Hoi Vandaag 20 weken echo gehad en alles zag er goed uit. Vk zei dat het een jongen word maar ik haal het er niet uit, geen idee waar ik kijken moet, jullie? Voordat ik dalijk verkeerd ga shoppen haha
Zoals ik het zie, kijken we van onder tussen de beentjes. Dus beentje, daartussen de balletjes en de piemel en dan weer een beentje. Het duimpje staat naast de piemel. Ik moest wel even goed kijken, want dacht eerst dat de beentjes aan de andere kant begonnen en dat de tekst over het geslacht heen stond, zegmaar. Ik heb ook geen idee OF ik het goed zie hoor, maar dit is wat ik ervan kan/zou maken.
Ja wij hebben niet meegekeken met de echo, we hebben het op een briefje laten schrijven door de vk. Dus ik weet ook niet hoe of wat ze gekeken heeft en ben al helemaal niet goed in dit soort dingen. Oh beckje je maakt het wel spannend met je opmerking hoor haha
Hij is al groot geschapen😜. Als je bang bent dat het niet klopt, misschien even geslachts bepaling echo doen bij een echo praktijk ? In ons ziekenhuis gaan ze niet op zoek naar het geslacht met 20 weken.
Het is wel erg groot inderdaad.. en dan in combinatie met die beentjes.. Twijfel nu nog meer aan wat ik gezegd heb haha.
Eerlijk gezegd dacht ik hetzelfde dag de beentje de andere kan op stonden en als je dan tussen de tekst door kijkt lijkt het echt een meisje...
Mijn schoonzus dacht dat de benen Links waren en dat dat naast die grote "bal" het geslacht moet zijn, maar ik heb echt geen idee.. ze heeft t omcirkelt vind t nu wel beetje spannend ga vanmiddag maar is bellen of ik voor een geslacht echo terecht kan morgen. Anders hebben we pas over 6 a 8 weken een 3d echo
Ik zie het niet, maar de echoscopiste heeft bewegende beelden gezien en die zijn een stuk duidelijker dan welke foto dan ook. Denk dat je er wel op kunt vertrouwen hoor
Wacht nu zie ik het ook heel duidelijk! Boven een been, van links naar rechts. Onder een been van links naar rechts. Balzakje ertussen met piemeltje rechts. Overduidelijk, dit is 300% zeker een jongetje
ik ben heeeeel brutaal gewest mijn excusse als je dit niet waardeerd maar misschien zie je nu zelf wat je krijgt de foto is van onderaf genomen en is heeeeeeel duidelijk te zien
Leuk hoor! Misschien moet je even omschakelen, jongen lijkt vaak zo ver weg van je staan als vrouw zijnde. Maar het is echt verschrikkelijk leuk, tot mijn eigen verbazing
Ooooverduidelijk een jongen hoor gefeliciteerd!! Zie nu ook de tekening zo moet je t idd zien veel plezier met shoppen