Geeft niks! Heb het ook nergens staan dus je kon het ook niet weten. Ja alst goed is ist aankomend weekend erg vruchtbaar en geloof zondag of maandag eisprong dus zou fijn zijn! Aaaihh das minder!Hopen dat je verloskundige of etc je kan helpen. Jaa tuurlijk maar wel tot zekere hoogte. Teminste hier wel. Succes nog even met de laatste loodjes en weten jullie wat het wordt?
Mijn man is ook chauffeur, vind het nu wel erg zwaar met een kleintje van 19 maanden en 35 weken zwanger.. Hij heeft ook al een paar keer gehad dat hij alleen de zondag thuis was
Das idd niet erg fijn! Kan er niks geregeld op zijn werk dat hij de weekenden gewoon thuiskomt? Heb jij zelf ook even rust.
Wilde juist wat gaan posten omdat het hier zo stil werd Maar ik ben in juni 2011 gestopt met de pil, ben dan in november 2011 getrouwd (gelukkig had ik geen dikke buik in m'n jurk ). Achteraf bleek dat ik zwanger was, want kreeg op de laatste dag van mijn huwelijksreis ontzettende bloedingen, wat dus een miskraam was vervolgens ben ik dus in maart weer zwanger geraakt... Dus ik vind het "lang", ik tel in november eigenlijk niet mee... Heb ik afgesloten.. Maar in verhouding is het natuurlijk redelijk snel... Binnen het jaar... Hoe is het bij jullie gegaan?
Ik heb samen met mijn ex mn dochtertje. En die is geeb vrachtwagenchauffeur. Daar was het in ronde 4 raak. We zullen het zien.
Nee we zitten in ronde 2 heb volgens de ene app vrijdag eisprong en de andere maandag. We zullen het zien. Hebben jullie ook ervaring met de etos foliumzuur? Bij mn dochter ben ik het pas gaan gebruiken toen ik al zwanger was.
Ik ben het ook gaan gebruiken toen ik al zwanger was.. Ik heb mama+, hier zitten ook extra vitamines e.d. in. Met de Etos foliumzuur heb ik dus geen ervaring, maar volgens mij merk je er sowieso weinig van zelf....