Goeidag beste forum leden, ik ben 25 jaar oud vrouw, mijn mestruatie komt elke 3weken zonder problemen (dus na einde menstruatia 21 dagen voordat nieuwe begint). Maar voor het éerst is mijn menstruatie laat, ik moest eigenlijk 17 februarie mensturatie hebben en ik had ook zoals altijd pijn (menstruatie). Deze pijn duurde 3dagen maar ik kreeg geen menstruatie, 4é dag had ik helemaal geen pijn maar savond's had ik bruine vlekje i.p.v bloed. Nu heb ik weer pijn, heb vandaag zwangersschapstest gedaan maar uitslag was "niet zwanger". Mijn vragen zijn: 1: kan ik zwanger zijn ? 2: Wat raadt u ons aan ? alvast bedankt voor uw hulpen, met vriendelijke groeten. Burank
Ik zou een kruitvat 2v5 euro test proberen die hebben minder hcg nodig en anders nog even een paar dagen afwachten. Groetjes, Brenda
Het HCG hormoon moet zich elke 2 dagen vermenigvuldigen. Dus misschien nog even wachten? Spannend hoor!
ten éerste hartelijk bedankt voor uw reactie's, helaas ben ik vanavond ongesteld geworden , nogmaals bedankt, fijne avond verder, met vriendelijke groeten. Burank
Dan ben je denk ik niet zwanger. maar als je graag zwanger wilt worden: je menstruatie duur moet je optellen bij die 21 dagen die je noemt. je cyclus duur is vanaf de eerste dag van je menstruatie tot de eerste dag van je volgende menstruatie. Dan kan je uitrekenen wanneer je ongeveer je eisprong zou moeten hebben. (bv 5 dagen menstruatie +21 dagen niet = 26 dagen cyclus) succes!