1) Hoe laat ben je vanmorgen opgestaan? 09:30 2)Diamanten of Parels Parels 3) Wat is de laatste film die je gezien hebt? Twilight Eclipse 4) Wat heb je vanmorgen gegeten? 1 Boterham met Salami, 1 Boterham met Ham 5) Wat is je officiële naam 6)Wat is je 2e/3e naam Heb ik niet 7) Wat eet je het liefst? Aardappel anders 8 )Wat vind je niet zo lekker? Uien!!! 9) Wat is je lievelings pannenkoek? Met stroop 10) Wat is je favoriete cd? Heb ik niet eigenlijk, ik vind te vaak verschillende soorten nummers leuk en niet bepaald van 1 persoon alles. 11)Wat voor auto heb je? Geen, ik heb geen rijbewijs 12) Favoriet Broodje? Stokbroodje gezond zonder tomaat 13) Aan wat voor personen heb je een hekel? Mensen die liegen en niet aardig zijn. 14) Wat draag je het liefst? Op dit moment Positiekleding en normaal gesproken vrij nette kleding. 15) Waar ga je het liefst naar toe met vakantie? Een lekker warm land! 16) Waar wil je je oude dag doormaken? Thuis met mn familie 17) Wat drink je het liefst Coebergh (nu ff niet) en lipton ice tea 18 ) Waar ben je geboren? ... 19) Waar heb je gewoond? ... 20) Naar welke sport kijk je het liefst? Geen! 21) Wie zal dit niet terugsturen? We zijn nu niet op hyves 22) Wie zal hem als eerste terug sturen? " 23) Coca Cola of Pepsi? Coca cola! (pepsi is toch geen cola!) 24)Ajax of Feyenoord? Heb een hekel aan voetbal! 25) Ben je een dag- of nacht persoon? Beide 26) Pedicure of manicure? Geen van beide 27) Nog nieuws, dat je met iedereen wilt delen? Dat ik heel blij ben met dat kleintje in mij! 28 ) Wat wilde je worden toen je klein was? Dierenartsassistente 30) Piercings/Oorbellen? oorbellen 31) Ooit een auto ongeluk gehad? Ja 33) Favoriete dag van de week? Zaterdag 34) Favoriete restaurant? Heb ik niet 35) Favoriete bloem? (diep) rode rozen 36) Favoriete ijssmaak? Vanille 37) Favoriet fast food restaurant? Mac 38 ) Hoeveel keer rijexamen gedaan? Al 3x gezakt 39) In welke winkel wil je al je geld uitgeven? Dierenwinkels 39) Hoe laat ga je naar bed? Rond 23:00 40) Van wie ben je het meest benieuwd naar de antwoorden? Iedereen 41) Laatste personen met wie je uit eten bent geweest? Mn liefje 42) Waar zit je op dit moment? op de bank 43) Wat is je favoriete kleur? Paars 44) Hoeveel tattoos heb je? 0 45) Naar wie stuur je deze lijst? Niemand 46) Wat vind jij zo leuk aan hyves? Het contact houden met mensen
1) Hoe laat ben je vanmorgen opgestaan? Opgestaan niet echt, maar ik was wakker om 6u15 2)Diamanten of Parels Diamanten 3) Wat is de laatste film die je gezien hebt? Bezig aan de DVD-box van 'the mentalist' 4) Wat heb je vanmorgen gegeten? 1 boterham met jam (ziekenhuiseten + ziek zijn... bah!) 5) Wat is je officiële naam / 6)Wat is je 2e/3e naam / 7) Wat eet je het liefst? Pizza hawaii, lasagne, macaroni met kaas en ham, frietjes... 8 ) Wat vind je niet zo lekker? Aubergine 9) Wat is je lievelings pannenkoek? Met ijs 10) Wat is je favoriete cd? Alles van Deadlock, System Divide, Lacuna Coil en Heaven Shall Burn (jep metal / hardcore fan hier) 11)Wat voor auto heb je? Chrysler voyager 7-zit 12) Favoriet Broodje? Kaas, ham, tomaat, sla, wortel, komkommer, ananas 13) Aan wat voor personen heb je een hekel? Leugenaars, profiteurs en roddel-mensen 14) Wat draag je het liefst? Gewone jeans, t-shirt, trui en sneakers 15) Waar ga je het liefst naar toe met vakantie? In de winter naar de sneeuw en in de zomer naar de zon op een camping of eens een weekendje in een vakantiepark 16) Waar wil je je oude dag doormaken? Gewoon thuis met mijn vriend (hopelijk tegen dan mijn man ) de kinderen en kleinkinderen... lekker gezellig! 17) Wat drink je het liefst? Cherry coke, capri-sun drankjes 18 ) Waar ben je geboren? Gent, België 19) Waar heb je gewoond? Gent, Kortrijk, nu aan de kust en binnenkort in de buurt van Ieper 20) Naar welke sport kijk je het liefst? Wielrennen, mountainbiken (doe ik ook beiden als ik niet zwanger ben ) 21) Wie zal dit niet terugsturen? / 22) Wie zal hem als eerste terug sturen? / 23) Coca Cola of Pepsi? Coca Cola 24)Ajax of Feyenoord? / 25) Ben je een dag- of nacht persoon? Voor ik kinderen had nacht, nu eigenlijk nog maar met de kinderen lukt dat niet meer zo goed. 26) Pedicure of manicure? Manicure 27) Nog nieuws, dat je met iedereen wilt delen? Dat ik gedroomd heb dat ik de 37w zou halen! En ik heel gelukkig ben met het vooruitzicht dat er nog 2 ukkies bij komen! 28 ) Wat wilde je worden toen je klein was? Kinderverzorgster (ben ik ook geworden) 30) Piercings/Oorbellen? Piercings 31) Ooit een auto ongeluk gehad? Nope 33) Favoriete dag van de week? Zondag 34) Favoriete restaurant? Hmmmm... overal waar het lekker eten is! 35) Favoriete bloem? Roos 36) Favoriete ijssmaak? Framboos 37) Favoriet fast food restaurant? McDonalds / Burgerking 38 ) Hoeveel keer rijexamen gedaan? 1 39) In welke winkel wil je al je geld uitgeven? IKEA!!! 39) Hoe laat ga je naar bed? Jah... 22u gaat de pc uit en kijk ik wel nog wat tv indien ik nog niet kan slapen (of val ik tijdens tv kijken in slaap en zet de nachtverpleegster de tv uit) 40) Van wie ben je het meest benieuwd naar de antwoorden? / 41) Laatste personen met wie je uit eten bent geweest? Mijn vriend en de jongens 42) Waar zit je op dit moment? In het ziekenhuis 43) Wat is je favoriete kleur? Zwart / rood 44) Hoeveel tattoos heb je? 9: de namen van mijn kinderen op mijn bovenrug, op beiden voeten, beide schouders, onderrug, polsen, achter mijn linker oor 45) Naar wie stuur je deze lijst? / 46) Wat vind jij zo leuk aan hyves? / (er staat 2 maal een vraag 39 en geen vraag 29 )
leuke lijst! 1) Hoe laat ben je vanmorgen opgestaan? 06.15 2)Diamanten of Parels parels 3) Wat is de laatste film die je gezien hebt? uuuhm , weet ik niet meer. 4) Wat heb je vanmorgen gegeten? boterham met pindakaas 5) Wat is je officiële naam miranda 6)Wat is je 2e/3e naam (bijnaam annie) 7) Wat eet je het liefst? aardappeltoefjes met biefstuk en boerenkool. Wat vind je niet zo lekker? zuurkool en spruiten,wortel en doppers 9) Wat is je lievelings pannenkoek? salami en appel/kaneel 10) Wat is je favoriete cd? vindt bijna alles leuk. 11)Wat voor auto heb je? opel vectra 12) Favoriet Broodje? broodje gezond 13) Aan wat voor personen heb je een hekel? mensen die graag kletsen over een ander,en denken dat ze meer zijn. 14) Wat draag je het liefst? spijkerrok met legging of panty 15) Waar ga je het liefst naar toe met vakantie? naar een land waar het warm is 16) Waar wil je je oude dag doormaken? thuis met man en (klein) kinderen. 