ik heb een vraag . mijn rechter bost is een stuk kleiner . en voelt ook nooit vol aan . ze wil er wel graag uit eten ik leg haar ook meestal eerst aan de rechter borst maar hij voelt nooit ook niet na een nacht slapen vol aan . hij is ook een stuk kleiner . die was in het begin wel anders ze waren even vol en groot als ze eerst die andere borst krijgt lekt hij wel . en overdag ook wel eens maar houdt dit in dat de productie minder wordt . of maakt me andere borst gewoon meeer aan ? ik geef nu bijna 6 maanden BV ze krijgt ook 1 of 2x per dag fles
Hoi, Ik kan mij voorstellen dat je je zorgen maakt als je merkt dat je borsten een verschil in grootte/ stevigheid vertonen. Vaak merken vrouwen dat 1 borst meer melk aanmaakt en dat deze iets groter is. Gelukkig is het volkomen normaal dat je borsten naar verloop van tijd weer slapper worden. Je lichaam weet heel goed wat zij moet doen en je dochter heel goed hoeveel zij nodig heeft. Beetje gerustgesteld? Groeten Rieneke
ja heel erg bedankt . ja ik weet wel dat het idd voeding maakt naar vraag . maar toch voelde het even raar ben blij dit te lezen . heel erg bedankt
Hallo, Fijn dat je al wat gerust gesteld bent. Gewoon lekker zo doorgaan. Zeker zo rond 6 maanden en verder ervaar je veel minder die stuwing of dat volle gevoel van de begin periode. Je borsten weten wat ze aan het doen zijn en zijn volledig aangepast aan hun echte taak. Misschien leuk om nog toe te voegen (slaat niet expliciet op jouw situatie overigens) Het is ook niet voor niets dat er relatief meer gevallen van borstontsteking optreden bij langer voedende moeders. Die worden over het algemeen wat slordiger, soms wordt een voeding te lang uitgesteld of toch even 1 keer kolven overslaan omdat je druk bent. En dan is daar ineens een borstontsteking...... Geniet lekker Ilse