vragen kraamzorg

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door missym, 6 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stiekel

stiekel Bekend lid

hoi hoi

eeeeeeeeeeh elmo ik denk dat het een beetje ver voor haar rijden is naar jullie toe :cry:
    nee echt wij hebben een super tijd gehad met haar .
    het was trouwens iemand van ons leeftijd en wij waren het eerste gezin hier in het noorden die ze kreeg want ze komt van oorsprong uit rotterdam.
    wij hebben hier in het noorden kraamzorg van het groene kruis.

groetjes sandra

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Wonderland ligt ook in Groningen hoor ;)
    Vandaar mijn vraag ook ;)

3. stiekel

stiekel Bekend lid

hoi hoi

:oops: :oops: :oops: oeps sorry elmo.
    aardrijkskunde is nooit mijn sterkste vak geweest dat zie je maar weer.
    waar ligt het ongeveer dan?
    haar naam is trouwens marielle achternaam weet ik zo niet meer.
    heb het ergens staan maar kan het niet weer vinden.

groetjes sandra

maarre hoe wilde je dat doen dan.
    stel je voor jij bent 1 week overtijd en ik 1 week te vroeg dan krijgen we ruzie bij wie ze moet komen :) :) :)

4. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik had zoiets van:

- Iemand die van wanten weet mbt bv (liefst zelf gegeven heeft)
    - Er hoeft niet gekookt te worden, geen boodschappen gedaan te worden. (wilde mijn vriend dolgraag doen), maar in plaats daarvan graag iets meer andere huishoudelijke taken. (Was, strijk, dweilen oid)
    - Kraamvisite is welkom mits vooraf aangekondigd

Verder hadden we niets en de kraamweek is super verlopen. (Het is ook een beetje 'zien' hoe de omstandigheden zijn uiteraard.)

5. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    volgens mij doet de kraamhulp geen boodschappen en koken, tenminste bij mij staat dat dat NIET tot hun taken behoort.

Mij maakt het eigenlijk niet uit wie ik krijg, ik wil alleen vragen of ze iemand sturen die affiniteit met katten heeft. Ik ben heel erg bang dat de kraamhulp (of wie dan ook) de katten per ongeluk laat ontsnappen. Ze blijven nl altijd binnen. En ik heb graag iemand die lief is voor mijn katten.

En ik zou graag een kraamhulp willen die niet rookt.

6. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.077
    3.866
    113
    Eerst zat ik ook nog te denken aan een ouder iemand, wou gewoon eentje die van aanpakken wist. Heb het niet aangegeven uiteindelijk, had zoiets van, ik zie wel. Wel aangegeven dat ik een stagiaire geen probleem vind. Ze komen toch met z'n tweeën en als je wilt dat ze iets niet doet, kun je dat gewoon zeggen, toch?
    Uiteindelijk kregen we hele jonge kraamhulp, maar goed, wel zelf moeder en een aantal jaar ervaring. Nou, ze was werkelijk super! Ze was heel goed, veel van geleerd. Daarnaast werkte ze als een tierelier, mijn huis heeft nog nooit zo geglommen. Niets van luieren en op d'r kont zitten met visite ofzo gehad. Ze kwam zelfs nog om extra werkjes vragen!
    Van tevoren leek het me ook verschrikkelijk een vreemd persoon in huis, maar ik kon alleen nog maar janken toen ze wegging!

Deel Deze Pagina