17) Wat drink je het liefst thee en cristal clear Waar ben je geboren? enschede 19) Waar heb je gewoond? (enschede woon ik nu nog) 20) Naar welke sport kijk je het liefst? kijk geen sport 21) Wie zal dit niet terugsturen? ??? 22) Wie zal hem als eerste terug sturen? ?? 23) Coca Cola of Pepsi? drink het bijna nooit maar kies dan toch voor pepsi 24)Ajax of Feyenoord? hou niet van voetbal,maar mijn voorkeur gaat dan uit naar twente ofcours 25) Ben je een dag- of nacht persoon? dag 26) Pedicure of manicure? manicure 27) Nog nieuws, dat je met iedereen wilt delen? dat ik heel gelukkig ben met mijn leven 28 Wat wilde je worden toen je klein was? kapster (ben ik wel geweest) doe er nu niets meer mee. 30) Piercings/Oorbellen? beide 31) Ooit een auto ongeluk gehad? ikzelf niet,zat er wel bij in,geen gewonden gelukkig. 33) Favoriete dag van de week? vrijdag,lekker uitkijken naar het weekend 34) Favoriete restaurant? een favo heb ik niet,we gaan niet zoveel uit eten [35) Favoriete bloem? roos en orchidee 36) Favoriete ijssmaak? cocos 37) Favoriet fast food restaurant? mc donalds Hoeveel keer rijexamen gedaan? geen enkel,was bezig maar moest stoppen vanwege zws 39) In welke winkel wil je al je geld uitgeven? h&m en meerdere kledingwinkels 39) Hoe laat ga je naar bed? meestal 11 uur,weekends wel wat later 40) Van wie ben je het meest benieuwd naar de antwoorden? iedereen 41) Laatste personen met wie je uit eten bent geweest? mijn man en kind 42) Waar zit je op dit moment? op de stoel achter de laptop 43) Wat is je favoriete kleur? roze 44) Hoeveel tattoos heb je? 2 45) Naar wie stuur je deze lijst? ? 46) Wat vind jij zo leuk aan hyves? oude vrienden en bekenden opzoeken en weer spreken.
1) Hoe laat ben je vanmorgen opgestaan? half 9 2)Diamanten of Parels Diamanten 3) Wat is de laatste film die je gezien hebt? de gelukkige huisvrouw 4) Wat heb je vanmorgen gegeten? 4 boterhammen met leverpastei 5) Wat is je officiële naam Suzanne 6)Wat is je 2e/3e naam ik heb er nogal veel [ ben naar mijn hele familie vernoemd..] 7) Wat eet je het liefst? bloemkoolschotel 8) Wat vind je niet zo lekker? pannenkoeken(oh en dan komt de vraag hierna hahah) 9) Wat is je lievelings pannenkoek? geen dus 10) Wat is je favoriete cd? op dit moment wordt bionic van Christina Aguilera grijs gedraaid.. maar volgende week is het vast weer een andere cd.. van totaal iemadn anders 11)Wat voor auto heb je? geen auto 12) Favoriet Broodje? een broodje met hollandsche garnalen 13) Aan wat voor personen heb je een hekel? achterbakse mensen 14) Wat draag je het liefst? jurkje + legging 15) Waar ga je het liefst naar toe met vakantie? Brazillië, maar dat zal het de komende tijd niet meer worden nu denk ik dat het binnen NL blijft de komende paar jaar 16) Waar wil je je oude dag doormaken? met mijn familie 17) Wat drink je het liefst sinas & annanassap 18) Waar ben je geboren? Roosendaal 19) Waar heb je gewoond? door heel west-brabant 20) Naar welke sport kijk je het liefst? turnen, kunstschaatsen 21) Wie zal dit niet terugsturen? nvt 22) Wie zal hem als eerste terug sturen? nvt 23) Coca Cola of Pepsi? Coca Cola 24)Ajax of Feyenoord? Feyenoord 25) Ben je een dag- of nacht persoon? nacht 26) Pedicure of manicure? Manicure 27) Nog nieuws, dat je met iedereen wilt delen? Mijn mooie prinsje wordt nog maar een keer per nacht wakker tussen 1 & 3 verder slaapt ze van 8 tot 8 ongeveer 28) Wat wilde je worden toen je klein was? Dierenarts 30) Piercings/Oorbellen? Oorbellen 31) Ooit een auto ongeluk gehad? nee 33) Favoriete dag van de week? Zondag 34) Favoriete restaurant? Ik denk de griek, maakt niet zo uit waar [35) Favoriete bloem? Suzanne met de mooie ogen (jaaa die bestaat echt) 36) Favoriete ijssmaak? bosvruchten of citroen 37) Favoriet fast food restaurant? Mac Donalds38) Hoeveel keer rijexamen gedaan? 0 keer 39) In welke winkel wil je al je geld uitgeven? ikea 39) Hoe laat ga je naar bed? dat ligt er een beetje aan, maar meestal rond 11 uur 40)Van wie ben je het meest benieuwd naar de antwoorden? niemand in het bijzonder 41) Laatste personen met wie je uit eten bent geweest? mijn moeder 42) Waar zit je op dit moment? thuis, in de woonkamer op de bank 43) Wat is je favoriete kleur? roze en groen 44) Hoeveel tattoos heb je? 0 45) Naar wie stuur je deze lijst? naar niemand 46) Wat vind jij zo leuk aan hyves? handig dat je iedereen zn leven een beetje bij kan houden(en kan neuzen..)
1) Hoe laat ben je vanmorgen opgestaan? 06.00 2)Diamanten of Parels Diamanten 3) Wat is de laatste film die je gezien hebt? Narnia 4) Wat heb je vanmorgen gegeten? 2 boterhammen met chocopasta en loops met melk 5) Wat is je officiële naam Denise 6)Wat is je 2e/3e naam Klessie 7) Wat eet je het liefst? Brood! Wat vind je niet zo lekker? Cola! 9) Wat is je lievelings pannenkoek? met appel en kaneel 10) Wat is je favoriete cd? Alicia Keys 11)Wat voor auto heb je? Renault Espace 12) Favoriet Broodje? kaas, tomaat, komkommer en aromat 13) Aan wat voor personen heb je een hekel? oneerlijke mensen 14) Wat draag je het liefst? spijkerbroek 15) Waar ga je het liefst naar toe met vakantie? Thailand, daar woont mijn broer 16) Waar wil je je oude dag doormaken? Hopelijk met mijn gezin en met hele familie 17) Wat drink je het liefst sinaasappelsap en thee 1 Waar ben je geboren? Alphen aan den rijn 19) Waar heb je gewoond? Zuid Holland 20) Naar welke sport kijk je het liefst? paardensport 21) Wie zal dit niet terugsturen? Geen idee 22) Wie zal hem als eerste terug sturen? Ook geen idee 23) Coca Cola of Pepsi? geen van beide, BAH 24)Ajax of Feyenoord? AJAX 25) Ben je een dag- of nacht persoon? nacht 26) Pedicure of manicure? Manicure 27) Nog nieuws, dat je met iedereen wilt delen? wat een rotweer 2 Wat wilde je worden toen je klein was? politieagente 30) Piercings/Oorbellen? Oorbellen, piercing 31) Ooit een auto ongeluk gehad? nee 33) Favoriete dag van de week? Zaterdag 34) Favoriete restaurant? de gelaarsde kat in Alphen aan den rijn [35) Favoriete bloem? tulp 36) Favoriete ijssmaak? chocolade 37) Favoriet fast food restaurant? Mac Donalds 3 Hoeveel keer rijexamen gedaan? 1x auto 39) In welke winkel wil je al je geld uitgeven? veel heb ik niet maar anders zou ik kiezen voor prenatal 39) Hoe laat ga je naar bed? meestal rond 24:00 uur 40) Van wie ben je het meest benieuwd naar de antwoorden? Van allemaal! 41) Laatste personen met wie je uit eten bent geweest? Mn beste vriendin 42) Waar zit je op dit moment? op de bank 43) Wat is je favoriete kleur? rood 44) Hoeveel tattoos heb je? 7 45) Naar wie stuur je deze lijst? naar iedereen die ik aanklik 46) Wat vind jij zo leuk aan hyves? te lezen wat iedereen zoal meemaakt.
