Nu al?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Windows, 17 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Windows

    Windows Fanatiek lid

    2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Afgelopen dinsdag was mijn eisprong...gelijk flink geklust natuurlijk(en vorige week al ;) )
    Nu heb ik sinds gisteren heel de dag brandend maagzuur(na 1 hapje van wat dan ook gegeten te hebben)moet enorm veel plassen en mijn tepels worden al gevoelig.
    Zo vroeg kan je toch helemaal geen symptonen hebben :(:
     
  2. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Als je al bevrucht bent is er nog geen innesteling geweest het lijkt mij een beetje vroeg.

    probeer niet al te veel op je lichaam te letten, daar word je alleen maar onzeker van.
     
  3. Windows

    Windows Fanatiek lid

    2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Das waar,die innesteling moet nog volgen natuurlijk(mits eitje&zaadje elkaar gevonden hebben natuurlijk ;) )
     
  4. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Precies ;)

    Brandend maagzuur is ook een kwaal die echt veel later pas in de zwangerschap voorkomt.

    Die tepels: tja vorige ronde had ik 2 weken echt pijnlijke tepels.. na mijn menstrutie bleven ze zelfs jeuken, hormonen waarschijnlijk..

    Ook dat plassen: dat gebeurd als de baarmoeder gaat groeien, dat is dus helemaal te vroeg.

    Pff toen ik net met de pil was gestopt voelde ik echt van alles.. nu 7 maanden later, vrij weinig.. in ieder geval link ik het niet meer aan een eventuele zwangerschap... ik ga me over kwaaltje pas druk maken als ik een positieve test in mijn handen heb! ;)

    Je lijf blijft een raar ding en het is belangrijk dat je met 2 benen op de grond blijft, anders maakt alles wat je voelt en denk te voelen je helemaal horendol!

    groetjes
     
  5. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Dat plassen kan ib het begin ook al wel voorkomen, maar dat komt dan door de hormonen, niet door je baarmoeder nog. Maar in jouw geval lijkt het me in elk geval nog erg vroeg voor symptomen hoor. Denk dat je nog beter even 2 weekjes kunt afwachten. Succes! ;)
     
  6. mijnimeel

    mijnimeel Fanatiek lid

    10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Volgens mij, theoretische, niet mogelijk i.v.m. innesteling die nog komen moet.
     
  7. safian78

    safian78 Actief lid

    26 jan 2006
    428
    0
    0
    Lijkt me sterk, de innesteling moet nog dus dit heeft daar niets mee te maken als je het aan mij vraagt
     
  8. Windows

    Windows Fanatiek lid

    2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Dan houd mijn lichaam me enorm voor de gek dus
     
  9. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Kan wel, maar misschien ontpillen??
     
  10. Windows

    Windows Fanatiek lid

    2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Ontspiralen ;)
     
  11. asjuh

    asjuh Fanatiek lid

    28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    ;) sommige hebben een vroege eisprong heb ik gelezen op deze site ...kan al vanaf de 9e dag dus zou innesteling rond dag 14 zijn ...dan zouden er wel symptomen kunnen zijn toch ?...wie weet meissie iklduim voor je ... verder heb ik ook dat soort sympomen ...en ik slik de pil al in geen 13 jaar meer , dus dat heeft niet altijd met ontpillen te maken dus heb er pas last van gekregen na de operatie ...sinds nov heb ik 2 weken van de 4 allerlei vervelende klachten....suc-6 ;)
    greetz asjuh
     
  12. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss

    hahahah ja dat kan ook!
     
  13. Windows

    Windows Fanatiek lid

    2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    De Mirena is 9 dec.2005 verwijderd en ik heb sindsdien al 2 echte menstruaties gehad
     
  14. Moontje

    Moontje Bekend lid

    9 jan 2006
    848
    0
    0
    Hoi hoi,

    Mijn spiraal is op 12 december 2005 verwijderd en ik ben 1 x ongesteld geweest en daarna was het raak!

    Ik heb alleen last gehad van ontspiralen tot mijn eerste menstruatie. Ik was duizelig, veel plassen, veel honger en futloos. Misschien heb je daar wel een beetje last van.. ;)

    Liefs,

    Moontje
     

Deel Deze Pagina