Hallo, 2dg geleden nadat ik sex had met mijn man waarbij ik geen organisme heb gehad kreeg ik 10min na de daad last van harde buiken. Ik had hier al eens een vraag hier gesteld en het kan normaal zijn. Alleen werden die harde buiken pijnlijk/gevoelig en kwamen ze 30min lang om de 3min. Ik kon niet meer bewegen omdat mijn buik zo een pijn deed. Dit is mijn 3de kindje en het voelde aan als beginnende weeën. Toen ik naar de badkamer liep om nog even te plassen zag ik dat mijn buik ook een vreemde vorm had heel raar! Ik het verstandig om voorlopig geen sex meet te hebben of kunnen die harde buiken/weeën geen kwaad? Ben zo bang dat de weeën uiteindelijk echt gaan doorzetten. Groeten BabyAngel
Goedemorgen, Het is normaal dat je na geslachtsgemeenschap last kan hebben van harde buiken. Dit kan geen kwaad, zolang de harde buiken niet pijnlijk zijn. Bij jou waren ze wel pijnlijk, dus ik zou toch een beetje voorzichtig zijn. Soms kan geslachtsgemeenschap ervoor zorgen dat de bevalling op gang komt, maar alleen als jou lichaam "rijp" is om te bevallen. Meestal is dat pas na 37 wk, maar soms kan dat eerder zijn. Dus ik zou je aanraden het bij knuffelen te houden tot je 37 wk bent en nu niet te triggeren. Na 37 wk mag je bevallen en geeft het dus niet, dat het door geslachtsgemeenschap op gang komt. Succes! Groetjes Monique
Bedankt voor je antwoord,we gaan het nu maar rustig aan doen. Het zijn tenslotte nog maar een paar weekjes!