Eerste op tweede kerstdag is mijn oma gevallen uit bed, ze woont in een verpleeghuis. Op tweede kerstdag naar het ziekenhuis en daar bleek heup gebroken en pols gebroken, oma is 96 jaar. Mijn moeder en haar broer hebben besloten niet te laten opereren. Ze is nu weer in het verpleeghuis en ligt aan een infuus met morfine, we hopen dat ze snel inslaapt. Het is afwachten ookal is ze oud en dement het is toch mijn lieve oma en zo aan je eind komen is niet leuk.
Wat erg. Heel veel sterkte. Ook al zijn je grootouders nog zo oud, je bent ze niet graag kwijt. Ik hoop voor haar dat ze geen pijn heeft. Dikke knuffel!
Bedankt! Ik hoop dat het niet te lang duurt zo. En voor wie er in gelooft zoals ik dan zal ze weer bij mijn opa zijn fijne gedachte, geen pijn meer, niet meer dement.
Ik geloof ook zeker dat je opa op haar staat te wachten en dat ze dan weer voor altijd samen zijn! Aan de andere kant zijn de mensen niet beperkt en kunnen ze alles weer! Ik wens je heel erg veel sterkte!
Oh sterkte 😔😔 Ik weet hoe je je voelt, in 3 maanden tijd hebben wij 2 opa's begraven. Echt heel verdrietig, ze zijn al zo lang een deel van je leven. Zoveel herinneringen. Sterkte!
Heel veel sterkte , ze heeft een lang leven gehad wat een prachtige leeftijd misschien kan je daar wat troost in vinden...
Nou idd! Ik ging altijd elke vakantie bij haar logeren samen met mijn zusje en later ook wel alleen, en ik belde haar voor dat ze in het verpleeghuis kwam elke week, soms vaker. Het is echt altijd een lieve oma geweest.