hey ik was eerst van plan om zonder pijnstilling (epidurale) te bevallen, maar had zo'n pijnlijke beenweeen en heel vaak gingen ze in elkaar over zodat ik geen adempauze had tussen 2 weeen in, bovendien daalde mijn hartslag meerdere keren onder de 40 slagen (bij de meesten gaat de hartslag omhoog bij pijn, bij mij zakt hij dus) dat ik gewoon het gevoel had flauw te vallen en door de pijn begon ik te hyperventileren ik was echt stikkapot na 10 uur weeen op die manier en dus bij 3 cm kreeg ik een ruggeprik best, want ik zou anders geen fut meer hebben gehad om nog daadwerelijk te bevallen nadat ik de ruggeprik gekregen had, kon ik nog wat slapen en was mijn hartslag ook veel stabieler
Hey meid ik heb ook aangegeven al in begin toen hadden ze geen boekjes met info erover met week 30 hadden ze opeens wel en heb toen ook gekregen vind erg fijn te weten wat alles in houd èn niet pas bij bevallign overvallen word en je niet eens weet wat allemaal inhoud gevaren en wat bijwerkingen kunnen zijn. liefs,
In princiepe is het de bedoeling dat ik thuis ga bevallen, maar wordt het onverwachts toch een zh bevalling en moet ik aan de oijnstilling dan onder geen beding een ruggeprik. Heb er in mijn omgeving alleen maar slechte ervaringen over gehoord al dan niet bij een bevalling, maar bij mij geen naalden in mijn rug.
Ik wilde thuis bevallen. Mocht dat niet kunnen wilde ik omdat ik er toch was pijnstilling. Helaas werd dus ziekenhuis en aangezien ik pas 2 cm had en het toch wel pijnlijk was dacht ik Jas er maar een pethadine in. Die heb ik gekregen en omdat het nog niet zo ver was zou ik er nog een kunnen krijgen. Was gelukkig niet nodig 2 uur later 10 cm en 29 min persen en was klaar