Na ruim 16 maand is de maat vol... plaatsing op het kdv in het dorp is leuk, maar na zoveel ontevredenheid zijn we er nu echt overuit dat we hem willen overplaatsen naar een andere locatie (natuurbeleving). Ik heb geïnformeerd en er is plek op zijn dagen. ML denkt dat dezelfde organisatie waarschijnlijk voor dezelfde problemen gaat zorgen. Vandaag bij toeval in de Kindergarden terecht gekomen. Zou ik niet snel zelf voor kiezen maar mensen kinderen wat mooi, mooi, mooi.. en de sfeer.. alles straalt uit HIER WIL IK MIJN KIND ACHTERLATEN Zoveel anders, het voelt goed. Alleen.. t is aan de andere kant van de stad. Dit betekent dat we er voor moeten gaan rijden! Nu kan ik lopen, maar ja wil ik het daarvoor doen? Nee... de andere locatie is ook nog een optie. Dicht bij mijn werk. Maar nu... de kindergarden blijft knagen. Ik heb gegoogled naar ervaringen van ouders. En dan met name de kosten.. ik weet dat hij per uursaldo duurder is dan de reguliere opvang, maar nou echt zooooo veel duurder? (ik heb iets meer betalen graag over voor leuke, gezellige, goede en inspirerende ondersteuning bij de ontwikkeling van mijn kind) Ik kan weinig vinden op internet, dus wie o wie heeft er ervaringen en wil dit delen? Mag ook per PB eventueel..
Je bedoeld neem ik aan de organisatie kindergarden? Dat is zeker heel mooi! Ik ben er een keer wezen kijken ivm een sollicitatie. Echt alles sprak mij daar aan. De klassieke muziek in de ontvangst hal enz. Ook de rust op de groepen prachtig! Uiteindelijk denk ik wel dat er veel kindjes zitten van ouders die veel geld hebben en druk, druk, druk zijn. Maar dat is niet erg. Het kan ook aan de locatie liggen hoor. Als het goed voelt..... Dat is het belangrijkst!
Leuk doen. Hoop er na mijn zwangerschapsverlof wellicht te gaan werken. Lieve mensen pm'ers, leuk pedagogisch beleid, en mooie locaties door heel Nl
Ik bedoel kindergarden in Nederland inderdaad. t beleid, visie en de sfeer spreken ons enorm aan, maar organisatorisch gezien heeft t wel wat voeten in de aarde . Je weet altijd wat je opgeeft/achter laat nooit wat je terug krijgt.