oo ja moet natuurlijk wel goed opletten wanneer de studies weer beginnen. wij gaan nu waarschijnlijk verhuizen naar bergschenhoek zodat wij dicht bij mijn moeder wonen en zij kan oppassen. ik zit er wel aan te denken om mijn dochter 2 dagen naar de kdv te doen zodat het niet teveel wordt voor mijn moeder. mijn zoon gaat straks 5 dagen naar een school van kentalis dus dan past mijn moeder alleen op mijn dochter. ik ga denk een school zoeken in rotterdam dat is denk het dichtstebij. bedankt voor al je tips lijkt me leuk als het straks wat mooier weer is, samen te ontmoeten bj een speeltuin ofzo met de kids je woont nog steeds in zoetermeer toch? wel fijn toch dat je dochtertje bij iemand is die jullie goed kennen?
Ooo echt succes met de verhuizing! Volgens mij hebben ze de opleiding die ik doe niet in Rotterdam. Er zitten namelijk ook veel rotterdammers in mijn klas. Dus dan moet je even kijken voor iets anders vergelijkbaars! Maar inderdaad goed de datums in de gaten houden want meestal is vol=vol. Graag gedaan meis! Ja ik woon nog steeds in Zoetermeer en ga ook niet weg ja het is wel fijn dat ik oppas heb die ik ken maar net als wat jij zegt zijn 3 dagen ofzo beter zodat ik haar niet te erg ermee belast. Maar binnenkort mag ze naar de peuterspeelzaal dus dat komt goed Stuur me maar een keer een pb als het mooier weer is!
Ik werk al een poos in de gehandicaptenzorg maar nog nooit een leerling gehad die de bbl opleiding deed.
doe ik ik ga gelijk opzoeken waar ik het beste mijn opleiding kan doen. en ga me zo snel mogelijk inschrijven. bedankt!