hoi, ik had een vraagje... kan je zwanger raken in de week voor je menstruatie? hoe veel kans is dat? ik heb namelijk 2x onveilig gevreeen, een week geleden, dinsdag had ik ongesteld moeten worden... dat ben ik ook geworden maar niet zoals het anders altijd is veel minder! het eerste wat er uit kwam was wel gewoon normaal maar weinig een paar uur daarna was het bruinrood, oud, bloed. sinds gister is het helemaal over! terwijl ik altijd wel een goeie 6 dagen ongesteld ben. ik ben niet aan de pil en mijn normale menstruatie schema is altijd stabiel. ik heb af en toe wel een vlaag van misselijkheid en soms ruik een vreemd geurtje van onderen. verder heb ik geen zwangerschapsverschijnselen. ik hoop dat een van jullie mij een beetje wijzer kan maken. volgende week ga ik zeker een test halen! xxx
Hallo Dolcedolla, het vrouwenlichaam is soms een raadsel. Je zou in principe een week voor je menstruatie niet zwanger kunnen raken, maar soms kun je ineens een late eisprong hebben...Maar dat denk ik niet, omdat je menstruatie wel op de verwachte dinsdag begon. Dus ik denk dat de kan wel heel erg klein is... Mocht je nog eerder onveilige sex hebben gehad, dan zou het natuurlijk wel kunnen en dan kan eventueel wel je menstruatie ook zo anders zijn...en anders dus idd gewoon even een testje halen, dat ben je echt uit de onzekerheid! Succes ermee!
hoi snoozie, bedankt voor je reactie. jah dat dacht ik dus ook.. alleen het is wel vreemd want mijn ongesteldheid was binnen 2 dagen weer over en dat is anders niet zo! of het moet iets anders zijn.... xxx
Zou heel goed kunnen hoor. ik had mijn eisprong pas op dag 23, terwijl veel mensen denken dat je alleen rond dag 14 vruchtbaar bent. Ligt helemaal aan je cyclus.