Hoe oud ben jij? En je partner? ik ben 24 en manlief 37 - Zijn jullie getrouwd? Of wonen jullie samen? Wij wonen samen in een flat - Hebben jullie al meer kinderen? ja 1 - Werk je? Zo ja, hoeveel uren ga/blijf je werken na de bevalling? nee heb een uitkering - En je partner? Heeft die een volledige, vaste baan? ook een uitkering - Hoeveel ruimte heb je thuis? (Flat, appartement, eengezinswoning enz) Hoeveelheid kamers, enz. een flat met 2 slaapkamers - Hebben jullie al je plannen uitgevoerd (denk aan: reizen, koopwoning, verbouwing) alvorens aan kinderen te beginnen? nee was ongepland zwanger van de 1e
* Ik ben 32, mijn vriend 33 * niet getrouwd, wel samenwonend * nog geen kids * werk zo'n 28-32 uur per week. * wil proberen 24-27 te gaan werken na bevalling * vriend jaren vaste baan 40 uur * hoekwoning, 3 slaapkamers * reizen nog niet aan toegkomen, komt nog wel. Wel eigen koopwoning Nou, hoop dat ik je hiermee heb geholpen! Liefs Poppy
- Hoe oud ben jij? En je partner? Ik ben 28, mijn partner 32 - Zijn jullie getrouwd? Of wonen jullie samen? We wonen samen, maar gaan dit jaar trouwen - Hebben jullie al meer kinderen? Ja 1 dochter van 19 maanden en de 2e op komst - Werk je? Zo ja, hoeveel uren ga/blijf je werken na de bevalling? Ja ik werk 24 uur en blijf dit ook doen - En je partner? Heeft die een volledige, vaste baan? Mijn partner werkt 38 uur - Hoeveel ruimte heb je thuis? (Flat, appartement, eengezinswoning enz) Hoeveelheid kamers, enz. We hebben een eengezinswoning met 4 slaapkamers, ruime badkamer, apart washok dakterras en een tuin - Hebben jullie al je plannen uitgevoerd (denk aan: reizen, koopwoning, verbouwing) alvorens aan kinderen te beginnen? Ja
Ik weet niet zo goed in welk topic dit thuis hoort. Ik heb een paar (nieuwsgierige) vragen aan jullie, zwangeren en/of moeders. - Hoe oud ben jij? En je partner? Ik ben 27, mijn partner 30 - Zijn jullie getrouwd? Of wonen jullie samen? Wij wonen 2 jaar samen en willen volgend jaar gaan trouwen - Hebben jullie al meer kinderen? Nee, dit wordt de eerste, maar twee of drie lijkt me geweldig - Werk je? Zo ja, hoeveel uren ga/blijf je werken na de bevalling? Ik werk, heb eigenlijk twee banen, fulltime, maar flexibel en kan eigen tijden indelen / afspraken plannen. Ik wil 4 dagen blijven werken als dat gaat. - En je partner? Heeft die een volledige, vaste baan? Wij hebben een groot melkveebedrijf in Duitsland, hij blijft manager, maar zal één vaste dag inplannen voor kantoorwerk/oppassen- Hoeveel ruimte heb je thuis? (Flat, appartement, eengezinswoning enz) Hoeveelheid kamers, enz. Wij wonen nu in een noodwoning/stacaravan. We gaan een mooi zweeds houten huis bouwen bij ons bedrijf in een stukje bos. Hierin plannen we 4 slaapkamers. We hopen dat het in december af is. - Hebben jullie al je plannen uitgevoerd (denk aan: reizen, koopwoning, verbouwing) alvorens aan kinderen te beginnen? We hebben nog heel veel plannen. We willen graag ons bedrijf verdubbelen en een prachtige plek voor onze kinderen realiseren. Maar het zou ook niet best zijn als na de geboorte van een kindje al je plannen ophouden.... Ik hoop dat je er iets aan hebt! Je zou me er een plezier mee doen, antwoordt te geven op de vragen. Groetjes![/i]
-Ik ben 23 mijn man wordt in juni 25 - wij zijn sinds 17/12/05 getrouwd - wij hebben een zoontje die 2 is geworden in februari en zijn nu in hoogzwanger van ons 2de wonder - ik heb gewerkt na de bevalling blijf ik bij onze kindjes tot de jongste naar school gaat. - die heeft een baan van 40u - wij hebben een appartement gekocht met 2 slaapkamers, die living is enorm en dat is wel belangrijk omdat je daar toch in leeft. - dat hebben we niet gedaan maar dat kan je ook met kinderen vinden wij.
