symptomen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door lucky, 12 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lucky

lucky Actief lid

22 jun 2006
    494
    0
    0
    Ikword helemaal gek van mezelf. Ik had een cyclus van 24 dagen afgelopen maand en de maand daar voor een cyclus van 35 dagen. Nu ben ik nog niet ongi maar het zeurt wel. Ik heb met vlagen pijn in mijn onderrug, nog niet zo pijnlijk geweest als deze keer, last van mijn buik. ik had al een beetje rondgekeken maar word toch niet veel wijzer. Ik heb niet het idee dat mijn ongi er aan zit te komen, maar misschien houdt mijn lichaam me wel voor de gek. Het is misschien een vies praatje maar van onderen heb ik het idee dat ik droog ben maar wanneer ik op onderzoek uit ga is mijn afscheiding wittig. Van de week een paar keer wit stugge afscheiding gehad. Het leek wel een propje. Nou ik hou jullie niet langer op. Ik wilde gewoon even mijn verhaal kwijt, groetjes lucky.

2. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    hoe is het vandaag? is je ongie al doorgebroken?
    anders een testje wagen?

suc6

3. lucky

lucky Actief lid

22 jun 2006
    494
    0
    0
    Nee, nog niet ik heb al wel test bestelt op deze site. Ik heb op het moment nachtdienst en de hele nacht pijn in mijn buik gehad. Echt zeuren net of je een buikgriep hebt. Ik heb alleen geen koorts. Verder heb ik ook geen last meer van de rugpijn. Heel raar allemaal.. Groetjes lucky.

4. Emel

Emel Lid

11 dec 2006
    73
    0
    0
    Hallo dames.
    Ik denk dat ik overtijd ben. Ik ben eigenlijk pas begonnen om me cycles bij te houden maar ben wel 7 maanden bezig om zwanger te worden.
    De afgelopen 2 maanden heb ik een cycles gehad van 28 dagen. En toevalig weet ik dat ik in juli op een cycles had van 33 dagen, omdat ik toen met vakentie ging en was toen ongesteld, was een maand op vakantie toen ik terug kwam weet ik ook nog op welke dag ik weer ongesteld werd. Toen zaten er 33 dagen tussen. Dus deze maand heb ik rekening gehouden met 28 dagen, en heb dus afgelopen donderdag een test gedaan, was negatief. Nu is het de 34ste dag en ben nog steeds niet ongesteld. Ik durf niet om een test te doen.
    Ik heb hier gelezen dat sommige vrouwen eerst een negatief test hadden en daarna positief.
    Ik hoop ook zooooooo dat dit ook mij gaat overkomen en dat het alsnog een positieve test word.
    Ik denk erover om nu naar de apotheek te gaan.
    Oojaa ik had de eerste test in de middag gedaan, ik had toen veel water gedronken omdat ik maar niet kon plassen... Wat denken jullie zou het nu wel raak zijn.
    Oojaa ik ben ook al week heel erg duizelig, en vanochten had ik zere borsten een paar seconden duurde het, maar had het eerst nooit.
    Ik heb sinds vorige week ook ongesteldpijn, maar ik word maar niet ongesteld. Normaal gesproken had ik na zo'n pijn gelijk ongesteld geworden. Het is geen hevige ongesteld pijn, wat ik normaal wel altijd had. Dan kon ik mijn bed niet uit. vooral de eerste dag. Maar gelukkig voel ik vandaag geen ongesteldpijn. Wat moet ik nu doen, zal ik toch maar gaan testen.

5. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Gewoon gaan testen..

Want ik had/heb ook last van ongie (krampen). Het wordt nu wel minder, maar merk het soms nog wel.

Ik dacht dat ik niet zwanger zou zijn, maar het resultaat wees het andere uit:D

6. Emel

Emel Lid

11 dec 2006
    73
    0
    0
    Dat is hem nou juist, ik heb al test gedaan die was negatief. Dat maakt me zo hoe zeg je dat zo onzeker

7. Ien

Ien Bekend lid

11 aug 2006
    935
    0
    0
    Gewoon testen ik had afgelopen vrijdag ook een negatieve test, terwijl ik dinsdag en woensdag 2 streepjes had! Wel lichte streepjes, maar toch.

8. Emel

Emel Lid

11 dec 2006
    73
    0
    0
    en nu ben je zwanger. Ik ga vandaag testen of morgen ochtend ik laat het weten.
    Ik hoop zo dat ik in de topic "ik ben zwanger" kan schrijven!1 :)

9. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    nou, dat is gelukt dus! :D

10. JoyceD

JoyceD Fanatiek lid

6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Gefeliciteerd zeg !

Ik heb dat nu ook dat stugge witte slijm :(
    Vanmorgen kwam er zelfs een hele prop uit en die was nog "hard" ook , echt raar .
    Maar ach , we zien het wel .
    Moet wel heel vaak plassen , maar dat zegt ook niets .
    Heb ik ook vaak vlak voor ik ongi word .

Groetjes Joyce

11. Emel

Emel Lid

11 dec 2006
    73
    0
    0
    jaa meisje het is gelukt. Ik heb de test gedaan afgelopen donderdag. Het was een licht streepje. Ik ben dus nu zwanger. heb op 27/12 afspraak bij vk :). Ik ben zoo blijiiji

12. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina