Veel lege folikkels

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Jolandadjk, 28 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Ik ben op zoek naar ervaringen van andere meiden. Ik heb gisteren punctie gehad in Düsseldorf. Eindelijk hadden we een mooi aantal follikels, namelijk 12 (verdubbeling van de pogingen in NL). Deze zijn allen aangeprikt en nu zijn er maar 2 eicellen gevonden, echt zo'n grote teleurstelling! In Nederland had ik bij poging 1 en 2 een 100% score (6 uit 6 en 5 uit 5), alleen bij poging 3 maar 2 eicellen uit 5 follikels.
    Wie heeft er ervaring met weinig eicellen uit veel follikels en is er iets bij een volgende poging wat hierbij geholpen heeft?

2. Carmen2013

Carmen2013 Actief lid

15 okt 2013
    207
    0
    16
    groningen
    Bij mij ook. Meer dan 21 folikels en maar 8 eicellen. Nu andere behandeling kijken of dat werkt.

3. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Dat had ik inderdaad nog even teruggelezen. Was voor jou nog een grotere schok, naast maar weinig eicellen uit zoveel follikels, dan ook nog maar 3 rijp, 1 embryo en dan geen terugplaatsing. Wat zeiden ze hierover in Düsseldorf? Ik hoop zo dat een ander schema ook voor jou meer gaat opleveren!

4. Carmen2013

Carmen2013 Actief lid

15 okt 2013
    207
    0
    16
    groningen
    Ze zeiden dat het wel voorkomt dat er in sommige folikels geen eicellen zitten. En mijn natuurlijke cyclus zat in de weg vandaar 2 niet rijpe. Misschien had ik anders 5 rijpe gehad. Maar ja dan nog 21 folikels 8 eicellen vind ik wel heel erg weinig. De mannelijke dr cyupers zei dat hij zeker de handdoek nog niet in de ring wou gooien vandaar nu het lange schema , gonal- f erbij, embryoscoop en ca aktivator. Kijken wat dit opleverd. Mocht het niks worden stoppen we. Ben er ook wel klaar mee eerlijk gezegt. Je houd overal rekening mee en elke keer weer die domper en iedereen om je heen word " zomaar" zwanger. Dan heb ik ook wel het gevoel.dat ik er alles aan gedaan heb denk ik, hoop ik 😣

5. Groen

Groen Actief lid

12 apr 2013
    443
    394
    63
    Ik had 30 follikels en "maar" 11 eitjes waarvan 7 bruikbaar. Dus het komt vaker voor maar hoe dat dan kan...

Deel Deze Pagina