Nog even een extra opmerking: Ik zie op de site dan Woonsquare is aangesloten bij het CBW, dat is vergelijkbaar met het ANVR/SGR voor je vakanties. Mocht je er met Woonsquare zelf niet uitkomen, kun je met je aankoopbon bij het CBW terecht, zij zijn verplicht om in deze klacht te bemiddelen. Succes!!
Dank je wel. Dus als woonsquare moeilijk gaat doen kan ik nog bij hun terecht. Die houden we dus achter de hand. De aankoopbon heb ik hier liggen en binnen handbereik als t mannetje komt
Wat er bij pillen gebeurt is dat er zich bolletjes vormen die overgebleven zijn uit het productieproces. Als je ze verwijdert zouden ze niet meer terug mogen komen. Misschien is je probleem opgelost als je zo'n tondeuseachtig apparaatje van de action eroverheen haalt. Die veren zouden natuurlijk niet mogen..
Die heb ik er al meerdere keren over heen gehaald maar haalt niks uit. T pillen komt gewoon weer terug:x Ik ga gewoon allebei de problemen voor leggen aan de beste man of vrouw en dan hoor ik t wel. Staat in de voorwaarde dat ik 3 jaar afbouwende garantie heb. Ben dus razend benieuwd
haha nee dat is een winkel die we bij voorbaad al vermeden hadden na wat mijn schoonzusje en andere daar aan ervaringen hadden. We hebben m bij Woonsquare vandaan
Kijk ook even bij het CBW dan of daar ook staat dat Woonsquare bij hen is aangesloten. Het zou niet de eerste (web)winkel zijn die claimt een keurmerk te hebben of ergens onder te vallen, terwijl dat niet zo is.
Woonsquare en S&S zijn een pot nat! Onze bank kwam ook bij woonsquare vandaan, binnen 6 maanden doorgezakt en door hen laten maken. En ja hoor 3 maanden later weer kapot. De bank hebben we een jaar later weggegooid.
Net even op Woonsquare gegoogled... Daar schrik ik toch wel van: Klacht Woonsquare? Meld hier uw Woonsquare klacht! KLACHT.nl Lijkt me exact Seats & Sofas...