0
    0
    Mijn man moest volledig over naar een boardcomputer! Dus hij is ook gewoon overal te volgen door z'n baas.... Maar hij gaat natuurlijk wel proberen om iedere avond thuis te komen, maar zo niet, dan niet.. :(
    En z'n baas zal er wel flexibel mee omgaan dat hij tegen het einde van het jaar (tegen het einde van de bevalling) in de buurt is.. Dat hoop ik! Daar ben ik het meeste bang voor haha! Dat ie net even in België of Duitsland staat ofzo....

17. Muisje88

Muisje88 Bekend lid

9 jul 2010
    720
    0
    0
    Nagelstyliste en kapster
    Friesland
    Hihi sorry zag het net idd! Gefeliciteerd!!

18. HopeFaith

Volgens mij (is wat ik vaker hoor) dat ze de laatste maand dan binnenland mogen rijden. Ik hoop t voor je!

19. WorkingMum

WorkingMum Niet meer actief

Oh sorry, dat wist ik niet.
    Het is zeker geluk hebben, maar hopelijk is hij thuis op vruchtbare dagen. :D

Ik hoef inderdaad niet lang meer. :D Gelukkig! Want lichamelijk gaat het steeds slechter. Mijn bekken doen de hele dag pijn (echt een brandend gevoel in mijn schaamstreek). Maar dat hebben we er allemaal voor over :D :D

20. RiverRV

RiverRV Lid

29 jun 2012
    53
    0
    0
    Ja de collega's van mijn man zijn er tot nu toe allemaal bijgeweest, dus hij zal dan gewoon in de buurt rijden... En hij zal tegen die tijd ook wel vakantie opnemen, dus moet wel goed komen :)

Deel Deze Pagina