Hoe laat ben je vanmorgen opgestaan? 9.45 2)Diamanten of Parels Diamanten 3) Wat is de laatste film die je gezien hebt? De Gelukkige huisvrouw 4) Wat heb je vanmorgen gegeten? Bakje cornflakes 5) Wat is je officiële naam Tamara 6)Wat is je 2e/3e naam / 7) Wat eet je het liefst? Patatjes Wat vind je niet zo lekker? Bloemkool 9) Wat is je lievelings pannenkoek? Met spek, kaas en stroop 10) Wat is je favoriete cd? Momenteel de nieuwe van Rihanna 11)Wat voor auto heb je? Peugeot 307 12) Favoriet Broodje? Mozarella/tomaat 13) Aan wat voor personen heb je een hekel? Arrogante mensen 14) Wat draag je het liefst? Jurkje of tuniekje met een legging 15) Waar ga je het liefst naar toe met vakantie? Als er maar zon, zee, strand is 16) Waar wil je je oude dag doormaken? In een heerlijke omgeving samen met al mijn geliefde. 17) Wat drink je het liefst Thee 18) Waar ben je geboren? Gouda 19) Waar heb je gewoond? Gouda 20) Naar welke sport kijk je het liefst? Dansen 21) Wie zal dit niet terugsturen? ?? 22) Wie zal hem als eerste terug sturen? ?? 23) Coca Cola of Pepsi? Coca Cola 24)Ajax of Feyenoord? Ajax 25) Ben je een dag- of nacht persoon? Dag 26) Pedicure of manicure? Pedicure 27) Nog nieuws, dat je met iedereen wilt delen? Ik wil bevallen!!!! 2 Wat wilde je worden toen je klein was? Stewardess 30) Piercings/Oorbellen? Oorbellen, navelpiercing is er uitgegaan met zwangerschap 31) Ooit een auto ongeluk gehad? Gelukkig niet. 33) Favoriete dag van de week? Zaterdag 34) Favoriete restaurant? La Cubanita (tapas) [35) Favoriete bloem? Gerbra 36) Favoriete ijssmaak? Straciatella 37) Favoriet fast food restaurant? Burger King 3 Hoeveel keer rijexamen gedaan? 1 keer. 39) In welke winkel wil je al je geld uitgeven? Pfoeee.... de Only denk ik. 39) Hoe laat ga je naar bed? 23.00 uur 40) Van wie ben je het meest benieuwd naar de antwoorden? Van jullie allemaal wel eigenlijk.. 41) Laatste personen met wie je uit eten bent geweest? Met mijn lief 42) Waar zit je op dit moment? Lekker op de bank bij de verwarming 43) Wat is je favoriete kleur? Roze 44) Hoeveel tattoos heb je? 2 45) Naar wie stuur je deze lijst? Naar niemand, hij staat hier al. 46) Wat vind jij zo leuk aan hyves? Contact houden met mensen die je niet dagelijks spreekt!
1) Hoe laat ben je vanmorgen opgestaan? 11:00 uur 2)Diamanten of Parels parels 3) Wat is de laatste film die je gezien hebt? Prince of narnia ?? 4) Wat heb je vanmorgen gegeten? Boterham met chocohagelslag 5) Wat is je officiële naam Angie 6)Wat is je 2e/3e naam die ga ik niet zeggen 7) Wat eet je het liefst? Biefstuk 8) Wat vind je niet zo lekker? Rode kool. champignong, mosselen, oesters.. etc etc 9) Wat is je lievelings pannenkoek? als ik al pannenkoeken eet is het met poedersuiker 10) Wat is je favoriete cd? ik vind jack johnson wel lekker om te luisteren 11)Wat voor auto heb je? opel corsa uit 2004 12) Favoriet Broodje? Broodje limburger (bij bufkes) 13) Aan wat voor personen heb je een hekel? mensen die menen alles beter te weten. en mensen die liegen en bedriegen 14) Wat draag je het liefst? spijkerbroeken tuniekje,, of een leuk jurkje met legging 15) Waar ga je het liefst naar toe met vakantie? ik zou het liefst naar NewYork en Miama gaan.. maar we houden het maar gewoon bij nederland/belgie/duitsland haha 16) Waar wil je je oude dag doormaken? Thuis met mn gezin, (kinderen, kleinkinder, achterkleinkinderen haha) 17) Wat drink je het liefst koffie en cola 18) Waar ben je geboren? limburg 19) Waar heb je gewoond? eerst in 6 verschillende huizen in mijn geboorteplaats.. toen 3 jaar in de stad ernaast,, en nu woon ik weer in het 7e huis in mijn geboorteplaats. en over een maandje gaan we naar het 8e huis haha (zelfde wijk ook steeds, steeds een straatje verder haha) 20) Naar welke sport kijk je het liefst? paardrijden 21) Wie zal dit niet terugsturen? Geen idee 22) Wie zal hem als eerste terug sturen? Ook geen idee 23) Coca Cola of Pepsi? Coca cola 24)Ajax of Feyenoord? geen van beide 25) Ben je een dag- of nacht persoon? Nacht 26) Pedicure of manicure? Manicure 27) Nog nieuws, dat je met iedereen wilt delen? nee alleen dat ik dolgelukkig ben met mijn gezin 28) Wat wilde je worden toen je klein was? politieagente te paard ! 30) Piercings/Oorbellen? heb echt vanalles gehad (neus, kin, wenkbrauw, tepel, onderlip, oorbellen).. maar nu alleen nog oorgaatjes 31) Ooit een auto ongeluk gehad? Nee 33) Favoriete dag van de week? Zondag!altijd relaxen met zijn allen en geen verplichtingen 34) Favoriete restaurant? de wok in hoensbroek [35) Favoriete bloem? Roos 36) Favoriete ijssmaak? chocolade 37) Favoriet fast food restaurant? Mac Donalds 38) Hoeveel keer rijexamen gedaan? auto 2x 39) In welke winkel wil je al je geld uitgeven? phoe.. mooie meubelwinkel 39) Hoe laat ga je naar bed? altijd na 02:00 uur 40) Van wie ben je het meest benieuwd naar de antwoorden? Van allemaal! 41) Laatste personen met wie je uit eten bent geweest? Mn hubbie en 2 vriendinnen met hun partners (morgen weer) 42) Waar zit je op dit moment? op een stoel 43) Wat is je favoriete kleur? turquaze ??? hoe schrijf je dat 44) Hoeveel tattoos heb je? 1 45) Naar wie stuur je deze lijst? niemand 46) Wat vind jij zo leuk aan hyves? contacten met oude en nieuwe bekenden http://cache2.hyves-static.net/image...iley_groot.gif gewoon gezellig __________________
