Gezond verstand gebruiken, je informeren en niet blind afgaan op wat er gezegd wordt, dat is vaak een betere leidraad dan 'je gevoel volgen'.
Gezond verstand gebruiken, je informeren en niet blind afgaan op wat er gezegd wordt, dat is vaak een betere leidraad dan 'je gevoel volgen'. ik ga niet zonder informeren dingen doen hoor , laat me informeren door mensen die verstand van hebben cb,kraamhulp en mensen om me heen , en op me gevoel ga ik zeker mee ,want als jou geloof of iemand hier op het forum kom ik nooit uit heb een dochter van 5 jaar zelfde opvoeding gehad een gezonde lieve meid ,dus twijfel niet aan mij gevoel voor jou mag ik blind zijn , voor jou mag ik slechte moeder zonder verstand zijn ,daar maak ik me niet druk om
Ik kreeg bij de oudste en middelste ook het advies om voeding voor 24 uur klaar te maken, bij Jens werd het idd afgeraden...ik doe het nu ook niet, niet zozeer uit angst voor die bacterie maar meer uit gemak, ik persoonlijk vind het makkelijker om het per flesje te maken. Even puur uit nieuwsgierigheid, zijn er in NL ooit kinderen overleden aan deze infectie?
ach ik was ook in shock ineens mag kraanwater,je hoeft niet uit te koken.hydrofiel luiers mogen niet meer in het bedje en op de buik slapen is ten strengste verboden. alles veranderd zo vaak,is geen touw aan vast te knopen.
Even puur uit nieuwsgierigheid, zijn er in NL ooit kinderen overleden aan deze infectie? ben ook benieuwd hoor , want ik ken zoo veel kids daar mee groot gebracht trouwens kraanwater was ook niet goed en nu weer wel , nou me schatje krijgt allen maar krampen en buikpijn van , doe ik ook nie hij doet het goed op 24 uur fles , trouwens meestal na 20 uur fles op ik maak 3 flesjes klaar dus voor 24 al op , voor mij na dat kraanwater niet goed was heb ik gewoon cb gebeld en die vonden geen probleem 24 uur flessen
Kraanwater mocht ik bij Niels ook al, niet gedaan we hebben hier knetterhard water en hij kreeg en krampjes van... Uitkoken euhm ff denken hoor....ik geloof tot 6 weken elke dag en daarna elke week? Ik moet zeggen doe het hier amper meer, mijn magnetron sterilisator kan marktplaats wel op En waarom mogen er geen hydrofielluiers meer in het bedje? Heb ze er gewoon nog in hoor, in een driehoek gevouwen als onderlegger Buikslapen heb ik nooit gedaan, Lars rolde met 6 maanden zelf zijn hele bed rond en vanaf dat moment tot heden slaapt hij op de buik, Niels wilde nooit anders als op de rug (nog steeds )
ja weet ook niet waarom die luier niet meer in het bedje mag,maar mijn kraamhulp kreeg bijna een hartverzakking toen ik die in het bedje had liggen.
Ik had 'm ook dubbel in de box die heb ik er nu wel uit, Jens pakte de uiteinden om op te sabbelen en trok 'm over zijn hoofd dat vond ik toch wel eng, maar die in het bedje zit onder het matras gevouwen die heeft ie zomaar niet los... Ga het morgen ff navragen aan mijn kraamhulp ben wel benieuwd waarom het niet meer mag?
zou ik ook wel willen weten, ik had het bedje voor ik bevallen was al opgemaakt, maar toch vond de kv het nodig het bedje nogmaals op te maken met ander "schoon" goed (andere lag er nog geen week op maar goed)...maar zij had zelf ook al zo'n hydrofielluier in een driehoek in het bedje gelegd hoor...(deed het zelf ook altijd bij de andere).... in de box ligt ook zo'n luier in de lengte gevouwen waar ze op ligt.... gr.smoekie
Hydrofiel luiers los in bed of box staat inderdaad in veel protocollen van kraamcentra als 'niet doen', i.v.m. de kans op verstrengeling.