heb dit nog nooit gehad en vandaar de vraag maak mij een beetje zorgen erdoor.. op 4 dagen na mijn ovulatie had ik hele erge steken in de baarmoeder en 's avonds licht roze witvloed, dag 5 donker oud bloed met 3 druppels bloed en steken in de vagina en nu dag 6 neemt het af en loop ik met een in leg kruis en mijn buik voelt als een op gepompte ballon onder spanning.. ( boemmm ) is dit normaal mocht dit innesteling bloed zijn.. ? dank voor jullie antwoorden xxx
hey, ik heb ook 1 week naar mijn eisprong bruinverlies gehad ongeveer 3 dgn. Heb er wel tampon ingegaan, dit omdat ik geen inlegkruisjes thuis had...was niet echt heel veel. maar of het een innestelng is geweest kan ik je helaas nog niet laten weten...vrijdag morgen ga ik testen als ik niet ongi ben..
Ik had in de 5e week een innestellingsbloeding. Het begon 's morgens met wat bloedverlies, echt minimaal. 's Avonds was het al weer weg. Toen wist ik nog niet dat ik zwanger was, dus ik dacht dat mijn menstuatie begon. Maar niet dus.
Of je een bloeding hebt bij innesteling is voor iedereen anders. Ik had 1 piepklein stipje bloed bij het afvegen. Even rustig afwachten. (is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan)
ik heb bij mij eerste zwangerschap helemaal geen innestelingsbloeding gehad volgens mij hoeft ook niet iedereen dat te hebben toch?
zover ik weet 1 op de 3 vrouwen heeft wel wat bloed verlies maar dat kan verschillen van een druppel tot een 1 week bloed verlies. is inderdaad af wachten duimen maar xx bedankt voor jullie antwoorden
Hai! Mijn vorige cyclus was 34-36 dagen dus weet niet wat het nu is....mijn laatste dag van ongi was 2 oktober en ben al vanaf 5 oktober gestart met ovutesten maar tot vandaag nog steeds geen positieve test....maar wel vanaf zaterdag al licht bruinig/roze slijmverlies en gisteren 1 keer "oud bloed" en vandaag weer licht bruin verlies dus duurt nu ook al vanaf zaterdag maar is nog niet me ongie dus wat het dan is?....hoop natuurlijk innesteling maar ja het blijft afwachten...
Geen inestelings bloeden wel kramp en die bleef ong maar 5 sec aanhouden,, maar toch vreemde kramp,, andere kramp zeg maar,, snap je het nog Succes