1) Hoe laat ben je vanmorgen opgestaan? Een uur of 11 2)Diamanten of Parels Fonkelende diamanten 3) Wat is de laatste film die je gezien hebt? How to train your dragon 4) Wat heb je vanmorgen gegeten? Boterhammen met vruchtenhagel 5) Wat is je officiële naam Susanne 6)Wat is je 2e/3e naam 7) Wat eet je het liefst? Nasi of curry door mn vader gemaakt Wat vind je niet zo lekker? Dophertjes en rode bieten 9) Wat is je lievelings pannenkoek? met appel spek en kaas 10) Wat is je favoriete cd? Heb ik niet 11)Wat voor auto heb je? Audi A6 station 12) Favoriet Broodje? Oude kaas 13) Aan wat voor personen heb je een hekel? Mensen die een te hoge dunk hebben van zichzelf 14) Wat draag je het liefst? Rok met longsleeve 15) Waar ga je het liefst naar toe met vakantie? Een warm land 16) Waar wil je je oude dag doormaken? In een fijn huis met mn lieve man 17) Wat drink je het liefst thee 1 Waar ben je geboren? Vlaardingen 19) Waar heb je gewoond? Op heel veel plekken maar als ik dat hier opschrijf gaat mn anonimiteit wel erg verloren 20) Naar welke sport kijk je het liefst? Ik kijk geen sport 21) Wie zal dit niet terugsturen? Geen antwoord 22) Wie zal hem als eerste terug sturen? Ook geen antwoord 23) Coca Cola of Pepsi? pepsi 24)Ajax of Feyenoord? Ik kijk geen sport 25) Ben je een dag- of nacht persoon? Normaalgesproken dag, nu tijdens mn zwangerschap leef ik ook ineens 's nachts. 26) Pedicure of manicure? Pedicure 27) Nog nieuws, dat je met iedereen wilt delen? Nee 2 Wat wilde je worden toen je klein was? Verloskundige 30) Piercings/Oorbellen? Ik heb 6 oorbellen, heb wel piercings gehad maar die zijn er allemaal uit. Oa een navelpiercing, tongpiercing en diverse oor piercings en een neus piercing. 31) Ooit een auto ongeluk gehad? Ja maar alleen blik- en emotionele schade 33) Favoriete dag van de week? Zondag, samen vrij met mn man! 34) Favoriete restaurant? Chillies [35) Favoriete bloem? Zacht roze rozen, 36) Favoriete ijssmaak? Groene appel 37) Favoriet fast food restaurant? Noodle house 3 Hoeveel keer rijexamen gedaan? In 1x natuuurlijk 39) In welke winkel wil je al je geld uitgeven? Als mn portomonee oneindigend zijn zou ik wel voor een nieuwe inrichting willen, maar in de mac shop zou ik me ook wel uit kunnen leven. 39) Hoe laat ga je naar bed? De laatste weken van mn zwangerschap meestal tussen 1 en 3 's nachts. Hoe moe ik ook ben, eerder slaap ik niet of dan ben ik alsnog de halve nacht wakker. 40) Van wie ben je het meest benieuwd naar de antwoorden? Geen antwoord 41) Laatste personen met wie je uit eten bent geweest? Mn man 42) Waar zit je op dit moment? Lig op bed 43) Wat is je favoriete kleur? Roze! 44) Hoeveel tattoos heb je? 1 aan de binnenkant van mn enkel maar ik zou hem net zo lief weg laten laseren 45) Naar wie stuur je deze lijst? Via ZP 46) Wat vind jij zo leuk aan hyves? Lekker gluren bij vrienden en bekenden en ook spontaan krabbeltjes en reacties krijgen van anderen! En foto's spieken!
1) Hoe laat ben je vanmorgen opgestaan? 03.00uur 2)Diamanten of Parels Diamanten 3) Wat is de laatste film die je gezien hebt? Shrek 4) Wat heb je vanmorgen gegeten? chocoladereep haha 5) Wat is je officiële naam 6)Wat is je 2e/3e naam Heb ik niet 7) Wat eet je het liefst? spruiten 8) Wat vind je niet zo lekker? vis en boerenkool 9) Wat is je lievelings pannenkoek? met banaan 10) Wat is je favoriete cd? Marco Borsato 11)Wat voor auto heb je? Opel Zavira 12) Favoriet Broodje? gezond 13) Aan wat voor personen heb je een hekel? Mensen die zeuren en liegen 14) Wat draag je het liefst? spijkerbroek 15) Waar ga je het liefst naar toe met vakantie? Spanje 16) Waar wil je je oude dag doormaken? Thuis met mn gezin 17) Wat drink je het liefst Thee 7 up siroop 18) Waar ben je geboren? Rotterdam 19) Waar heb je gewoond? Rotterdam en brabant 20) Naar welke sport kijk je het liefst? formule 1 en voetbal 21) Wie zal dit niet terugsturen? Geen idee 22) Wie zal hem als eerste terug sturen? Ook geen idee 23) Coca Cola of Pepsi? pepsi 24)Ajax of Feyenoord? Real Madrid 25) Ben je een dag- of nacht persoon? Nacht 26) Pedicure of manicure? Geen van bijden 27) Nog nieuws, dat je met iedereen wilt delen? nee 28) Wat wilde je worden toen je klein was? Alles wat je je maar bedenken kan maar ben er 1 wel geworden en dat bevalt me prima en datis moeder zijn 30) Piercings/Oorbellen? Oorbellen, 31) Ooit een auto ongeluk gehad? Gelukkig niet 33) Favoriete dag van de week? Zondag dan werkt mijn vriend niet 34) Favoriete restaurant? Wok restaurant [35) Favoriete bloem? Geen 36) Favoriete ijssmaak? Banaan 37) Favoriet fast food restaurant? Mac Donalds 38) Hoeveel keer rijexamen gedaan? 2x auto 39) In welke winkel wil je al je geld uitgeven? Kinderkleding winkel 39) Hoe laat ga je naar bed? Half 10 40) Van wie ben je het meest benieuwd naar de antwoorden? Van allemaal! 41) Laatste personen met wie je uit eten bent geweest? Mijn vriend 42) Waar zit je op dit moment? Op bed 43) Wat is je favoriete kleur? Blauw 44) Hoeveel tattoos heb je? 3 45) Naar wie stuur je deze lijst? Niemand anders sturen zo weer dingen naar mij terug 46) Wat vind jij zo leuk aan hyves? Foto's te zien van vrienden
1) Hoe laat ben je vanmorgen opgestaan? 02.30 uur 2)Diamanten of Parels Diamanten 3) Wat is de laatste film die je gezien hebt? Million Dollar Baby 4) Wat heb je vanmorgen gegeten? Nog niks 5) Wat is je officiële naam Ik wil anoniem blijven 6)Wat is je 2e/3e naam M'n doopnamen 7) Wat eet je het liefst? Belgische frietjes met een frikandel speciaal 8) Wat vind je niet zo lekker? Hollandse pot,vis en rundvlees 9) Wat is je lievelings pannenkoek? Pannekoek met stroop & suiker of jam & suiker 10) Wat is je favoriete cd? Zelf gemaakt cdtje,iedere keer wat anders 11)Wat voor auto heb je? Nissan Micra 12) Favoriet Broodje? Broodje gezond (zonder ham) met Belgische mayonaise 13) Aan wat voor personen heb je een hekel? Leugenaars,profiteurs & mensen die altijd klagen 14) Wat draag je het liefst? Een tuniek of jurkje met een legging/panty of jeanslegging 15) Waar ga je het liefst naar toe met vakantie? Turkije 16) Waar wil je je oude dag doormaken? Thuis 17) Wat drink je het liefst Cola light,thee met een smaakje 18) Waar ben je geboren? In Noord-Brabant 19) Waar heb je gewoond? Op 4 weekjes na,alleen maar in m'n geboorteplaats 20) Naar welke sport kijk je het liefst? Kunstschaatsen,voetbal 21) Wie zal dit niet terugsturen? n.v.t. 22) Wie zal hem als eerste terug sturen? n.v.t. 23) Coca Cola of Pepsi? Coca Cola (light) 24)Ajax of Feyenoord? Maakt me niks uit 25) Ben je een dag- of nacht persoon? Nacht 26) Pedicure of manicure? Manicure (acryl-nagels) 27) Nog nieuws, dat je met iedereen wilt delen? Nee,eigenlijk niet 28) Wat wilde je worden toen je klein was? Iets in de zorg,dat is gelukt 30) Piercings/Oorbellen? Oorbellen & 2 piercings 31) Ooit een auto