vragen omtrent een zwangerschapswens

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door mercie, 6 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mercie

mercie Nieuw lid

1 nov 2008
    4
    0
    0
    Ik heb nu bijna een jaar geleden een gastric bypass gehad en nu willen wij dus heel graag zwanger worden ,ik weet dat ik hoogst waarschijnelijk te maken ga krijgen met tekorten waar andere zwangere vrouwen niet me te maken krijgen juist vanwege de bypass.en dat er nog een hoop onwettendheid is over deze achtergrond
    dus mijn vraag is nu eigenlijk
    - neem ik van te voren kontakt op met bv een gyneacoloog over mijn zwangerschaps wens vanwege mijn wls operatie? zou dit nodig zijn?dit advies heb ik op internet gevonden

-en dan heb ik vorig jaar ooknog een hernia operatie gehad wat voor invloed heeft dit op een eventuele zwangerschap? dit is allemaal goed gegaan

- zijn dit redenen om bij een gyneacoloog onder controle te komen staan of kan ik gewoon bij een verloskundige blijven.
    - wat zouden jullie mij adviseren?

alvast bedankt voor het antwoord

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi mercie,

Ik wil je adviseren je zwangerschaps wens met je huisarts te bespreken hij kan je eventueel indien het nodig is je doorverwijzen naar een gynaecoloog. De gynaecoloog kan jou vertellen of jebij de verloskundige mag lopen.
    Ik denk niet dat het noodzakelijk is voor de zwangerschap al langs te gaan bij e gyn maar overleg dit even met je huisarts.

Imke

Deel Deze Pagina