Kan zeker, maar mijn ervaring is dat het helemaal niets zegt tot de laatste dag. Ik heb al vaak mooie kaartjes gehad en dan ineens een dip van 3 of 4 tienden. Ik zou nog even doorduimen.
Ziet er niet slecht uit maar zoals de dames boven mij al zeggen... voor je het weet klapt de boel in elkaar. Nog even blijven duimen.
Dank je dames voor jullie reactie! Normaal ben ik hier redelijk nuchter in hoor, ik temp al van juli vorig jaar dus weet ook heel goed dat het nog vaak gek kan gaan doen. Maar ondat het nu de eerste keer is dat ik nog een stijging heb op ag 12, normaal zakt die ongeveer met 0,1 tot 02 vanaf dag 10 om dan op dag 14 volledig te kelederen. Het is nu dus de eertse keer dat ik boven de 36,8 uitkom en dan nog wel op dag 12. Vandaar even mijn postje . Het is goed om jullie nuchtere kijk hierop te krijgen want ik durf ook helemaal nog geen testje te doen. Ben bang voor de zoveelste teleurstelling (na 17 rondes)
Er zit een mooi derde stijging maar helaas zegt het niet altijd wat... ik heb ook vaak mooie temperatuur gehad tot mijn NOD en dan BAM! Maar die trap vind ik wel hoopgevend.
Ja dames ben ook nog bang hoor. Daarom dat ik vandaag nog niet getest heb. Moest ik nog niet zo lang bezig zijn, had ik deze morgen zeker getest. Nu morgen al zeker afwachten en blijft die rond de 37 dan denk ik toch dat ik stilletjes mag hopen en dan doe ik donderdag een test.
Je hebt een mooi kaartje tot nu toe.. ik hoop dat je temp zo mooi hoog blijft en je snel een positieve test in handen gaat hebben
het kan inderdaad nog alle kanten op want het is nog heel hoog voor mijn doen op dag 13. Maar ja, zoals zovelen hier kan het tot de laatste dag nog fel keren en dat hou ik wel in mijn achterhoofd. Wel lief dat je mee wil kijken ! Ik hou jullie zeker op de hoogte! Zou in ieder geval zeer fijn zijn en ineens een heuse verrassing zijn moest het nu na zoveel rondes toch opeens raak zijn .
Heb deze morgen getest maar omowit . Zal dus niks zijn.... Toch gek dat die temp zo hoog blijft pffff....om gek van te worden!!!
Huh sjit wat een teleurstelling voor je, dat had ik eerlijk gezegd ook niet verwacht. Mogelijk stort je temp dan morgen in... Nou zo blijft het weer afwachten
Ja ik verwacht ook dat hij dan morgen wel zal kelderen. Als ik zwanger ben had er volgens mij al een streepje moeten staan. Ik heb die van het kruidvat (2 voor 5) gebruikt en die zijn heel gevoelig dus ja, hoop is er niet veel meer hoor.