ongeluk gehad? Nee,wel een keer aangereden 33) Favoriete dag van de week? Zondag maar alleen als ik vrij ben en maandag kan uitslapen 34) Favoriete restaurant? Heb ik niet [35) Favoriete bloem? Van alles,als ze maar roze,donkerroze of paars zijn 36) Favoriete ijssmaak? Bijna alles van Haagen Dazs of Ben & Jerry's 37) Favoriet fast food restaurant? MCDonalds of KFC (gedeelde 1e plaats) 38) Hoeveel keer rijexamen gedaan? De tweede keer was ik geslaagd 39) In welke winkel wil je al je geld uitgeven? De Bijenkorf 39) Hoe laat ga je naar bed? Ligt er aan wat voor dienst ik heb maar nooit voor 23.00 uur. 40) Van wie ben je het meest benieuwd naar de antwoorden? Van iedereen 41) Laatste personen met wie je uit eten bent geweest? Mijn collega's 42) Waar zit je op dit moment? Op de bank 43) Wat is je favoriete kleur? Zwart,al is het geen kleur 44) Hoeveel tattoos heb je? 1 45) Naar wie stuur je deze lijst? Niemand 46) Wat vind jij zo leuk aan hyves? Kijken wat iedereen meemaakt en te vertellen heeft! __________________
1) Hoe laat ben je vanmorgen opgestaan? 5.30 2)Diamanten of Parel diamanten 3) Wat is de laatste film die je gezien hebt? werkelijk geen idee 4) Wat heb je vanmorgen gegeten? cruslie met yoghurt 5) Wat is je officiële naam marie louise 6)Wat is je 2e/3e naam heb ik niet 7) Wat eet je het liefst? lasagne met pitabroodjes belegd met fetakaas Wat vind je niet zo lekker? mosselen 9) Wat is je lievelings pannenkoek? met appel en kaneel 10) Wat is je favoriete cd? c.branco 11)Wat voor auto heb je? kia sorento grijs 12) Favoriet Broodje? italiaanse bol met pesto/mozzarella/tomaat/basilicum 13) Aan wat voor personen heb je een hekel? mensen die niet eerlijk zijn 14) Wat draag je het liefst? tregging met grote trui en een riem om 15) Waar ga je het liefst naar toe met vakantie? all inclusieve turkije 16) Waar wil je je oude dag doormaken? op een mooie woonboederij met man/kinderen/dieren 17) Wat drink je het liefst thee en cola 1 Waar ben je geboren? # 19) Waar heb je gewoond? # 20) Naar welke sport kijk je het liefst? dansen 21) Wie zal dit niet terugsturen? Geen idee 22) Wie zal hem als eerste terug sturen? Ook geen idee 23) Coca Cola of Pepsi? coca cola 24)Ajax of Feyenoord? geen van beide 25) Ben je een dag- of nacht persoon? dag 26) Pedicure of manicure? Manicure 27) Nog nieuws, dat je met iedereen wilt delen? nee 2 Wat wilde je worden toen je klein was? visagiste 30) Piercings/Oorbellen? oorbellen Oorbellen, 31) Ooit een auto ongeluk gehad? Ja 33) Favoriete dag van de week? Zondag...heerlijk met het gezin 34) Favoriete restaurant? heb ik niet [35) Favoriete bloem? als het maar wit is 36) Favoriete ijssmaak? mokka en dan met veel slagroom 37) Favoriet fast food restaurant? KFC 3 Hoeveel keer rijexamen gedaan? 1x auto 39) In welke winkel wil je al je geld uitgeven? werkelijk geen idee 39) Hoe laat ga je naar bed? rond half 11, na de laatste voeding van onze kleine meid 40) Van wie ben je het meest benieuwd naar de antwoorden? Van iedereen 41) Laatste personen met wie je uit eten bent geweest? Met mijn gezin en goede buren 42) Waar zit je op dit moment? op een stoel 43) Wat is je favoriete kleur? Wit 44) Hoeveel tattoos heb je? 0 45) Naar wie stuur je deze lijst? naar iedereen die ik aanklik 46) Wat vind jij zo leuk aan hyves? lekker foto's kijken van iedereen
1) Hoe laat ben je vanmorgen opgestaan? half 10 2)Diamanten of Parels Diamanten 3) Wat is de laatste film die je gezien hebt? feutes 4) Wat heb je vanmorgen gegeten? Niks 5) Wat is je officiële naam prive 7) Wat eet je het liefst? even niks voel me niet zo heel erg lekker 8 ) Wat vind je niet zo lekker? Spruiten, zuurkool, 9) Wat is je lievelings pannenkoek? naturel 10) Wat is je favoriete cd? Hilary duff 11)Wat voor auto heb je? Honda civic uit 2009 12) Favoriet Broodje? wit vers bollentje met hagelslag 13) Aan wat voor personen heb je een hekel? die met mijn leven bemoeien 14) Wat draag je het liefst? Legging/tuniekje of Legging 15) Waar ga je het liefst naar toe met vakantie? Veluwen 16) Waar wil je je oude dag doormaken? dicht aan de kust met mijn man 17) Wat drink je het liefst Thee! 18 )Waar ben je geboren? Den Haag 19) Waar heb je gewoond? Schevingen,kijkduin,tzummarum,kootstertille, 20) Naar welke sport kijk je het liefst? kunstschaatsen 21) Wie zal dit niet terugsturen? Meiden die geen zin hebben dit helemaal in te vullen 22) Wie zal hem als eerste terug sturen? De rest 23) Coca Cola of Pepsi? Caca cola 24)Ajax of Feyenoord? Ajax 25) Ben je een dag- of nacht persoon? Dag 26) Pedicure of manicure? Manicure 27) Nog nieuws, dat je met iedereen wilt delen? Ik heb zo hekel aan je A......!!!!!!!! 28 ) Wat wilde je worden toen je klein was? Bereden polite 30) Piercings/Oorbellen? oorbellen. 31) Ooit een auto ongeluk gehad? nee 33) Favoriete dag van de week? Vrijdag 34) Favoriete restaurant? E10 bij leeuwarden [35) Favoriete bloem? Roos 36) Favoriete ijssmaak? pistache 37) Favoriet fast food restaurant? Mac Donalds 38 ) Hoeveel keer rijexamen gedaan? 2 39) In welke winkel wil je al je geld uitgeven? IKEA, H&M, Prenatal 39) Hoe laat ga je naar bed? Rond 11-12 uur 40) Van wie ben je het meest benieuwd naar de antwoorden? Van allemaal! 41) Laatste personen met wie je uit eten bent geweest? \man 42) Waar zit je op dit moment? op een stoel aan de eettafel 43) Wat is je favoriete kleur? Zwart en Paars 44) Hoeveel tattoos heb je? Nog geen 45) Naar wie stuur je deze lijst? Het is algemeen goed geworden 46) Wat vind jij zo leuk aan hyves? contacten met oude en nieuwe bekenden, zeker na zoveel verhuizingen
