Ik ben het beu!! Opeens word mijn uitgroei niet meer blond maar oranje! En dat dus na 3 keer (ja je leest het goed) blonderen. Ik ben eigenlijk donker van mezzelf dus ga het nu masr donker maken. Ik weet dat ik voor moet pigmenteren met rood geloof ik,heeft iemand goefe suggezties waarmee. En ik weet dat ik een bruin met roodtint moet nemen kwa verf iemand tips wat een mooie kleur is. Ik heb geen tijd voor de kapper manlief is hele avond weg,maar ik heb wel tijd om met de kids wat verf te halen. Goede tips zijn welkom!
Ik heb maar een tip... Ga hiervoor naar een goede kapper! Twee weken voor mijn bruiloft heeft een thuiskapster mijn geblondeerde haar bruin geverfd en dit is helemaal misgegaan met voorpigmenteren. Gevolg was dat mijn haar helemaal groen uitsloeg. Het was echt dramatisch! Gelukkig heeft een goede kapper het weten op te lappen voor mijn bruiloft en zag ik er dus niet uit als een alien!
Van blond naar bruin = kapper!!! Serieus! Je kunt groen uitslaan en geloof me....dat ziet er echt niet uit! Goede kapper zoeken...
Heb ik ook gedaan zondr voor te pigmenteren werd toen blauw.. Heb er toen kastanjebruin door heen grdaan is netjes geworden kun je dus prima zelf doen ma idd goed voorpigmenteren..
Ik blondeerde mijn haren ook altijd en heb het twee keer bruin laten verven bij de kapper. Daarna terug naar blond en een half jaar geleden wilde ik weer naar bruin. Dit heb ik zelf gedaan, met gebruik van een goedkoop chocolade bruin verfpakje van de action. En geen groene haren. Wist niet eens dat, dat kon joh