Vragen FF en substanties van onder

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lou Lou, 18 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    jeetje wat een doos hahaha ben ik. Nanette echt super fijn dat je me zo helpt en zo duidelijk ben je erg dankbaar :D nou als ik nog eens iets wil weten van de deskundige hier dan klop ik stiekem weer aan hoor :D

2. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ghehehe.. ik weet niet of ik zo deskundig ben;)
    Maar aangezien ik echt een hekel heb aan hormonenslikken en mijn man een rubbertje niet zag zitten hebben we ons in deze methode verdiept;)

Maar ik hoop dat het bij jou snel een "raak"schot opleveren gaat;)
    (en bij mij een plakkertje;))

3. C78

C78 Niet meer actief

Wat een heerlijk topic is dit :D
    Ik heb jullie ervaringen met veel plezier gelezen...

Ik heb zelf ook een vraag over mijn bmm en hoop dat jullie daar wat vanaf weten.
    Al voordat ik ongesteld ben staat mijn bmm erg laag, dwz nog niet eens het eerste kootje van mijn vinger hoeft erin om hem al te voelen. Hij voelt dan nog zacht en open aan. Als ik ongi ben voelt hij wel harder maar wel ook nog een beetje open. Na mijn onig weer gevoeld... Hij staat dan wel al wat hoger, maar kan er nog makkelijk bij. Wel vond ik dat hij gelijk weer vrij zacht was.

Nu vraag ik me af, hoe hoog is nu hoog? Ik las als je er maar moeilijk bij komt. Volgens mij kan ik er altijd makkelijk bij... Ik zal tegen mijn eisprong nog eens voelen.
    Ik vind het sowieso nog een beetje een raadsel. De opening lijkt ook wat aan de zijkant te zitten. Ik snap dat van die bmm nog niet echt helemaal...

4. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @mama van dewi hahaha ja het is een heerlijk smakelijk topic :p
    Heb jij die lessen van FF gevolgd? Bij les 5 wordt er veel verteld over je afscheiding en dat is erg leerzaam en net zoals de meiden hier die al veel nuttige berichten hebben geschreven.

Ik kan je over de stand enzo nog niet helpen helaas ik ben ook nog aan het onderzoeken. Ik vraag het me ook af hoe hoog....bij mij is het echt netaan te bereiken althans gister. Ik ga vandaag nog inspecteren :p a.k.a. roeren hahahaha

5. C78

C78 Niet meer actief

Ja, ik denk dat de ervaring het moet leren...
    Dan zal ik ook vaker moeten 'roeren' :D

6. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    whahahaha ik lig echt helemaal dubbel...geweldig topic :p

7. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    hahaha ja het was eerst serieus bedoeld hoor maar ja wat wil je met zo'n onderwerp en vunzige praat hahaha.
    M80 heb jij nog ervaringen met ons te delen ;) jaaaaa was heel gevaarlijk om te reageren hier hoor :p

8. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    kvin het niet zo lekker om nu te roeren, dan zit ik met een vinger vol rooie prut te kijken :p of is het nog zinvol om te weten hoe plakkerig, slijmerig of waterig dat is :D

9. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA schaam schaam had niet naar je banner gekeken te grappig. Na ja als je tomatensoep gaat maken moet je wel regelmatig roeren wil je er geen glibberig slijm laagje op krijgen :p XD

10. C78

C78 Niet meer actief

Tomatensoep... Bah! :D

Ik heb vorige keer onder de douche gevoeld bij ongi om te zien of mijn bmm hard/zacht open/dicht was. Misschien dat een idee??

11. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    ja daar zit vaak ook vermicelli in :p haha

Maar wel goed idee onder de douche. Ik voel wel al verschil, ineens lijkt mijn bmm meer naar rechts te zitten en ietsjes meer naar beneden hoef iets minder naar binnen iets minder dan vingerkootje gezakt en wordt al wat zachter kan dat dat het verplaatst naar rechts?

12. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    hmmmm...morgenvroeg onder de douche tomatensoep roeren...kijken of het heldere bouillon is of tomatencrèmesoep...dussssssss :D:D:D

13. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Hahahahaha nee meer om te voelen hoe het einde van je pollepel (bmm) aanvoelt zodat je kan vergelijken als je geen tomatensoep meer aan het maken bent maar bv een lekker rauw eitje en dan aan het puntje van je klutser voelt hahahaha

Deel Deze Pagina