Hoe laat ben je vanmorgen opgestaan? 10u 2)Diamanten of Parels diamanten 3) Wat is de laatste film die je gezien hebt? Paranormal Activity 2 4) Wat heb je vanmorgen gegeten? Chocolade croissant 5) Wat is je officiële naam Fallon 6)Wat is je 2e/3e naam Abigail Faye 7) Wat eet je het liefst? Indisch 8)Wat vind je niet zo lekker? goulash 9) Wat is je lievelings pannenkoek? naturel 10) Wat is je favoriete cd? div van Anouk 11)Wat voor auto heb je? BMW station 12) Favoriet Broodje? Gesmolten geitenkaas met hongin 13) Aan wat voor personen heb je een hekel? leugenaars 14) Wat draag je het liefst? legging 15) Waar ga je het liefst naar toe met vakantie? Marokko 16) Waar wil je je oude dag doormaken? mooie huis met grote tuin waar vaak de zon schijnt! 17) Wat drink je het liefst Icetea zonder prik 18 Waar ben je geboren? Den haag 19) Waar heb je gewoond? Den haaaaaag 20) Naar welke sport kijk je het liefst? ufc, thaibox 21) Wie zal dit niet terugsturen? geen idee 22) Wie zal hem als eerste terug sturen? geen idee 23) Coca Cola of Pepsi? zeker weten coca cola 24)Ajax of Feyenoord? die wint 25) Ben je een dag- of nacht persoon? nacht 26) Pedicure of manicure? pedicure 27) Nog nieuws, dat je met iedereen wilt delen? zooals 28) Wat wilde je worden toen je klein was? advocaat 30) Piercings/Oorbellen? piercings+oorbellen 31) Ooit een auto ongeluk gehad? nee, *klopklop* 33) Favoriete dag van de week? zondag 34) Favoriete restaurant? Japanner 35) Favoriete bloem? Orchidee, tulp 36) Favoriete ijssmaak? cocos 37) Favoriet fast food restaurant? Kfc 38)Hoeveel keer rijexamen gedaan? haha ik zit in de passagiesstoel 39) In welke winkel wil je al je geld uitgeven? kleding 39) Hoe laat ga je naar bed? 00.00u 40) Van wie ben je het meest benieuwd naar de antwoorden? geen idee 41) Laatste personen met wie je uit eten bent geweest? manlief 42) Waar zit je op dit moment? achter laptop woonkamer 43) Wat is je favoriete kleur? paars, zilver 44) Hoeveel tattoos heb je? 1 46) Wat vind jij zo leuk aan hyves? eigenlijk vind ik er niets aan.
1) Hoe laat ben je vanmorgen opgestaan? 9 uur 2)Diamanten of Parels Diamanten 3) Wat is de laatste film die je gezien hebt? The back up plan 4) Wat heb je vanmorgen gegeten? Broodje met ham 5) Wat is je officiële naam Esther 6)Wat is je 2e/3e naam Heb ik niet. 7) Wat eet je het liefst? Carpaccio, varkenshaas met pepersaus, spare-ribs 8 ) Wat vind je niet zo lekker? Spruitjes 9) Wat is je lievelings pannenkoek? Met shoarma, sla en saus 10) Wat is je favoriete cd? Losse nummers 11)Wat voor auto heb je? Peugeot 106 12) Favoriet Broodje? Gezond 13) Aan wat voor personen heb je een hekel? Leugenaars!!! 14) Wat draag je het liefst? Legging en spijkerbroek 15) Waar ga je het liefst naar toe met vakantie? Thailand 16) Waar wil je je oude dag doormaken? In de buurt van de mensen waar ik van hou 17) Wat drink je het liefst Cola light met citroen 18 )Waar ben je geboren? Rotterdam 19) Waar heb je gewoond? Zuid Holland 20) Naar welke sport kijk je het liefst? Als ik wat moet kijken dan voetbal 21) Wie zal dit niet terugsturen? Geen idee 22) Wie zal hem als eerste terug sturen? Ook geen idee 23) Coca Cola of Pepsi? Coca Cola 24)Ajax of Feyenoord? Feyenoord 25) Ben je een dag- of nacht persoon? Dag 26) Pedicure of manicure? Manicure 27) Nog nieuws, dat je met iedereen wilt delen? Nee 28 ) Wat wilde je worden toen je klein was? Verpleegster in ontwikkelingslanden 30) Piercings/Oorbellen? Beide 31) Ooit een auto ongeluk gehad? Nee wel een aanrijding 33) Favoriete dag van de week? WEEKEND 34) Favoriete restaurant? 't Genot in Zeeland [35) Favoriete bloem? Gerberra's en rozen 36) Favoriete ijssmaak? Mango, meloen en peer 37) Favoriet fast food restaurant? Mc Donalds 38 ) Hoeveel keer rijexamen gedaan? ben de 2de keer geslaagd. 39) In welke winkel wil je al je geld uitgeven? Op dit moment bij Inizio (baby) 39) Hoe laat ga je naar bed? Rond half 11 40) Van wie ben je het meest benieuwd naar de antwoorden? Geen idee 41) Laatste personen met wie je uit eten bent geweest? Met mn man 42) Waar zit je op dit moment? Op de bank 43) Wat is je favoriete kleur? Paars, groen 44) Hoeveel tattoos heb je? 1 45) Naar wie stuur je deze lijst? Niemand 46) Wat vind jij zo leuk aan hyves? Contact met (oude) bekenden
1) Hoe laat ben je vanmorgen opgestaan? 08:00 2)Diamanten of Parel Diamanten 3) Wat is de laatste film die je gezien hebt? Twilight (Wat een lekker ding die Edward haha) 4) Wat heb je vanmorgen gegeten? Boterhammen met kaas! 5) Wat is je officiële naam Kim 6)Wat is je 2e/3e naam Zeg ik niet 7) Wat eet je het liefst? Bloemkool...Friet frikandel speciaal! Wat vind je niet zo lekker? Tuinbonen 9) Wat is je lievelings pannenkoek? Met pasta 10) Wat is je favoriete cd? Andre hazes 11)Wat voor auto heb je? Gazelle... 12) Favoriet Broodje? Italiaanse bol met ham/kaas en remoulade saus.. 13) Aan wat voor personen heb je een hekel? Mensen die denken dat ze alles beter weten... 14) Wat draag je het liefst? Ligt eraan.. 15) Waar ga je het liefst naar toe met vakantie? Aruba/Domenicaanse replubliek 16) Waar wil je je oude dag doormaken? Dat ik ooit Oma wordt, en dat ik gelukkig ben! en dat mijn Dochter ook alles heeft wat ze heeft willen bereiken. 17) Wat drink je het liefst Koffie/water 1 Waar ben je geboren? In het ziekenhuis... 19) Waar heb je gewoond? In een huis op de grond.. 20) Naar welke sport kijk je het liefst? Dansen.. 21) Wie zal dit niet terugsturen? i dont know.. 22) Wie zal hem als eerste terug sturen? ? 23) Coca Cola of Pepsi? Coca cola... 24)Ajax of Feyenoord? VVV 25) Ben je een dag- of nacht persoon? Beide 26) Pedicure of manicure? Beide.. 27) Nog nieuws, dat je met iedereen wilt delen? Ja m'n dochter kan bijna kruipen! how sweet!!!! 2 Wat wilde je worden toen je klein was? Dolfijnen trainster.. 30) Piercings/Oorbellen? Oorbellen 31) Ooit een auto ongeluk gehad? Gelukkig niet.. 33) Favoriete dag van de week? Weekend 2 dagen dus... 34) Favoriete restaurant? El-Paso... [35) Favoriete bloem? Roos.. 36) Favoriete ijssmaak? Slagroom ijs.. 37) Favoriet fast food restaurant? Mc drek/ Burger king.. 3 Hoeveel keer rijexamen gedaan? nooit 39) In welke winkel wil je al je geld uitgeven? In welke niet... 39) Hoe laat ga je naar bed? Ligt eraan 40) Van wie ben je het meest benieuwd naar de antwoorden? Niemand 41) Laatste personen met wie je uit eten bent geweest? met een goede vriend.. 42) Waar zit je op dit moment? Op mijn kont 43) Wat is je favoriete kleur? Blauw.. 44) Hoeveel tattoos heb je? 3 45) Naar wie stuur je deze lijst? Niemand 46) Wat vind jij zo leuk aan hyves? ...
