Ik heb er zo eentje van de Kruidvat. Heel praktisch ding in draagtas. Heb er wel een matrasje bijgekocht. Het enkele dunne matrasje wat bij het bedje zit kan best voor een uurtje, maar niet voor een weekendje oid. Dan is het te hard.
zo'n tentje inderdaad is het handigst mee te nemen. Persoonlijk vind ik het niks.. Wij hebben een "gewoon" campingbed is wat lomper en zwaarder om mee te nemen..
wij hebben de lichtgewicht van xadventure. is ook leuker om te zien dan al die anderen. hij heeft een hoog en laag stand en een extra stukje waar je je kind op kan verschonen. heel erg handig vonden wij
Wij hebben een campingbedje van Koelstra. Super makkelijk uit te klappen. Net een paraplu, hoesje eromheen en je kan hem als een trolly vervoeren. Er zit een hendel aan en wieltjes. Ideaal.
Wij hebben een Deryan Travelcot Peuterversie. Deze is zeer klein en lichtgewicht op te vouwen. Zie het rondje links in de afbeelding (zo is hij opgevouwen)
Vraagje aan jou; Wat voor matras zit er in een Deryan? En kun je hier een standaard extra matras inleggen (zo'n opvouwbare die in een standaard campingbedje past) of past dat niet? Mij lijkt de Deryan wel handig voor in onze vouwwagen op vakantie, maar vind een degelijk matras wel belangrijk aangezien het niet voor een paar uurtjes is om op te slapen. En tot hoeveel jaar past een kindje in de Deryan (oftewel; hoe lang is hij?) Thanks alvast!
Wij ook, hadden een campingbedje maar deze bevalt echt 10x beter, hij slaapt er echt super in. En handig mee te nemen.
Wij hebben het campingbedje van Koelstra. Superding. Niet de lichtste misschien, maar wel gemakkelijk in gebruik en met de wieltjes gemakkelijk te vervoeren en te verplaatsen. De travelcot van Deryan lijkt me aardig voor logeren e.d. maar wij kamperen met een tent en dan vind ik 'em eerlijk gezegd te dicht op de grond voor een kleintje.
Wij hadden zoiets van topmark, maar die was dus al stuk voor we hem konden gebruiken, helaas geen bon meer te vinden natuurlijk. Dus die van Topmark kan je beter niet kopen.
Ik heb dus juist hele goede ervaringen met Topmark (Toppi, als ik het goed heb), bedje bevalt uitstekend. Hij heeft er al heel wat keren goed in geslapen. In het begin kan matrasje ook hoog liggen, erg fijn met een kleine baby. Standaardmatrasje is erg dun, dus ik heb een extra matras er in gekocht en daarover ligt ook een aerosleep. Bevalt helemaal prima.
Hier ook een topmark bedje. Bevalt prima! En voor de paar keer dat je hem gebruikt ook gewoon betaalbaar.
Zo'n bedje van x adventure met een commodeblad lijkt mij wel erg handig, omdat wij er ook daadwerkelijk mee op de camping gaan staan. Maar op de site van babydump staat dat deze bedjes kleiner zijn dan normaal, 94cm ipv 120cm. Klopt dat? Want het is jammer dat je het bedje dan maar zo kort kunt gebruiken. Zeker voor die prijs. Kent iemand nog andere bedjes met zo'n commodeblad?
Ik heb een koelstra, die is echt erg makkelijk op te zetten. Mijn schoonouders hadden er eentje van hauck, geen idee waar vandaan, maar het is nog nooit gelukt om die op te zetten, niemand krijgt het voor elkaar. Voor de aankomende baby hebben we een deryan travelcot baby, lekker klein en makkelijk mee te nemen, hopelijk wil ze er straks in slapen.
het kan zijn dat hij korter is ik heb hem nooit gemeten. hij is in ieder geval niet rechthoekig. echter heb ik er nooit last van gehad. maar dan heb ik ook geen kinderen die kaarsrecht in hun bed liggen. toendertijd had topmark ook een campingbed met verschoonblad (in 2008) maar of die het nu nog heeft weet ik niet.
wat is het maximum gewicht dat een campingbedje en zo'n commode kunnen dragen? wij hebben nog geen campingbedje dus ik lees even mee.