Hallo, Ik heb een verzoekbrief van het UWV gehad om informatie voor mijn WW uitkering op te sturen. Alleen ben ik de retourenvelop kwijt geraakt. Er staat wel een adresje op het beginblad van de brief. Maar ik wil zeker weten dat dit het adres is. Anders krijg ik straks weer dat het niet goed is en duurt het allemaal langer dan ik wil. Kunt u mij een adres geven waar ik de informatie naartoe kan zenden? MamaSaaf
Beste MamaSaaf, Je wilt weten waar je de gevraagde informatie voor je WW-uitkering heen kunt sturen. Dit verschilt per regio, ik kan je dus langs deze weg geen adres geven wat voor jou geldt. In de brief waarin staat wat je op moet sturen staat aangegeven waar je het heen kunt sturen. Heb je geen brief ontvangen waarin dat staat? Dan kan je contact opnemen met UWV-telefoon (0900-9294) de medewerker kan dan voor jou kijken naar welk adres je de informatie op kan sturen. Ik wens je alvast fijne feestdagen. Met vriendelijke groet, Ella UWV Webcare Team
Hallo, Bedankt, ik heb gebeld en heb een adresje gehad van uw collega. Ik ben alleen vergeten de volgende vraag te stellen, dus hoop ik van u een antwoord hierop te krijgen. Ik moet ook de arbeidsovereenkomst met werkgever opsturen. Ik werk via een uitzendbureau en wij krijgen iedere 3 maanden een contract. Moet ik het contract van de laatste 3 maanden van dienstverband meesturen, of de contracten van heel het jaar? Dat zijn dan dus 4 contracten van ieder 3 maanden. Ik hoop dat mijn vraag duidelijk is geformuleerd. En wens u ook fijne feestdagen alvast. MamaSaaf
Beste MamaSaaf, Ik begrijp dat je wilt weten of je een kopie van het laatste contract op moet sturen of kopieën van meerdere arbeidscontracten. Als de contracten inhoudelijk verschillen adviseer ik je om van alle contracten van het laatste jaar kopieën in te sturen. Zijn ze allemaal gelijk en wijkt alleen de datum af, dan is alleen een kopie van het laatste contract voldoende. Voeg dan wel even een schriftelijke uitleg toe dat alle contracten gelijk zijn. Met vriendelijke groet, Ella UWV Webcare Team