Goede morgen dames, ik ben een hulp in de huishouding. en nu heb ik gister een positieve test gehad. nu vraag ik mij af wat het verstandigst is qua het werk met de schoonmaakmiddelen. is er hier al een forumonderwerp over? zou je dan de link willen delen met me? of zelf ervaring. laat het aub weten. ik werk namelijk meer dan 21 uur per week in de huishouding. en hoop dit nog wel even vol te houden voordat de 3 maanden voorbij zijn om het aan mijn baas aan te geven. alvast bedankt voor de tips
Ik zou het niet weten. Maar ik gebruik alleen nog allesreiniger en dreft. Absoluut geen ammoniak of dergelijke producten.
Ik lees dit mee, ik ben ook huishoud hulp en werk nu 26 uur. Vroeg me dit ook altijd af Gefeliciteerd!
Ik heb ook dat werk gedaan... En niks aan de hand hoor.. Ik werkte wel alleen met allesreiniger en alle andere 'normale' schoonmaakmiddelen en t enige agressieve wat ik gbruikte was chloor(de wc) Maar voor de rest kan je gewoon alles doen hoor
gewoon normale dingen gebruiken kan best. jif, chloor, allesreiniger. Ipv van spiritus of amonia voor het ramen zemen een drupje afwasmiddel, dat stinkt niet zo. geen middelen van hg gebruiken sowieso, of heftige chemische middelen. Normaal spul kan gewoon