Hoi Meiden, Even een vraagje. Vanaf morgen moet ik weer gaan werken en ben vandaag begonnen om hem in een slaapzak te laten slapen. (weet het erg laat maar het lukte hem steeds niet hij is bijna 4 mnd) Nu gaat hij naar bed wanneer hij echt goed moe is en leg hem dan in de slaapzak en onder een lakentje en dat gaat goed voor 45 minuten dan is de cyclus voorbij en dan lukt het hem niet weer in slaap te vallen. Hij is dan veelste druk met zijn handjes eronderuit te krijgen en als ze eruit zijn flink zwaaien natuurlijk hahaha Nu is het natuurlijk allemaal nog nieuw voor hem maar hadden jullie hier ook last van en gaat dat over dat hij straks dus wel naar 45 minuten doorslaapt of zou het nog steeds te vroeg voor hem zijn en moet ik hem toch nog even inbakeren? Hij rolt nog niet. Of iemand misschien tips. Oh en hij heeft het nu ook dat als ik hem neerleg dat hij eerst even gaat huilen als ik zijn tut geef of even tegen hem praat is het ook weer zo voorbij. Komt dit jullie ook bekend voor? groetjes, Jessica *drie kwartier zijn weer voorbij dus ga maar weer een stel armpjes onder de lakentjes stoppen en een tutje erin*
wat bedoel je met als hij echt goed moe is als ik vragen mag? hier is het beleid eerste teken van moeheid naar bed... en doel je op algemene slapen overdag of snachts? en als je hem in bed legt slaapt die dan al? hier slaapt de kleine man al sinds dat hij 1 maand is in een slaapzak en slaapt overdag 2 x en van ongeveer 20.30 en maak volgende ochtend om 07.30 wakker.. maar ik leg hem zeg maar nooit slapen weg want dat is vragen om problemen hahahaha...
Toen wij begonnen met een slaapzak stak ik deze aan de achterkant in zijn bedje, zodat hij niet op kon kruipen zeg maar. Een deken gebruikte we ook nooit, je hebt slaapzakken inclusief armen, die heerlijk warm zijn. Wij gebruiken deze nu nog steeds
Ik lees mee, mijn dochter heeft precies hetzelfde. Slaapt overdag 45min en ligt dan weer met grote ogen naar haar handjes te kijken.
Hier sliep onze dochter ook altijd maar 45 minuten maar toen ze ouder werd, werd dat vanzelf steeds langer.
Hoi Marszie, Nee hij gaat altijd wakker naar bed in principe hebben we hetzelfde schema als wat jij aangeeft maar dan wel in een inbakerdoek. Mijn kleine geeft namelijk niet echt moeheidssignalen af maar ik houd gewoon de tijd in de gaten en naar max 2 uur gaat hij weer naar bed. Het gaat met name over het slapen overdag want s avonds en s nachts slaapt hij prima (wel nog in de bakerdoek)
2jessica ik dacht ook dat mijn kleine niet echt duidelijk aangaf maar toen echt op ging letten zag tot wel signalen! Miss goed opletten wat hij doet voordat hij moe word! Hier is wel vaste prik na de 14.00 voeding na bed of hij nou wakker is of niet! Dan gaat hij maar lekker kraaien in bed en meestal na 15 min geef ik hem zijn steentje en dan is het goed! Vast ritme is hier de oplossing! En als die te vroeg wakker word is echt 0 contact van mij en speen en weg! Laat hem ook gewoon mopperen als er echt iets is dan hoor ik dat wel! Moet wel zeggen dat hij overdag niet in slaapzak slaapt gewoon. In zijn pakkie van de dag!