Hoi Hoi, Wist niet goed waar ik dit moest plaatsen dus hopelijk zit ik goed. Mijn vraag is of er meerdere vrouwen zijn die een gezwel hebben laten verwijderen en kort daarna zwanger zijn geraakt... Bij mij is het dus namenlijk zo dat ik in Oktober 2011 geopereerd ben geweest aan de rechterborst en nu dus ook meer aan die borst voel tijdens de zwangerschap. De tepelhof is een stuk groter en het steekt best veel rondom de tepel..ook zag ik toen ik mijn handdoek afhaalde wat bruinige iets op de handdoek zitten wat dus net over de tepel had gezeten. weet echt niet of dit alles normaal is en het erbij hoort of dat het iets op zichzelf is.. Graag hoor ik dan ook reacties van anderen die zoiets hebben meegemaakt...
Sorry herken het niet. Als je het niet vertrouwd even de huisarts bellen. Misschien dat hij je gerust kan stellen Gefeliciteerd met je zwangerschap
he meid ik ben geboren met borsten in allebeide een fikse ontsteking ze (artsen) hebben dit meerdere malen open gesneden zodat de rotzooi eruit kwam. heb er nu allemaal littekenweefsel, er kwam bij mij bij tussen 18/20 weken witte en donkere rotzooi uit wit was normaal dat donkere niet de ha heeft mij niks gegeven en wou wachten dat het zelf weer overging en dat ging het als ik koorts kreeg moest ik direcvt contact opnemen. ik kan helaas geen borstvoeding geven want de zuigkracht van de kleine doet veelste veel pijn heb de eerste 6 weken gekolfde voeding gegeven de 2de heeft 2 dagen bv gekregen toen overgestapt op de fles