2 weken geleden heb ik blaasontsteking gehad. Naar een week nog de klachten te hebben, heb ik nog even voor de zekerheid urine laten controleren. Maar gelukkig was er geen ontsteking meer te vinden. Maar ik hou wel de "veel kleine plasjes" kwaaltje .... Ligt de baby rond 14 weken soms op je blaas ?
bij mij lag de kleine vrij snel al op mijn blaas, maar nog niet met 14 weken, denk dat het rond de 18 of 19 weken was. heeeel vervelend. maar ik merk het niet door kleine plasjes maar meer door een heel vervelend gevoel als ik loop ofzo, dan deint de kleine op zijn eigen waterbed hahaha
Ik had het ook rond die tijd. Ik had mijn urine wel 3 keer laten nakijken maar geen ontsteking. Dus arts zei dat het wel de baby kon zijn al. Ik heb nu geen last meer van heel erge druk maar ik voel haar wel trappen tegen mijn blaas en dat is ook niet zo fijn want ik blijf plassen dan.
die van mij denkt ook dat mn blaas een springkussen is ofzo... ga echt tig keer per dag naar de wc voor minuscule plasjes.. maar ik had het nog niet rond 14 weken volgens mij...
Hoi ik ben nu bijna 14 weken en ja mijn kleintje ligt echt al tegen mijn blaas aan te drukken...of het is in ieder geval de baarmoeder...je kon dat bij mijn echo ook zien! Ook de vk zei tegen mij dat dat al kon. Ik voel dit al vanaf mijn 13e week...
Sinds afgelopen week, is die kleine behoorlijk aan het tapdansen op mijn blaas. Blijf lopen naar de wc en idd kleine plasjes.
En dat word in de loop van de zwangerschap nog erger. Heb al aantal keren mijn urine laten testen maar is steeds geen onsteking te zien, maar de kleine ligt al mooi met hoofdje naar beneden. En als het zih afzet dan krijg je echt zo,n rot gevoel datj eh eel nodig moet plassen. Groetjes Anna