fijn schippertje, dat je snel terecht kan! hopelijk heb je bij een fertiliteitsarts meer succes, en lichten ze je daar goed door... ik heb morgen alweer (ben nog ongesteld...) een afspraak bij de gyneacoloog voor een cyste controle.. (komen vaak voor bij clomid gebruik).. daarna waarschijnlijk weer een afspraak op cd 11 voor een follikel meting... met al die ziekenhuisbezoekjes gaat mn cyclus toch redelijk snel vooruit! liefs elfje
goedemorgen meiden! ik heb gelukkig geen cystes, en ga dus gewoon verder met deze clomid ronde!!! volgende week donderdag weer mijn eerste follikelmeting, en.....deze ronde ook een samenlevingstest rond mijn eisprong, en een progesteron bepaling op ongeveer 10 dpo! grondige controles dus deze cyclus! (vind ik alleen maar fijn) volle goede moed weer er tegen aan! liefs elfje
fijn dat er geen cystes zitten , zal er ook nog eens bij moeten komen! bleh, het zal je maar gebeuren! lekker ook dat je zo vaak onder controle staat, vind het nog steeds raar dat ze me gewoon weer weg sturen voor 2 maanden. temp is wel gezakt vandaag, zal ik dan toch een eisprong hebben? we zien morgen wel, word er wel zenuwachtig van!
@elfje, succes met deze ronde! @schippertje, ik heb het hier wel over mijn gyn maar eigenlijk ben ik ook onder behandeling bij een fertiliteitsarts (is alleen zo'n lang woord...) Het fijne aan deze mensen is dat ze niets anders doen als mensen helpen waar het allemaal niet vanzelf bij gaat. Met mijn arts heb ik echt een vertrouwensband opgebouwd. Succes de 18de! Naar welk zh ga jij eigenlijk? (hoef je niet op te antwoorden hoor )
ooh jee runner, zal toch niet zo'n cyclus zijn, als schippertje had? weet je het zeker? zo ja, zou ik idd je gyn maar eens bellen..... succes meis, liefs elfje
Hallo allemaal, Kom even wat minder vaak op deze site, want loop me alleen maar gek te maken. Ceacilia, hoe is het met je??? Voel je je goed, zo in het begin van je zwangerschap? Ik loop in het ziekenhuis in Leeuwarden, ga nu naar Dr. Santema. Hoop inderdaad dat hij ons kan helpen! Runner, het is inderdaad niet te hopen dat jij hetzelfde hebt als ik, Ben inmiddels 12 dagen overtijd, en heb nog steeds geen eisprong/temperatuurverhoging gehad! WAARDELOOS!!!! Hoe is het met jou Elfje??? Alweer aan het aftellen......? Liefs Daniëlle
hoi schippertje! kan me voorstellen dat je even afstand wilt nemen...ik hoop echt dat je snel goed geholpen bent bij de fertiliteitsarts! en dat je ons snel goed nieuws komt brengen... op cd 13 heb ik alweer mn eerste FM....krijg met mijn eisprong een samenlevingstest en daarna een progesteron waarde bepaling..... drukke tijden dus, maar daardoor gaat de tijd wel lekker extra snel...... @runner: hoe is het nou met je meis?? weet je al iets meer? @caecilia: hoe is het op je wolkje? hihi liefs elfje
Meiden op de wolkjes is het super. Ik moet er nog erg aan wennen...met name aan het feit dat ik niet wist dat ochtendmisselijkheid gewoon de gehele dag kan duren. Verder ben ik al snel moe en emotioneel Maar supergelukkig. Meiden succes allemaal in het ziekenhuis!
wilde eigenlijk wachten tot na het weekend om de gyn te bellen. maar ja ik word een beetje ongeduldig, bloedtest is nl wel zo gedaan. ik kijk nog wel even wat ik doe, wil geen zeikerd zijn!
@runner, weet je heel zeker dat je geen eisprong hebt gehad? dag 25 is wel heel laat om een eisprong te krijgen dacht ik.....wanneer deze ronde voor jou de clomid niet aanslaat, is het natuurlijk zonde om af te wachten...., maar ja, misschien komt er toch nog een eisprong? ik weet het ook niet zo goed... ik weet in elk geval wel, dat je geen zeur bent wanneer je even naar de poli belt! bij mij zitten daar altijd heel aardige meiden.... succes meis liefs elfje
mmmmmmm, moeilijk... ff geeft idd geen eisprong aan, wanneer had je m je vorige cyclus? over het algemeen zakt je temp alleen... ?????
mijn vorige cyclus heb ik m op dag 18 gevoeld, maar omdat het zolang duurde voordat ik ongi werd heeft FF m later op dag 22 gezet. daar dus nu ook rekening mee gehouden dat het dag 22 zou worden. zit me nu ook af te vragen of het komt dat ik de 5e dag clomid 2 uur later innam omdat ik het totaal vergeten was, stom, stom! hoop alsnog dat ie morgen omhoog schiet!!! en anders hang ik zeker weten maandag vroeg al aan de telefoon...
volgens mij moet het niets uitmaken, dat je op cd 5 de clomid een beetje later in hebt genomen... hopelijk schiet morgen je temp idd omhoog, en krijg je dan alsnog een soort copy van je vorige cyclus...met natuurlijk een beter eindresultaat!!!! ik duim voor je! liefs elfje
Hallo meiden , ik ben donna en ben zwanger geweest na enkele maanden provera te slikken, moest nog met clomid beginnen bleek dat ik die maand al zwanger was, heb helaas na een zwangerschap van 8,5 week een miskraam gehad en die is 2,5 week later via een curritage beeindigd. 14 dagen na de curritage mocht ik weer met clomid beginnen ivm anovularie cyclus, 50 mg voor 5 dagen heeft helaas niets geholpen. vorige week donderdag hoorde ik het , maar toen moest ik dinsdag terug komen weer een echo en bleek dat er ook een bloedprop in de baarmoeder zat die zat er donderdag niet dus is niet van de curritage. ben dus afgelopen dinsdag met provera 10 mg en dan 2 per dag begonnen zodat de bloedprop weggaat, en moet op de 3 e dag van de cyclus weer terugkomen voor echo. mocht dan de bloedprop weggaan dan krijg ik de clomid 10 er ook bij. was tijdens de zwangerschap zo blij dat ik het allemaal niet meer hoefde te slikken en nu is alles weer van voren af aan begonnen, maar ja het zij nu eenmaal zo. hopen dat de volgende ronde meer succes heeft, het kan ook zijn dat het te snel na de curritage is geweest zeiden ze. ik vond 1 provera al heftig wordt en down van en opvliegerig , nu moet ik 2 per dag nemen maar het gaat allemaal wel hoor, moet er door heen, en heb vertrouwen in de toekomst. ik hou jullie op de hoogte van mijn situatie en wens jullie allemaal sterkte en kracht, want het is niet niets allemaal !!!! dikke knuf donna xxx
hahaha, laten we hopen van wel!!!! dacht altijd dat we de eerste zouden zijn van onze vrienden groep die aan kinderen zouden beginnen, maar zo schiet het natuurlijk niet op!!!