Na een keizersnede , waarbij ik veel bloed ben verloren > 4 liter, kwm mijn voeding slecht opgang. Ik liet nicolette drinken en kolfde daarna . Pas op dag 4 kolfde ik zo'n 10 cc per borst. Dit werd niet meer dan 20 cc per kant op dag 10. ( met gehuurde dubbelzijdige medela symphonie) Hierna ben ik gestopt met kolven, Nicolette dronk even iets meer 40 cc per keer. Nu lijkt ze technisch goed te drinken , maar de voeding blijft hangen op 20 cc. Ze "drinkt" 20 minuten aan een borst en dan 10 minuten aan de andere. Hierna krijgt ze 40 cc hypo- allergene bijvoeding. Ze weegt nu 5 pond en groeit 20 a 30 gram per dag. Is het mogelijk om de voeding te verhogen of zal mijn lichamelijke conditie toch te slecht zijn ? Heb je tips?
Hoi, pffff je hebt het flink voor je kiezen gehad : ( Ik kan pas iets zinnigs zeggen als ik weet hoe vaak je haar voedt, kun je dat nog ff laten weten? Bij groot bloedverlies komt het soms voor dat je borstvoeding laat op gang komt of minimaal. Schrik er niet van, mogelijk kolfde je nog niet meer omdat het een gewenningsproces is. groetjes Kirsten