Ruim 37 weken en duizelig

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Tuttie85, 10 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tuttie85

Tuttie85 Actief lid

11 okt 2012
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi!

Ik ben ruim 37 weken zwanger en sinds gisteravond ben ik steeds duizelig/ heb ik het gevoel dat m'n hoofd "achterloopt.

Ik heb dit gevoel niet alleen als ik op sta, maar ook als ik rustig zit of lig. Voel me verder wel oke. Wel moe maar dat mag ook wel denk ik bij de laatste weken.

Iemand die dit herkend???

2. Senn

Senn Bekend lid

22 okt 2010
    713
    0
    16
    Ja, klinkt heel bekend! Al heb ik dit gehad vanaf 31 t/m 32 weken. Ik ben er voor bij de huisarts geweest. Suikergehalte was goed, hb gehalte was goed, bloeddruk was wel gestegen, maar daar zou het volgens de huisarts en gynaecoloog (ze hebben met elkaar overleg gehad) niets mee te maken hebben. Ze konden ook geen directe oorzaak geven van de duizeligheid, maar ik hoefde me volgens hen geen zorgen te maken. Dat is natuurlijk makkelijk gezegd als je constant duizelig bent en steeds het gevoel hebt flauw te vallen. Daarnaast heb ik ook nog een peuter van 2 rondrennen. Gelukkig gaat het nu ineens wel stukken beter. Duizeligheid is veel minder geworden, maar waar het nu precies vandaan kwam? Ik zou als ik jou was dit wel even aangeven bij de verloskundige/gynaecoloog. Succes ermee, hopelijk ben je er gauw vanaf!

3. Tuttie85

Tuttie85 Actief lid

11 okt 2012
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankje voor je snelle reactie Senn. In iedergeval geruststellend dat het bij jou niks ernstigs was.
    Ik heb de verloskundigepraktijk vandaag al wel geprobeerd te bellen maar ik kreeg de voicemail. Hopelijk bellen ze vandaag nog terug en anders probeer ik het morgen weer. Vind het zo bezwaarlijk om voor duizeligheid t "noodnummer" te bellen. :)

4. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Hoe is je bloeddruk en hb?
    Ik ben ook duizelig geweest en dat kwam door mijn lage bloeddruk in combinatie met een laag hb. Neem nu iedere dag floradix. Hierdoor is mn hb weer normaal en is mn duizeligheid weg.

5. Tuttie85

Tuttie85 Actief lid

11 okt 2012
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    @GFH: bloeddruk is wat aan de lage kant. Hb was bij de laatste keer prikken prima. Bedankt voor de tip van Floradix. Dat spul ken ik wel. M'n broertje had vroeger chronische bloedarmoede en gebruikte dat ook.
    Vandaag ging het gelukkig ook weer goed. Volgens de verloskundige kon t m'n evenwichtsorgaan zijn.

6. kannietslapen

kannietslapen Actief lid

12 mei 2012
    263
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wellicht dat je baby even iets meer tegen de hoofdader in je rug aan drukt. Mn vk zei dat dit een ookzaak kan zijn. Had daar gisteren nl ook last van en had toevallig een echo, waarop je kon zien dat ze met haar rug op mijn rug ligt.

Deel Deze Pagina