homeopatische korrels mee vliegvakantie

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door bloempje6, 11 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloempje6

bloempje6 Actief lid

29 apr 2014
    419
    4
    18
    Hoi hoi!
    wij gaan bijna op vakantie naar Griekenland.. Onze dochter van anderhalf loopt sinds deze week bij een homeopaat vanwege de vele oorontstekingen en we willen eerst dit proberen omdat ik er goede verhalen over heb gehoord.. ook van mn eigen moeder.. Nu hebben we een ehbo kit met homeopatische korreltjes (allemaal verschillende buisjes) en ook nog voor haar verkoudheid en oortjes buisjes (moet ze aan ruiken).. mag dit gewoon mee in je koffer?? iemand ervaring mee?
    Trouwens...mag je baby billendoekjes in je handbagage?

(ik hoef geen mening over homeopatie dat t niet werkt.. na 3x een antibiotica kuur in nog geen 4 maanden ga je toch wat anders proberen.. als t niet werkt gaan we gelijk naar de kno arts)..

2. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.815
    2.674
    113
    Natuurlijk mag dit mee! Ik vind het wel bijzonder dat je je afvraagt of je billendoekjes mee mag nemen. Tenzij het exploderende doekjes zijn ;)

Zolang medicijnen niet op de opiatenlijst staan (zoals ritalin) mag je ze gewoon meenemen.

3. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Zou evt wel in het Engels een soort van doktersverklaring meenemen over wat het is...

4. bloempje6

bloempje6 Actief lid

29 apr 2014
    419
    4
    18
    waar haal ik die vandaan? Het komt natuurlijk niet van de dokter maar van de homeopaat..

5. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Dan een verklaring van de homeopaat
    Dan kun je iig aantonen wat het allemaal is

6. Kiekske

Kiekske Actief lid

1 nov 2016
    383
    44
    28
    Wij hebben afgelopen april zonder enig probleem onze korreltjes mee kunnen nemen. Ook meerdere buisjes.

7. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ja joh, geen probleem. Gewoon in je koffer doen ook al zou het in je handbagage op zich ook geen probleem zijn.

En waarom zou je geen billendoekjes mogen meenemen denk je?! :roflmao:

8. bloempje6

bloempje6 Actief lid

29 apr 2014
    419
    4
    18
    haha die billendoekjes k dacht omdat t lotion bevat ofzo hahaha
    had transavia bericht gestuurd maar ze zitten maar te zeiken over een doktersverklaring ... mn dokter gaat geen verklaring geven over homeopatische middelen die hij niet heeft voor geschreven.. pffff en t mag niet vd homeopaat! wat een gedoe man! neem wel gewoon paar dingen mee.. gezeik allemaal van die stomme luchtvaart maatschappijen

9. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Tis geen gezeur
    Er zijn landen waar je bepaalde producten niet mee naar toe mag nemen.
    Plus ze beschermen jou als reiziger zodat jij geen gezeur krijgt ter plaatse

10. bloempje6

bloempje6 Actief lid

29 apr 2014
    419
    4
    18
    Klopt! maar het is gewoon in een bewerkte vorm.. dat zou betekenen sat je ook geen a. vogel producten mee mag nemen of vsm... Het zijn geen opiaten.. je hoeft t zelfs niet eens bij de dokter te halen

11. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Daarom, echt geen probleem. Misschien doen ze 'op papier' moeilijk om zich in te dekken maar in de praktijk zullen ze er nog geen seconde aandacht aan besteden die korrels. Ik zou het alleen wel in je koffer stoppen zodat je zeker bent van het gezeur af te zijn.

12. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    De homeopaat kan toch zorgen voor een lijst met ingredienten? Stempel erbij en klaar. Komt het toevallig bij de Rode Roos vandaan? Anders kan je hun bellen voor een lijst op briefpapier. Heb ik ook eens gedaan.
    Bij ons werd vorige week zelfs de zonnebrand meegenomen voor een controle, dus ik zou de gok niet nemen.

13. stephanie86

stephanie86 Fanatiek lid

11 jun 2012
    1.140
    0
    36
    zuid holland
    bij ons zoontje hebben korrels van homeopaat ook top geholpen tegen oorontstekingen! Had ze ook welke keer weer. na dehomeopaat (nu alweer 3 maanden geleden) nooit meer gehad

Deel Deze Pagina