- Hoe oud ben jij? En je partner? 25 partner 34 - Zijn jullie getrouwd? Of wonen jullie samen? zijn samen gaan wonen toen ik zwanger bleek te zijn - Hebben jullie al meer kinderen? nee - Werk je? Zo ja, hoeveel uren ga/blijf je werken na de bevalling? studeer voltijd studie maar ga maar 3 dagen - En je partner? Heeft die een volledige, vaste baan? volledige vaste baan - Hoeveel ruimte heb je thuis? (Flat, appartement, eengezinswoning enz) Hoeveelheid kamers, enz. vrijstaand huis 3 slaapkamers - Hebben jullie al je plannen uitgevoerd (denk aan: reizen, koopwoning, verbouwing) alvorens aan kinderen te beginnen? ja en nee. heb al heel veel gedaan. Reizen, verbouwing tijdens zwangerschap afgerond maar had ook nog heel veel willen doen. Kan nu nog wel maar op een iets andere manier.
- Hoe oud ben jij? En je partner? ik ben 20 en me vriend is 24 - Zijn jullie getrouwd? Of wonen jullie samen? We wonen samen - Hebben jullie al meer kinderen? Ja we hebben een zoon van 2 jaar - Werk je? Zo ja, hoeveel uren ga/blijf je werken na de bevalling? Ik ga naar school toe - En je partner? Heeft die een volledige, vaste baan? hij werkt fulltime en vast bij beveiligingsbedrijf - Hoeveel ruimte heb je thuis? (Flat, appartement, eengezinswoning enz) Hoeveelheid kamers, enz. eengezinswoning. 3 slaapkamers ene een ruime zolder - Hebben jullie al je plannen uitgevoerd (denk aan: reizen, koopwoning, verbouwing) alvorens aan kinderen te beginnen? nee hoor bij lange na niet haha. het komt later vanzelf wel.
- Hoe oud ben jij? En je partner? 24 en 27 - Zijn jullie getrouwd? Of wonen jullie samen? 10 jaar samen, 5 jaar getrouwd - Hebben jullie al meer kinderen? Nee - Werk je? Zo ja, hoeveel uren ga/blijf je werken na de bevalling? Ik werkte 24 uur en dit ben ik blijven werken. 3 vaste dagen. - En je partner? Heeft die een volledige, vaste baan? Ja, fulltime vaste baan - Hoeveel ruimte heb je thuis? (Flat, appartement, eengezinswoning enz) Hoeveelheid kamers, enz. Eengezinswoning, 3 slk, zolder met vaste trap, grote tuin. - Hebben jullie al je plannen uitgevoerd (denk aan: reizen, koopwoning, verbouwing) alvorens aan kinderen te beginnen? Ja, getrouwd, eigen woning en werk. Op het werk na vind ik dit geen noodzakelijke dingen hoor. Bij deze! Elmo
- Hoe oud ben jij? En je partner? Ik ben 21, Hij 31 - Zijn jullie getrouwd? Of wonen jullie samen? Wonen samen - Hebben jullie al meer kinderen? Hij heeft 1 zoon - Werk je? Zo ja, hoeveel uren ga/blijf je werken na de bevalling? Ik zit op school, maar haal mijn propedeuse voor de zomervakantie en ga volgend jaar na de zomervakantie de davo doen. - En je partner? Heeft die een volledige, vaste baan? Hij heeft een volledige baan - Hoeveel ruimte heb je thuis? (Flat, appartement, eengezinswoning enz) Hoeveelheid kamers, enz. Groot huis! 3 slaapkamers op de 1e verdieping, 1 grote zolderkamer, 2 badkamers - Hebben jullie al je plannen uitgevoerd (denk aan: reizen, koopwoning, verbouwing) alvorens aan kinderen te beginnen? We zijn sinds vorig jaar augustus in een koopwoning gaan wonen. Deze zomer alles omschakelen tot een prachtig kinderpaleis! [/i]
- Hoe oud ben jij? En je partner? 29 en 33 - Zijn jullie getrouwd? Of wonen jullie samen? getrouwd - Hebben jullie al meer kinderen? ja 1 zoon. - Werk je? Zo ja, hoeveel uren ga/blijf je werken na de bevalling? Ja ik werk 2 dagen van 9 uur. - En je partner? Heeft die een volledige, vaste baan? Hij werkt 5 dagen en is 1 dag thuis bij onze zoon - Hoeveel ruimte heb je thuis? (Flat, appartement, eengezinswoning enz) Hoeveelheid kamers, enz. Eensgezinswoning met 3 slaapkamers en een grote zolder - Hebben jullie al je plannen uitgevoerd (denk aan: reizen, koopwoning, verbouwing) alvorens aan kinderen te beginnen? Ja