Hallo dames, even van me afschrijven, want mijn tempdaling van deze morgen laat zo'n verschrikkelijk leeg gevoel achter. Het zag er zo goed uit de afgelopen dagen en nu is mijn temp gekelderd en lijkt het of ik ineens helemaal leeg ben, zowel geestelijk als lichamelijk. Ik blijf mezelf voorhouden dat er gewoon iets niet goed was met het tempen vanmorgen, want ik heb 45 minuten wakker gelegen en toen heb ik getempt omdat ik niet meer in slaap kwam, maar het gevoel dat het nu wel eens raak zou kunnen zijn is volledig weggeslagen. Ik zit er even helemaal doorheen. Natuurlijk is mijn NOD pas over 4 dagen, maar ik denk niet dat het nog iets wordt. Hopelijk kijk ik er morgen anders tegen aan als mijn thermometer toch weer 36.9 aan geeft, maar ik ben bang dat het echt game over is. En het voelde allemaal zo goed
Hoi meissie Ik kan met je meepraten hoor Mijn temp was vanmorgen ook mega gezakt En ik zit op dag 32 en nog steeds geen ongi Maar toen ik mijn temp zag zakte ik bijna door mijn bed Ik weet precies hoe je je voelt Maar heb je het idee dat je ongi eraan komt?
Ik wil je geen valse hoop geven, maar ik heb wel eens ooit gehoord dat de innesteling ook een temperatuurdaling met zich meebrengt. Als je morgen weer een hogere temp hebt, kan dat het misschien nog zijn...? Ik hoop het voor je meis. Anouk.
Nee, helemaal niet. Toen ik mijn temp zag was alles ineens over. Alle stress, de misselijkheid, alles lijkt verleden tijd. Het lijkt of ik me alles alleen maar ingebeeld heb. Het si zo verschrikkelijk leeg.
Net wat Anouk zegt misschien een innestellings dipje? Ik hoop het voor je meis En wat betreft die gevoelens die ineens weg zijn dat ken ik wel...
Hoi Anouk, FF geeft aan dat ik waarschijnlijk een innesteling gehad heb op dag 27 en dan is het toch vreemd om nu nog een innesteling te hebben. Maar je hebt gelijk, het zou kunnen, ik durf bijna niet meer te hopen.
Ben FF VIP, dan geeft hij informatie over een mogelijk innesteling. Het blijft allemaal 'possible' maar als je grafiek goed is dan geeft hij ook aan wanneer je eventuele innesteling geweest is. Daar heb ik dus een aantal dagen tegen aan gekeken en nu ineens zo'n dip, terwijl FF echt possitief was over een mogelijke zwangerschap.
Ik ben geen vip maar heb nu 5 dagen gratis vip Nu nog 4 dagen dan. Dus ik dacht dat ik het ook wel kon zien, maar helaas
Nou,hij gaf bij mij dus 'possible inplantation on day 27' maar dat heeft hij nu weggehaald en het komt ook niet terug als ik de komende dagen nog een hoge temp in vul. Kun je nagaan zelfs FF is nu leeg
Ik kreeg de volgende evaluatie: Possibly Triphasic on Day 27 Possible implantation spotting on Day 27. Warning: This spotting may be unrelated to implantation. It is just an additional clue. Nu ik 36.6 ingevuld heb blijft alleen spotting over en omdat dat meer bruinverlies was houd ik er geen rekening mee dat dat de innesteling was. Ik was zo hoopvol. Met een tempcorrectie van FF had ik om 5.45 uur trouwens wel een goede temperatuur, wel veel te vroeg, maar toch 36.8. Heb ik nog iets aan die wetenschap, want ik weet niet of mijn temp daald als ik wakker ben.
Nou meis ik hoop toch stiekem dat je lekker zwanger bent Ik ga er ff over nadenken of ik ook vip wil worden Is dat 12,50 per jaar?? En hoe moet je je registreren enzo? (even offtopic, sorry ik weet het)
Het is 12,50 voor 90 dagen (hoop er niet meer nodig te hebben). Je kunt betalen met Visa, of een andere creditcard.
Dank je Tacha, ik geef ook nog niet op, maar het voelt zo leeg ineens, alsof ik alles dat ik voelde ingebeeld is. Heel naar en onzeker, terwijl het gek genoeg ook rust geeft, op voor de volgende ronde klinkt er in mijn achterhoofd.
Hey Loeki.... Ik had gister ook een dip 36,41....was voor mij ook gelijk game over... En ja hoor werd een uur later ongi.... Hopelijk is het een klin dipje in je temp en stelt het niks voor dat kan hoor Stertke iig meissie...
Ik begrijp het.. Dit is nog maar mn eerste ronde, maar vorige maand hadden we er ook op gehoopt (paar x pil vergeten en dergelijke ) Toen had ik echt àlle kwaaltjes die je je kan inbeelden! En na die negatieve testen krijg je opeens die klop van 'je hebt het allemaal ingebeeld' ! Het voelde heel raar aan, opeens waren alle symptomen weg De geest kan ontzettend hard met ons spelen.. Maar probeer positief te denken! Het kan gewoon zijn dat je temp lager was omdat je langer hebt gewacht deze keer! Probeer je daaraan vast te houden.. Ik duim voor je hoor.. Succes *Knuffel* !
Ach Loekie, het kan nog alle kanten op.....het zegt helemaal niets...mensen die niets voelen zijn zwanger en mensen die van alles voelen zijn het niet....Pin je ook niet teveel vast op dat tempen. Bij mij is het na het ei vaaak een mooie stijgende stabiele lijn en tot op heden ook nog niets. Maaak je nu niet druk. PAs als je temp constant daalt is de waarschijnlijkheid op zwnagerchap aan het afnemen, nog niet bij een dipje zoals deze!! Kop op meid!! Ik duim voor je!