Hoi! Bij de eerste had ik een innestelingsbloeding en bleek ik ook zwanger te zijn. Nu zijn we druk voor een tweede. Nu vraag ik mij af of ik dan ook een innestelingsbloeding moet verwachten of dat dit niet perse zo hoeft te zijn bij een tweede zwangerschap. Wie heeft bij de eerste wel een bloeding gehad en bij de tweede niet? Ik hoor graag! Dank!
Nee elke zwangerschap is anders, dat je een innestelingsbloeding hebt gehad bij de eerste wil dus niet zeggen dat je dat bij de tweede ook zeker gaan krijgen
Het kan maar het hoeft niet zo te zijn. Ik heb toevallig bij beide wel een innestelingsbloeding gehad.
Eerste zwangerschap innestelingsbloeding gehad, werd later een MA. Nu opnieuw zwanger maar geen innestelingsbloeding gehad. Elke zwangerschap is anders.
Eerste zwangerschap echt een fikse steek in mijn buik gehad en ook een innestelingsbloeding. Wist direct dat het gelukt was, geloofde het alleen niet (ronde 1) Deze keer helemaal niks gemerkt, behalve dat ik paar dagen voor nod al hondberoerd werd van heel veel geurtjes