Eerste echo!

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by marianne 28, Nov 16, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marianne 28

Sep 29, 2006
    49
    0
    0
    informatiebaliemedewerkster
    almelo
    Vanmiddag mijn eerste echo. Geen idee wat ik kan verwachten volgens mij zien ze nog niet zoveel als je rond de acht weken zwanger bent. Natuurlijk kun je nu wel het belangrijkste zien dat het hartje klopt. Weet iemand misschien of ze nu ook al kunnen zien of je zwanger bent van een tweeling? Ik vind het wel erg spannend allemaal. :D

2. shelde

shelde Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,816
    0
    0
    Ja, ze kunnen wel zien of het een eenling of tweeling is.
    Er zijn al meerdere meiden hier die vrij vroeg een echo hebben gehad en een tweeling verwachten.

Ik heb morgen m'n eerste echo, bij 11 weken.
    Ben ook benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren!

3. moon85

moon85 VIP lid

Jul 5, 2006
    6,811
    0
    0
    Bij ons was het met 7,5weken pas te zien dat het een 2ling was.

4. karin06

karin06 Actief lid

Dec 5, 2005
    239
    0
    0
    Bij ons zagen ze het op de echo 6 weken en 4 dagen dat het een tweeling is.

5. minipi

minipi Fanatiek lid

May 17, 2006
    1,523
    0
    0
    Hoi Marianne,
    ik heb de eerste vanochtend gehad (bij 7 weken, 4 dagen), wist ook niet wat ik kon verwachten. Alhoewel je niet heel veel ziet, zie je wel duidelijk een zakje en een 'vormpje' daarin (het vruchtje dus) met een 'knipperlichtje', het hartje dus. Dus toch wel heel leuk hoor. En bij mij was het uitwendig, sommigen krijgen inwendig en dan schijn je nog meer te kunnen zien.
    Bij mij was het 'gewoon' een eenling, maar dat kunnen ze dus al wel duidelijk zien, ook al is het nog pril.
    Veel succes en plezier vanmiddag!

6. marianne 28

Sep 29, 2006
    49
    0
    0
    informatiebaliemedewerkster
    almelo
    Nou daar ben ik weer. Gister de eerste echo gehad en het was even schrikken want ik kreeg een inwendige echo (nog nooit gehad). Maar het viel mee het deed niet zeer. Het was heel leuk om allemaal te zien, het hartje klopte dat was helemaal gaaf en verder zie je niet zo heel veel een klein boontje haha. Volgens de meting was ik 8 wkn en 3 dgn. Was wel heel cool. Helaas omdat ik de eerste nu al met acht wkn heb gehad krijg ik de tweede pas met twintig wkn dat is minder, hadden ze er van te voren ook niet bij verteld. Ik ga nog wel een pretecho doen dus misschien doe ik dat dan wel wat eerder ofzo.
    Groetjes marianne. :D

7. karin06

karin06 Actief lid

Dec 5, 2005
    239
    0
    0
    Hee Marianne,

Krijg je er niet ook een bij de 12 weken?
    Dan ga ze er wel vanuit dat alles goed zit..is toch ook weer positief!

Eigenlijk ook maar beter ook want je kunt je ook gek maken met teveel echo's;)
    Je leeft er toch iedere keer naar toe en dan denk het zou toch wel goed zijn...

Share This Page