1) Hoe laat ben je vanmorgen opgestaan? 10:00 2)Diamanten of Parels Diamanten 3) Wat is de laatste film die je gezien hebt? happy feet 4) Wat heb je vanmorgen gegeten? niets 5) Wat is je officiële naam monique 6)Wat is je 2e/3e naam Heb ik niet. 7) Wat eet je het liefst? grieks 8 ) Wat vind je niet zo lekker? spruiten en witlof 9) Wat is je lievelings pannenkoek? Spek kaas ui pannenkoek 10) Wat is je favoriete cd? heb ik niet 11)Wat voor auto heb je? alfa romeo 156 12) Favoriet Broodje? filet american 13) Aan wat voor personen heb je een hekel? Leugenaars. 14) Wat draag je het liefst? Makkelijke kleding. 15) Waar ga je het liefst naar toe met vakantie? oostenrijk in de sneeuw 16) Waar wil je je oude dag doormaken? oostenrijk 17) Wat drink je het liefst niets ik drink het liefst niet hahaha 18 )Waar ben je geboren? delfzijl 19) Waar heb je gewoond? delfzijl herveld opheusden lienden lobith zevenaar ingen echteld kesteren velp 20) Naar welke sport kijk je het liefst? geen 21) Wie zal dit niet terugsturen? Geen idee 22) Wie zal hem als eerste terug sturen? Ook geen idee 23) Coca Cola of Pepsi? Coca Cola 24)Ajax of Feyenoord? geen van beide 25) Ben je een dag- of nacht persoon? allebij 26) Pedicure of manicure? Manicure 27) Nog nieuws, dat je met iedereen wilt delen? Nee niet echt 28 ) Wat wilde je worden toen je klein was? moeder 30) Piercings/Oorbellen? Beide 31) Ooit een auto ongeluk gehad? ja nu nog steeds de klachten van 33) Favoriete dag van de week? elke dag dat we vrij zijn 34) Favoriete restaurant? arthemis in hüttum (dld) [35) Favoriete bloem? tulpen 36) Favoriete ijssmaak? Mango 37) Favoriet fast food restaurant? Mc Donalds 38 ) Hoeveel keer rijexamen gedaan? 0 39) In welke winkel wil je al je geld uitgeven? ik zou het niet weten 39) Hoe laat ga je naar bed? tussen 11 en 1 40) Van wie ben je het meest benieuwd naar de antwoorden? Geen idee 41) Laatste personen met wie je uit eten bent geweest? met skatje hier van het forum 42) Waar zit je op dit moment? Thuis aan de grote tafel. 43) Wat is je favoriete kleur? zwart 44) Hoeveel tattoos heb je? geen 1 45) Naar wie stuur je deze lijst? niemand 46) Wat vind jij zo leuk aan hyves? de contacten
1) Hoe laat ben je vanmorgen opgestaan? 09.00 uur 2)Diamanten of Parels Parels 3) Wat is de laatste film die je gezien hebt? Dance Flick 4) Wat heb je vanmorgen gegeten? krentenbol met boter 5) Wat is je officiële naam Astrid 6)Wat is je 2e/3e naam volgen er nog 3 7) Wat eet je het liefst? Rijsttafel 8) Wat vind je niet zo lekker? Spinazie 9) Wat is je lievelings pannenkoek? spek en stroop 10) Wat is je favoriete cd? Geen voorkeur 11)Wat voor auto heb je? Mercedes C klasse en Mercedes S-klasse oldtimer 12) Favoriet Broodje? Makreel met aromat of filet american 13) Aan wat voor personen heb je een hekel? mensen die niet eerlijk zijn 14) Wat draag je het liefst? rokjes, jurkjes 15) Waar ga je het liefst naar toe met vakantie? hou niet van vakantie 16) Waar wil je je oude dag doormaken? Thuis met mn gezin 17) Wat drink je het liefst koffie 18) Waar ben je geboren? Roermond 19) Waar heb je gewoond? Roermond, Eindhoven, Geldrop, Lelystad en nu kleine plaats bij Roermond 20) Naar welke sport kijk je het liefst? Turnen 21) Wie zal dit niet terugsturen? Geen idee 22) Wie zal hem als eerste terug sturen? Ook geen idee 23) Coca Cola of Pepsi? Beide niet, ik gruw van cola 24)Ajax of Feyenoord? geen van beide 25) Ben je een dag- of nacht persoon? nacht 26) Pedicure of manicure? Manicure 27) Nog nieuws, dat je met iedereen wilt delen? Nee, jullie weten al veel te veel 28) Wat wilde je worden toen je klein was? Dierenarts 30) Piercings/Oorbellen? Oorbellen, 31) Ooit een auto ongeluk gehad? Ja 33) Favoriete dag van de week? Geen favoriet 34) Favoriete restaurant? De griek [35) Favoriete bloem? Lelie 36) Favoriete ijssmaak? Mocca, mango en pepermunt en dat gecombineerd 37) Favoriet fast food restaurant? Ieww 38) Hoeveel keer rijexamen gedaan? 1 39) In welke winkel wil je al je geld uitgeven? Geen enkele 39) Hoe laat ga je naar bed? rond 1 uur 40) Van wie ben je het meest benieuwd naar de antwoorden? Van allemaal! 41) Laatste personen met wie je uit eten bent geweest? Echtgenoot 42) Waar zit je op dit moment? op een stoel 43) Wat is je favoriete kleur? Zwart 44) Hoeveel tattoos heb je? 0 45) Naar wie stuur je deze lijst? naar iedereen die ik aanklik 46) Wat vind jij zo leuk aan hyves? Niets, daarom heb ik ook geen hyves
1)Hoe laat ben je vanmorgen opgestaan? 8.00 2)Diamanten of Parels Diamanten 3) Wat is de laatste film die je gezien hebt? national treasure 4) Wat heb je vanmorgen gegeten? nog niks 5) Wat is je officiële naam Mariska 6)Wat is je 2e/3e naam heb ik niet 7) Wat eet je het liefst? pasta 8) Wat vind je niet zo lekker? broccoli 9) Wat is je lievelings pannenkoek? hawai ( ham,kaas,ananas ) 10) Wat is je favoriete cd? heb ik niet 11)Wat voor auto heb je? Kia Rio LS 12) Favoriet Broodje? broodje gezond 13) Aan wat voor personen heb je een hekel? schijnheilig mensen 14) Wat draag je het liefst? spijkerbroek met een leuk shirt erboven 15) Waar ga je het liefst naar toe met vakantie? heb geen favo plek 16) Waar wil je je oude dag doormaken? zolang ik maar bij mensen ben waar ik van hou 17) Wat drink je het liefst spa citroen 18) Waar ben je geboren? Emmeloord 19) Waar heb je gewoond? Noordoostpolder en Lelystad 20) Naar welke sport kijk je het liefst? ik kijk nooit sport 21) Wie zal dit niet terugsturen? geen idee 22) Wie zal hem als eerste terug sturen? geen idee 23) Coca Cola of Pepsi? Coca cola 24)Ajax of Feyenoord? geen van beide ( hou niet van voetbal ) 25) Ben je een dag- of nacht persoon? dag-persoon, en dan vooral de avond 26) Pedicure of manicure? manicure 27) Nog nieuws, dat je met iedereen wilt delen? helemaal blij met m`n zoontje 28) Wat wilde je worden toen je klein was? kraamverzorgster 30) Piercings/Oorbellen? 13 oorbellen en een neuspiercing 31) Ooit een auto ongeluk gehad? nee, gelukkig niet 33) Favoriete dag van de week? het weekend ( 2 dagen dus eigenlijk ) 34) Favoriete restaurant? heb ik niet [35) Favoriete bloem? roos 36) Favoriete ijssmaak? chocolade en dan het liefst witte 37) Favoriet fast food restaurant? geen 1 38) Hoeveel keer rijexamen gedaan? 1 keer en ook geslaagd 39) In welke winkel wil je al je geld uitgeven? geen 1 39) Hoe laat ga je naar bed? ligt eraan hoe laat de kleine zijn laatste fles krijgt 40) Van wie ben je het meest benieuwd naar de antwoorden? iedereen 41) Laatste personen met wie je uit eten bent geweest? m`n werk 42) Waar zit je op dit moment? op de bank 43) Wat is je favoriete kleur? groen 44) Hoeveel tattoos heb je? 2 45) Naar wie stuur je deze lijst? niemand, staat gewoon op t forum 46) Wat vind jij zo leuk aan hyves? beetje op de hoogte blijven
