Sesamstraat wordt van maandag tot en met vrijdag uitgezonden om 7:20 en 13:15 uur op Nederland 3 en om 17:25 uur op Nederland 1. Op zaterdag en zondag alleen om 7:20 uur op Nederland 3. (De begintijden kunnen enkele minuten verschillen).
Ned 1 om 17.30 uur... Ruben zat helemaal klaar en toen....was het eten ook klaar! Arm kind! Spaghetti ging er overigens best in!
Hier nog een meisje wat helemaal gek is van sesamstraat. hahaha Smorgens komt ze altijd eerst nog even lekker luieren bij ons in bed en dan doet ze zelf de tv aan en dan staat ie gelijk op sesamstraat.. en dan gaat ze lekker liggen/hangen/zitten kijken.
Ja. sesamstraat is helemaal geweldig hier, alleen dank zij die stomme tour de france word het òf iedere keer later uitgezonden, òf het komt te vervallen, òf het is een hele korte uitzending met een paar liedjes.... Met het Ek werd het in ieder geval nog verplaatst naar het andere net, (en het Ek was niet eens iedere dag) maar nu zenden ze het maar gewoon niet uit... (Heel Kro Kindertijd word trouwens dan niet uitgezonden) Ik ben gewoon boos! Grrrrr... En Jelle ook! *mama gaat een boze email sturen want dat heeft ze Jelle belooft* Edit: Heb net een email gestuurd naar de NPS... Ik ben benieuwd... (Ik heb het wel netjes gehouden, hoor.. )