Hoi hoi! wij gaan bijna op vakantie naar Griekenland.. Onze dochter van anderhalf loopt sinds deze week bij een homeopaat vanwege de vele oorontstekingen en we willen eerst dit proberen omdat ik er goede verhalen over heb gehoord.. ook van mn eigen moeder.. Nu hebben we een ehbo kit met homeopatische korreltjes (allemaal verschillende buisjes) en ook nog voor haar verkoudheid en oortjes buisjes (moet ze aan ruiken).. mag dit gewoon mee in je koffer?? iemand ervaring mee? Trouwens...mag je baby billendoekjes in je handbagage? (ik hoef geen mening over homeopatie dat t niet werkt.. na 3x een antibiotica kuur in nog geen 4 maanden ga je toch wat anders proberen.. als t niet werkt gaan we gelijk naar de kno arts)..
Natuurlijk mag dit mee! Ik vind het wel bijzonder dat je je afvraagt of je billendoekjes mee mag nemen. Tenzij het exploderende doekjes zijn Zolang medicijnen niet op de opiatenlijst staan (zoals ritalin) mag je ze gewoon meenemen.
Wij hebben afgelopen april zonder enig probleem onze korreltjes mee kunnen nemen. Ook meerdere buisjes.
Ja joh, geen probleem. Gewoon in je koffer doen ook al zou het in je handbagage op zich ook geen probleem zijn. En waarom zou je geen billendoekjes mogen meenemen denk je?!
haha die billendoekjes k dacht omdat t lotion bevat ofzo hahaha had transavia bericht gestuurd maar ze zitten maar te zeiken over een doktersverklaring ... mn dokter gaat geen verklaring geven over homeopatische middelen die hij niet heeft voor geschreven.. pffff en t mag niet vd homeopaat! wat een gedoe man! neem wel gewoon paar dingen mee.. gezeik allemaal van die stomme luchtvaart maatschappijen
Tis geen gezeur Er zijn landen waar je bepaalde producten niet mee naar toe mag nemen. Plus ze beschermen jou als reiziger zodat jij geen gezeur krijgt ter plaatse
Klopt! maar het is gewoon in een bewerkte vorm.. dat zou betekenen sat je ook geen a. vogel producten mee mag nemen of vsm... Het zijn geen opiaten.. je hoeft t zelfs niet eens bij de dokter te halen
Daarom, echt geen probleem. Misschien doen ze 'op papier' moeilijk om zich in te dekken maar in de praktijk zullen ze er nog geen seconde aandacht aan besteden die korrels. Ik zou het alleen wel in je koffer stoppen zodat je zeker bent van het gezeur af te zijn.
De homeopaat kan toch zorgen voor een lijst met ingredienten? Stempel erbij en klaar. Komt het toevallig bij de Rode Roos vandaan? Anders kan je hun bellen voor een lijst op briefpapier. Heb ik ook eens gedaan. Bij ons werd vorige week zelfs de zonnebrand meegenomen voor een controle, dus ik zou de gok niet nemen.
bij ons zoontje hebben korrels van homeopaat ook top geholpen tegen oorontstekingen! Had ze ook welke keer weer. na dehomeopaat (nu alweer 3 maanden geleden) nooit meer gehad