Vragen om inleiding?

Discussie in 'De bevalling' gestart door faith82, 21 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. faith82

faith82 Actief lid

5 jun 2006
    367
    0
    0
    Hoi,

Ik ben ruim 36 weken zwanger van ons eerste kindje, wat opzich al heel spannend is natuurlijk..
    Nu hebben ze gisteren geconstateerd dat ons kindje ongeveer 5 pond is, maar het vruchtwater is iets aan de krappe kant, ook vertoont mijn placenta sporen van kalkdeeltjes, waaruit blijkt dat ie veroudert is.. De toevoer naar het kindje is opzich niet zorgwekkend, maar moet volgende week weer terugkomen voor weer een groeiecho en gaan ze weer kijken in welke staat het vruchtwater en de placenta is..
    Ik Heb eigenlijk een onbezorgde zwangerschap gehad tot nu toe en me eigenlijk nooit echt ergens zorgen over gemaakt, maar nu voelt het gewoon anders.. ik vind die week zo lang duren en ben bang dat er iets kan gebeuren met het kindje in die tussentijd.. Voel het nog wel bewegen..

Mijn vraag is eigenlijk, mag je vragen om een inleiding? Omdat ik me zorgen maak, of zal ik gewoon afwachten tot volgende week en kijken wat de gyn. zegt.. of kan ik het de gyn. vragen?

Ik hoop dat iemand hier ervaring mee heeft en mij iets kan vertellen..

liefs Faith

2. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    zolang de gynecoloog het niet nodig vind om in te leiden doen ze dat ook niet.
    En als je baarmoederhals niet verstreken is heeft het geen zin om in te leiden
    ik denk dat je gewoon moet afwachten tot volgende week maar je kan altijd je vragen bij de gynecoloog neerleggen.

sterkte

3. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ik denk ook dat je beter je gynbezoek kunt afwachten en het daar vragen of het nodig is.

4. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Ik zou erniet om vragen, ze houden je kindje nu goed in de gaten en zolang ze denken dat het kindje het beter in je buik heeft dan buiten buiks dan laten ze je kindje gewoon zitten en dat zal zeker niet onverantwoord zijn dan..
    Wie weet komt het kindje zeer binnenkort zelf wel, want als ze het op den duur niet helemaal super meer binnenbuiks hebben komen ze ook heel vaak uit zichzelf en dat is toch tien keer beter dan via een inleiding..

Deel Deze Pagina