1)Hoe laat ben je vanmorgen opgestaan? half 6 2)Diamanten of Parels Diamanten 3) Wat is de laatste film die je gezien hebt? paranormal activity 2 4) Wat heb je vanmorgen gegeten? nog niks 5) Wat is je officiële naam manuela 6)Wat is je 2e/3e naam heb ik niet 7) Wat eet je het liefst? pizza, bloemkool, spinazie 8) Wat vind je niet zo lekker? zuurkool 9) Wat is je lievelings pannenkoek? geen 10) Wat is je favoriete cd? evanescence 11)Wat voor auto heb je? geen 12) Favoriet Broodje? broodje zalm 13) Aan wat voor personen heb je een hekel? schijnheilig, liegen bedriegende mensen 14) Wat draag je het liefst? spijkerbroek, rokje en laarzen 15) Waar ga je het liefst naar toe met vakantie? spanje ofzo 16) Waar wil je je oude dag doormaken? voorlopig wil ik daar niet aan denken 17) Wat drink je het liefst water 18) Waar ben je geboren? rotterdam 19) Waar heb je gewoond? rotterdam spijkenisse, 20) Naar welke sport kijk je het liefst? ik haat sport word er al moe van !! als ik er naar kijk 21) Wie zal dit niet terugsturen? geen idee 22) Wie zal hem als eerste terug sturen? geen idee 23) Coca Cola of Pepsi? Coca cola 24)Ajax of Feyenoord? feyenoord !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 25) Ben je een dag- of nacht persoon? nacht ! 26) Pedicure of manicure? geen van 2e 27) Nog nieuws, dat je met iedereen wilt delen? nog hopelijk 4 weken tot ons meisje komt 28) Wat wilde je worden toen je klein was? kapster 30) Piercings/Oorbellen? 8 oorbellen 1 tongpiercing 1 lip piercing 31) Ooit een auto ongeluk gehad? nee, gelukkig niet 33) Favoriete dag van de week? maandag ! 34) Favoriete restaurant? heb ik niet [35) Favoriete bloem? geen bloemen !!! 36) Favoriete ijssmaak? ik hou totaal niet van ijs, maar als ik moet kiezen stragiatella 37) Favoriet fast food restaurant? kfc 38) Hoeveel keer rijexamen gedaan? geen 39) In welke winkel wil je al je geld uitgeven? geen 1 39) Hoe laat ga je naar bed? wanneer ik zin heb 40) Van wie ben je het meest benieuwd naar de antwoorden? iedereen 41) Laatste personen met wie je uit eten bent geweest? mijn schoonouders 42) Waar zit je op dit moment? op de bank 43) Wat is je favoriete kleur? zwart paars 44) Hoeveel tattoos heb je? 4 45) Naar wie stuur je deze lijst? niemand, staat gewoon op t forum 46) Wat vind jij zo leuk aan hyves? beetje op de hoogte blijven[/QUOTE]
1) Hoe laat ben je vanmorgen opgestaan? 6.15 2)Diamanten of Parels Diamanten 3) Wat is de laatste film die je gezien hebt? The Weddingplanner 4) Wat heb je vanmorgen gegeten? Droog beschuitje 5) Wat is je officiële naam Larissa Tamara (Lara) 6)Wat is je 2e/3e naam Ohw, nouja staat hierboven al 7) Wat eet je het liefst? Carpaccio, varkenshaas met champignonroomsaus, pizza 8 ) Wat vind je niet zo lekker? Pasta's 9) Wat is je lievelings pannenkoek? Pizza-pannenkoek! Dus met tomatensaus, salami, kaas, ham, champignons... 10) Wat is je favoriete cd? Momenteel Simon and Garfunkel in de auto aan 11)Wat voor auto heb je? Toyota Avensis D4D 12) Favoriet Broodje? Gezond of brie 13) Aan wat voor personen heb je een hekel? Luie mensen en leugenaars 14) Wat draag je het liefst? Tuniek met legging, spijkerbroek met vest 15) Waar ga je het liefst naar toe met vakantie? Niet te ver weg! 16) Waar wil je je oude dag doormaken? Waar maakt me niet uit, het liefst met zoveel mogelijk mensen van wie ik hou om me heen. 17) Wat drink je het liefst Ice Tea, Ice Coffee, Cola, Taxi, Bullit 18 )Waar ben je geboren? Westmaas 19) Waar heb je gewoond? Westmaas, Puttershoek 20) Naar welke sport kijk je het liefst? Eigenlijk niks, alleen het WK/EK kijk ik mee 21) Wie zal dit niet terugsturen? Weet ik niet 22) Wie zal hem als eerste terug sturen? De volgende die deze op ZP invult 23) Coca Cola of Pepsi? Pepsi 24)Ajax of Feyenoord? Feyenoord 25) Ben je een dag- of nacht persoon? Dag 26) Pedicure of manicure? Geen van beiden 27) Nog nieuws, dat je met iedereen wilt delen? Ik zit met griep op m'n werk, hoe vervelend! En ehmmm m'n man en dochter zijn de liefste ter wereld! 28 ) Wat wilde je worden toen je klein was? Juf (gelukt), mama (gelukt) 30) Piercings/Oorbellen? Nee 31) Ooit een auto ongeluk gehad? Nee, wel auto tegen me aan (alleen blikschade) 33) Favoriete dag van de week? Vrijdagavond en zaterdag 34) Favoriete restaurant? Berenrestaurants (Bertus Beer in Oud-Beijerland) en de Griek in Ridderkerk [35) Favoriete bloem? Tulpen! (voorjaarsgevoel!) 36) Favoriete ijssmaak? Chocolade, straciatella 37) Favoriet fast food restaurant? Mc Donalds 38 ) Hoeveel keer rijexamen gedaan? ben de 3e keer geslaagd. 39) In welke winkel wil je al je geld uitgeven? Prenatal wordt behoorlijk rijk door ons 39) Hoe laat ga je naar bed? 23.30u 40) Van wie ben je het meest benieuwd naar de antwoorden? Alle ZP meiden 41) Laatste personen met wie je uit eten bent geweest? Met m'n man 42) Waar zit je op dit moment? Op m'n werk (voor de klas) 43) Wat is je favoriete kleur? Zwart 44) Hoeveel tattoos heb je? Geen 45) Naar wie stuur je deze lijst? Niemand 46) Wat vind jij zo leuk aan hyves? Contact met oude bekenden, gluren bij anderen